Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy zmienia się wartość istniejącego szczegółu standardowego na Karcie Kontaktu.
Zdarzenie wystąpi, jeżeli szczegół standardowy zostanie zmodyfikowany w jeden z następujących sposobów:
- ręcznie na Karcie Kontaktu,
- poprzez API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym),
- poprzez proces Workflow lub Regułę Automatyzacji (Akcja: Dodaj/Zmień szczegół standardowy),
- przez Kontakt poprzez formularz SALESmanago na twojej stronie.
Zdarzenie nie wystąpi, jeżeli szczegół standardowy zostanie zmodyfikowany:
- poprzez import danych Kontaktu z pliku CSV lub XLSX,
- poprzez Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Menedżer Kontaktów (za wyjątkiem sytuacji, gdy wybrano proces Workflow w sekcji Uruchom Workflow).
UWAGA: To Zdarzenie wystąpi tylko, jeżeli szczegół standardowy zostanie zmodyfikowany (zaktualizowany) na Karcie Kontaktu. Zob. także: Zdarzenie: Dodano szczegół standardowy do Kontaktu >>
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Nazwa szczegółu – Podaj nazwę szczegółu standardowego, którego zmiana wartości dla Kontaktu spowoduje wystąpienie Zdarzenia.
[2] Wartość szczegółu – Tutaj możesz skonfigurować Zdarzenie w taki sposób, aby występowało tylko wtedy, gdy wartość szczegółu zmieni się na konkretną wartość (lub na wartość ze zdefiniowanego zakresu).
Możesz wybierać spośród następujących operatorów:
- dowolna wartość – Opcja domyślna. Jeżeli pozostawisz ten operator we wszystkich polach, Zdarzenie wystąpi za każdym razem, gdy konkretny szczegół zostanie zmodyfikowany dla Kontaktu, niezależnie od nowej wartości tego szczegółu.
- zawiera – Wybierz ten operator, jeżeli chcesz, aby Zdarzenie wystąpiło tylko wtedy, gdy wartość zmodyfikowanego szczegółu standardowego zawiera konkretną frazę lub wzór.
UWAGA: W tym polu nie jest rozróżniana wielkość liter.
Przeczytaj więcej o wyrażeniach regularnych >>
- większa niż – Wybierz ten operator dla zmiennych numerycznych, kiedy chcesz zdefiniować zakres liczb.
- mniejsza niż – Wybierz ten operator dla zmiennych numerycznych, kiedy chcesz zdefiniować zakres liczb.
- równa się – Wybierz ten operator, jeżeli chcesz, aby Zdarzenie wystąpiło tylko wtedy, gdy wartość zmodyfikowanego szczegółu standardowego jest dokładnie taka sama jak wartość wprowadzonej zmiennej. Dotyczy to zarówno liczb, jak i tekstu.
UWAGA: W tym polu nie jest rozróżniana wielkość liter.
[3] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.