Express PopUp Designer

Formularz kontaktowy jest skutecznym sposobem generowania leadów w obrębie własnej strony internetowej. W Express PopUp Designer możesz w prosty sposób tworzyć funkcjonalne i skuteczne formularze pop-up. Anonimowe kontakty zapisane przez formularz pop-up trafiają do bazy jako kontakty monitorowane, dzięki czemu możesz śledzić ich zachowanie kiedy wracają na stronę, czym się interesują, ile czasu na niej spędzają itp. Następnie, na podstawie tworzących się profili behawioralnych możesz w precyzyjny sposób uruchamiać reguły automatyzacji.

 

PRZEJDŹ DO POZYSKUJ KONTAKTY => POP-UP/EXIT POP-UP


1. Rozpoczęcie pracy

2. Typ formularza

3. Formularz

4. Podziękowanie

5. Potwierdzenie

6. Ustawienia wyświetlania

 

ROZPOCZĘCIE PRACY

1PL

Żeby stworzyć nowy formularz, przejdź do zakładki Pozyskuj kontakty  wybierz typ formularza Pop-up  kliknij Stwórz nowy +

Do wyboru masz 4 gotowe szablony treści.

.

2PL

Otworzy się okno wyboru kreatora. Wybierz kreator Ekspres.

Pop-up w SALESmanago składa się z 3 elementów:

  • okno formularza z polami do wypełnienia przez użytkownika,
  • podziękowanie za wypełnienie formularza (tzw. Thank you page),
  • wiadomość potwierdzająca subskrypcję (+ element opcjonalny dodatkowe potwierdzenie aktywacji subskrypcji).

WSKAZÓWKA: Najlepsze wyniki osiągniesz stosując spójny styl i wygląd każdego z tych elementów.

.

TYP FORMULARZA

3PL

[1] Typ – na początku wybierz jeden z 4 gotowych szablonów i dopasuj go do celu, w jakim tworzysz formularz. Po wybraniu szablonu możesz dowolnie edytować wszystkie ustawienia.

[2] Pasek postępupokazuje, na jakim etapie tworzenia formularza jesteś.

[3] Dynamiczny poglądw prawej części ekranu wyświetla się podgląd tworzonego formularza. Jeśli wprowadzisz zmiany w edytorze po lewej, zostaną one odzwierciedlone na podglądzie.

[4] Tryb podglądu – przełącz, żeby zobaczyć, jak wybrany element formularza będzie wyglądał na różnych typach urządzeń – PC, tablet i telefon.

[5] Wyświetlany element – zmienia element formularza widoczny na podglądzie.

Kliknij Dalej, żeby zacząć tworzyć formularz.


FORMULARZ

W formularzu kontaktowym użytkownicy mogą podać swoje dane. Po wpisaniu do formularza trafią one do CRM, gdzie posłużą do uzupełnienia karty każdego pozyskanego kontaktu.

5aPL

[1] Obrazgrafika na formularzu. Możesz dodać własny obraz albo wybrać obraz z galerii. Jak używać galerii >>

[2] Tytuł – pierwsza linia tekstu na formularzu.

[3] Opis – treść formularza.

[4] Pola formularza – pozwala dodawać, edytować i usuwać pola do wpisywania danych.

Dostępne pola: 

Imię i nazwisko, adres e-mail, firma, strona WWW, numer telefonu, ulica, województwo, miasto. kod pocztowy, państwo, stanowisko, dowolny szczegół – pola do wpisania danych kontaktowych.

Zgoda – checkbox do wyrażenia zgody na otrzymywanie wiadomości e-mail.

[5] Przycisk – pozwala zmienić tekst, kolor i kształt przycisku.

[6] Tło formularza – pozwala zmienić kolor okna formularza.

Kiedy skończysz pracę nad oknem formularza, kliknij Dalej, żeby przejść do tworzenia Podziękowania.


PODZIĘKOWANIE

Kiedy użytkownik poda swoje dane, podziękuj mu krótką wiadomością. Możesz też poinformować użytkowników o tym kiedy i w jaki sposób się z nimi skontaktujesz.

6PL

[1] Obrazgrafika, która będzie widoczna na podziękowaniu. Możesz dodać własny obraz albo wybrać obraz z galeriiJak używać galerii >>

[2] Treść podziękowania – tu wpisz krótką wiadomość dla nowych subskrybentów.

[3] Tło podziękowania – pozwala zmienić kolor okna podziękowania.

Kliknij Dalej, żeby przejść do tworzenia Potwierdzenia.


POTWIERDZENIE

Żeby trafić do bazy kontaktów, użytkownik musi potwierdzić chęć subskrypcji klikając link opt-in w emailu potwierdzającym. Takie rozwiązanie gwarantuje, że do bazy trafią tylko te kontakty, które chcą otrzymywać wiadomości.

7PL

[1] Obraz – grafika wyświetlająca się na potwierdzeniu. Możesz dodać własny obraz albo wybrać obraz z galerii. Jak używać galerii >>

[2] Konto wysyłkowe – z tego konta zostanie wysłany email potwierdzający.

WSKAZÓWKA: Możesz wybrać konto z listy, albo stworzyć nowe konto wysyłkowe klikając ikonę [ + ]

[3] Temat wiadomości – tutaj wpisz temat emaila potwierdzającego.

[4] Treść wiadomości – tutaj wpisz główną treść wiadomości. Wyjaśnij w nim użytkownikom, dlaczego otrzymali wiadomość i co mają teraz zrobić.

[5] Przycisk potwierdzający – po kliknięciu tego przycisku, nowy kontakt otrzymuje status opt-in w twojej bazie kontaktów (może otrzymywać wiadomości).

[6] Po potwierdzeniu zapisu – zdecyduj co ma się stać kiedy użytkownik kliknie przycisk potwierdzający.

  • Wyświetl powiadomienie – użytkownik otrzyma krótką wiadomość z potwierdzeniem,  że subskrypcja została aktywowana.
  • Przekieruj na osobną stronę – użytkownik zostanie przekierowany na podany adres URL.

[7] URL strony – jeśli wybrałeś opcję Przekieruj na osobną stronę, wpisz tutaj URL, który chcesz umieścić w przycisku potwierdzającym [5/6b].

Kliknij Dalej, żeby przejść do Ustawień wyświetlania.


USTAWIENIA WYŚWIETLANIA

Ustaw gdzie, kiedy i komu będzie się wyświetlał formularz.

8PL

[1] Nazwa formularza – wprowadź nazwę dla tego formularza w systemie.

[2] Dodaj tagi do kontaktu – wprowadź nazwy tagów, które chcesz automatycznie przypisać do kontaktów pozyskanych z tego formularza.

[3] Urządzenia mobilne – zaznacz tę opcję, jeśli chcesz ograniczyć wyświetlanie tego formularza (będzie wyświetlać się tylko na komputerach i tabletach PC).

[4] Kontakty zidentyfikowane – zaznacz tę opcję, jeśli chcesz wyświetlać ten formularz tylko anonimowym kontaktom.

[5] Moment wyświetleniaustaw kiedy formularz ma się wyświetlić.

  • Po przewinięciu xx% strony – formularz wyświetli się, kiedy użytkownik przewinie określoną część strony, np. po przeczytaniu xx% artykułu.
  • Po x odsłonach (jako odsłona liczy się każde kolejne wejście lub przeładowanie strony na domenie wybranej w punkcie [6] Lokalizacja)
  • Po x sekundach od wejścia na stronę – formularz zostanie uruchomiony na podstawie długości trwania wizyty.

[6] Lokalizacja – wybierz domenę, na której ma być aktywny ten formularz.

[7] Lokalizacja (c.d.) – wybierz, na których stronach w obrębie domeny ma być aktywny ten formularz.

  • Na każdej stronie i podstronie – ustawienie domyślne, formularz będzie się wyświetlał w obrębie całej witryny.
  • Tylko na głównej stronie – formularz będzie się wyświetlał tylko na stronie głównej witryny.
  • URL zawiera frazę – formularz będzie się wyświetlał na wszystkich stronach w obrębie domeny, których adres URL zawiera podaną frazę. Maksymalna ilość znaków: 255 znaków.
  • URL nie zawiera frazy – formularz będzie się wyświetlał tylko na stronach, których adres URL nie zawiera podanej frazy. Maksymalna ilość znaków: 255 znaków.

[8] Na koniec kliknij Zakończ.

.

9PL

[1] Wróć do edycji – kliknij ten przycisk, żeby kontynuować pracę nad formularzem (formularz nie zostanie zapisany).

[2] Zapisz szkic – zapisz formularz i wróć do listy formularzy (formularz będzie nieaktywny).

[3] Zapisz i aktywuj – zapisz formularz i uruchom go na podanej stronie. Formularz zacznie działać od razu.


 

 

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas