Pozyskuj kontakty – dashboard

Dowiedz się więcej o ruchu na stronie. Dashboard zakładki Pozyskuj kontakty pokazuje dane o osobach odwiedzających stronę w przejrzysty i dynamiczny sposób. Dostępne są trzy widgety – każdy z nich pozwoli ci szybko zorientować się w tym, co dzieje się na stronie.

PRZEJDŹ DO POZYSKUJ KONTAKTY => DASHBOARD


1. Statystyki

2. Wykres aktywności

3. Ostatnie kontakty monitorowane na stronie

overviewPL


STATYSTYKI

1PL

[1] Użytkownicy na stronie – łączna liczba użytkowników będących na stronie w tym momencie

[2] Monitorowani użytkownicy – łączna liczba monitorowanych (zidentyfikowanych) użytkowników będących na stronie w tym momencie

[3] Anonimowi użytkownicy – łączna liczba anonimowych (nierozpoznanych) użytkowników będących na stronie w tym momencie

[4] Pozyskaj nowe kontakty – kliknij ten przycisk, żeby przejść do panelu Lead Generation i pozyskać nowe kontakty. Dowiedz się więcej o pozyskiwaniu kontaktów >>


WYKRES AKTYWNOŚCI

Dane po lewej stronie są najstarsze, a nowe wizyty pojawiają się po prawej stronie. Wykres wciąż się aktualizuje i miarę jak wyświetleń strony przybywa, kolumny przesuwają się w lewo.

[1] Wizyty zidentyfikowanych użytkowników są oznaczone zielonym kolorem. Wizyty anonimowych użytkowników są oznaczone szarym kolorem.

WSKAZÓWKA: Kontakt może wyświetlić wiele stron w trakcie jednej wizyty. Dlatego jeden kontakt może pojawić się na wykresie wielokrotnie – każde nowe wyświetlenie jest widoczne na wykresie, nawet jeśli kontakt jest już na innej stronie.

[2] Przedział czasowy – możesz przełączyć skalę czasową klikając te ikony: clock_1_8_activeclock_1_4_active


Kostki na wykresie

Każda kostka zawiera podstawowe informacje o odwiedzających: ilu ich jest i z jakiego źródła trafili na stronę. Dla pojedyńczych wyświetleń strony,  możesz też sprawdzić na której podstronie znajduje się kontakt, a jeśli jest to kontakt monitorowany, to także jego imię, nazwisko, scoring. Możesz też wtedy przejść bezpośrednio do jego karty kontaktu.

c2PL

Każda kostka na wykresie reprezentuje wyświetlenie strony przez osobę odwiedzającą.

c1PL

Jeśli więcej niż jeden kontakt tego samego typu wejdzie na stronę z tego samego źródła, to system łączy ich wyświetlenia w jedną kostkę.

System rozróżnia następujące źródła wejścia na stronę:

organic Organic – ruch organiczny, bezpośrednie wejścia na stronę.

redirect Redirect – ruch pochodzący z przekierowań.

google Google – ruch z kliknięć w linki w wyszukiwarce Google.

a-words Google Ads – ruch z kliknięć w reklamy Google Ads.

salesmanago SALESmanago – ruch z kliknięć w źródłach SALESmanago, m.in. linki w emailach wysłanych z reguł automatyzacji, bannerach dynamicznych, ramkach rekomendacji, landing page i powiadomieniach Web Push.

facebook Facebook – ruch z kliknięć na Facebook.

twitter Twitter – ruch z kliknięć na Twitter.

socialmedia Social – ruch z kliknięć w social media łącznie (ogólniejsza kategoria, w którą mogą się złączyć kostki ze źródłem Facebook i Twitter).

other2 Other – wszystkie pozostałe źródła (reklamy online, źródła UTM, ruch z podlinkowania na innych stronach)

all All – ogólniejsza kategoria, w którą mogą się złączyć kostki wszystkich źródeł.


OSTATNIE KONTAKTY NA STRONIE

Ostatnie monitorowane kontakty na stronie – ten pasek pokazuje cztery ostatnie kontakty monitorowane, które weszły na stronę. Na każdym kafelku podane są podstawowe informacje o kontakcie: jego imię i nazwisko, adres email oraz scoring kontaktu.


Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024