Przydatne linki
Warunek ten jest spełniony, jeżeli wartość predykcji churnu dla danego Kontaktu jest na określonym poziomie.
Jedną z zakładek na Karcie Kontaktu jest Analityka predyktywna. Funkcjonalność ta pozwala przewidywać przyszłe zachowania Kontaktów (zakup lub churn) na podstawie historycznych danych transakcyjnych i behawioralnych.
Przeczytaj więcej o Analityce predyktywnej na Karcie Kontaktu >>
Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Predykcja wystąpienia churnu – Wybierz poziom ryzyka churnu, przy którym Warunek będzie spełniony. Do wyboru masz następujące wartości predykcji:
- niska (0–25%),
- średnia (26–50%),
- wysoka (51–75%),
- bardzo wysoka (76–100%).
Warunek będzie spełniony, jeżeli predykcja wystąpienia churnu wskazywana na Karcie danego Kontaktu jest na wybranym poziomie.
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.