Kreator: utwórz kampanię Facebook – promuj posty

Kreator tworzenia kampanii Facebook pozwala w prosty sposób przygotować kampanię reklamową dostosowaną do odpowiedniej grupy odbiorców. Dzięki niemu możemy zaplanować budżet, dopasować go do ilości wyświetleń oraz skutecznie promować posty. W systemie SALESmanago kreator pozwala na stworzenie czterech rodzajów kampanii:

  • promuj posty,
  • skieruj klientów do witryny,
  • zwiększ liczbę konwersji,
  • promuj katalog produktów

WAŻNE: Aby stworzyć kampanię za pomocą kreatora konieczna jest autoryzacja konta reklamowego z SALESmanago. Po więcej informacji kliknij tutaj >>

Aby promować post idź do zakładki Social Media -> Utwórz kampanię Facebook, a następnie wybierz pierwszą opcję: promuj posty.

z — kopia

 

 

[A] USTAWIENIA:

d

 

[A1] Status kampanii – aby kampania została aktywowana wybieramy opcję „on”. W każdej dowolnej chwili możemy aktywować, bądź dezaktywować kampanię.

[A2] Nazwa – podajemy nazwę kampanii.

[A3] Konto reklamowe – wybieramy konto reklamowe, którego będziemy używać przy tworzeniu danej kampanii.

[A4] Grupa odbiorców – w tym miejscu wybieramy grupę odbiorców (custom audience), do których zamierzamy promować posty wewnątrz danej kampanii reklamowej.

[A5] Fanpage  – wybieramy fanpage, którego posty chcemy promować.

[A6] Następne – klikamy, aby przejść do kolejnego ekranu.

 

[B] BUDŻET

MN

Podstawowe ustawienia:

[B1] Budżet – ustaw maksymalną kwotę, jaką chcesz przeznaczyć na reklamę. Dwie opcje są dostępne: dzienny, czyli maksymalna kwota codziennie przeznaczana na reklamy oraz całkowity, gdzie wprowadzona przez ciebie kwota będzie stanowić maksymalne środki jakie przeznaczysz na wyświetlanie reklam.

[B2] Harmonogram – ustawiając harmonogram, masz wpływ na to czy reklamy będą wyświetlane 

Zaawansowane ustawienia:

[B3] Optymalizacja pod kątem wyświetlania reklamy – wybierając sposób wyświetlania reklam użytkownikom na podstawie oczekiwanego celu. Do wyboru mamy: aktywność związana z postem, wyświetlenia, unikatowy dzienny zasięg.

[B4] Kwota oferty – kwota określa efektywność optymalizacji wyświetlania reklamy. Będzie porównywana ze stawkami innych reklamodawców, którzy chcą dotrzeć do tych samych grup odbiorców.

[B5] Termin naliczania opłat – wybierz termin, kiedy dokonasz zapłaty za reklamę.

[B6] Planowanie wyświetlania reklam – możesz zaplanować wyświetlania reklam w określonych godzinach oraz w konkretne dni tygodnia.

[B7] Typ wyświetlania – standardowe (zalecane) lub przyśpieszone (przydatne zwłaszcza do promowania nachodzących wydarzeń)

[B8] Następne – kliknij aby przejść dalej.

 

[C] REKLAMA

 

TTTT

 

[C1] Post – wybieramy post, który chcemy promować.

[C2] Znaczniki URL – dodaj parametry, które zostaną następnie dodane do adresu URL (opcjonalne). Np. jeśli parametry URL zostały wyszczególnione jako key2=val1&key, a reklama zawiera adres URL www.przyklad.com?key1=, zostanie on zaktualizowany jako www.przyklad.com2=key2=val1&key.

[C3] Podgląd – w tym miejscu pojawi nam się podgląd wybranego wcześniej postu, który chcemy promować w zależności od miejsca wyświetlania na Facebooku.

[C4] Zapisz – aby zapisać kampanię kliknij „zapisz”.

Stworzona kampania będzie zapisana i dostępna do podglądnięcia w START -> SOCIAL MEDIA -> ANALITYKA KAMPANII FACEBOOK.

Więcej informacji o analityce znajduje się tutaj >>