Współdzielenie danych pomiędzy kontami

W SALESmanago można wyróżnić następujące mechanizmy współdzielenia danych o kontaktach:

  • konto zwykłego użytkownika, bez zdefiniowanego konta rodzica:
    • widzi własny widok karty kontaktu, w tym tagi,
    • modyfikuje tylko dane swojego kontaktu, w tym tagi,
    • dla kont takich można przypisywać „własność” dla danego kontaktu na karcie kontaktu (przez innego użytkownika) lub przez opcję „Zarządzanie kontaktami”
  • konto o roli managera:
    • widzi kontakty wszystkich użytkowników, ma możliwość podglądu i edycji widoku karty kontaktów dla dowolnego innego użytkownika systemu,
  • konta o rolach Sprzedawca i Marketer:
    • bez wybranego rodzica funkcjonują jako zwykłe konta, z zróżnicowaniem dostępnych funkcji aplikacji,
    • przy wybraniu konta rodzica:
      • widzą wszystkie kontakty rodzica,
      • widzą i edytują wspólny widok karty kontaktu z kontem rodzica, w tym tagi,
      • w przypadku oznaczenia opcji „pokaż tylko bezpośrednio przypisane kontakty” widzą tylko kontakty, których są właścicielami, przy czym dla tych kontaktów widzą „wspólny” widok karty kontaktu,

Każdy użytkownik może:

  • zdefiniować notatkę dla kontaktu jako prywatną, nie udostępniając jej innym użytkownikom,
  • zdefiniować zadanie jako prywatne,
  • jego maile wysłane do kontaktu są widoczne tylko dla niego oraz menadżera,

Tak skonstruowane zasady współdzielenia danych pozwalają:

  • łączyć pracę wielu działów w przypadku definiowanie „rodzica” dla użytkownika, do którego np. przypisywane są nowe kontakty z formularzy,
  • zapewnić możliwość pracy nad kilkoma produktami/serwisami WWW w przypadku wielu kont indywidualnych (i wiązaniu użytkowników do różnych kont „rodzica”).

WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT WSPÓŁDZIELENIA DANYCH W ODNIESIENIU DO TAGÓW ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ >> 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024