Worfklow | Warunek: Predykcja wystąpienia churnu

Warunek ten jest spełniony, jeżeli wartość predykcji churnu dla danego Kontaktu jest na określonym poziomie.

Jedną z zakładek na Karcie Kontaktu jest Analityka predyktywna. Funkcjonalność ta pozwala przewidywać przyszłe zachowania Kontaktów (zakup lub churn) na podstawie historycznych danych transakcyjnych i behawioralnych.

Przeczytaj więcej o Analityce predyktywnej na Karcie Kontaktu >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

[1] Predykcja wystąpienia churnu – Wybierz poziom ryzyka churnu, przy którym Warunek będzie spełniony. Do wyboru masz następujące wartości predykcji:

  • niska (0–25%),
  • średnia (26–50%),
  • wysoka (51–75%),
  • bardzo wysoka (76–100%).

Warunek będzie spełniony, jeżeli predykcja wystąpienia churnu wskazywana na Karcie danego Kontaktu jest na wybranym poziomie.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Grudzień 02 2024