Zgodnie z polityką antyspamową SALESmanago, niektóre konta podlegają moderacji wysyłanych wiadomości.
Dotyczy to między innymi nowych kont. Każda wiadomość e-mail wysyłana przez nowych Klientów musi zostać zaakceptowana przez Project Managera. Wiadomości sprawdzane są pod kątem zgodności danych oraz polityki antyspamowej – upewniamy się, że nie zawierają niedozwolonych treści, nie wykazują cech charakterystycznych dla spamu ani nie są niezgodne z profilem działalności danego Klienta.
Kolejną możliwą przyczyną objęcia konta moderacją jest przekroczenie zalecanej liczby wiadomości wysyłanych w ciągu tygodnia. Przeprowadziliśmy wiele analiz dotyczących masowych wysyłek oraz ich wpływu na bazę klientów, rezygnację z subskrypcji i osiąganą sprzedaż. Wyniki tych analiz pokazują, że wysyłanie więcej niż 3,6 masowych wiadomości tygodniowo ma bardzo negatywny wpływ na bazy naszych Klientów, mianowicie skutkuje wysokim współczynnikiem rezygnacji i znacznym spadkiem OR i CTR w czasie, a w konsekwencji – niższą sprzedażą. Aby temu zapobiec, wprowadziliśmy specjalny system moderacji o nazwie Reguła 3.6. Jeżeli liczba maili wysłanych w ciągu 7 dni przekroczy wynik następującego działania:
3,6 x liczba Kontaktów Opt-In w bazie danych
– każdy kolejny mailing w danym tygodniu zostanie poddany moderacji.
Objęcie konta moderacją może wynikać również z innych przyczyn. Szczegółowe zasady moderacji znajdziesz poniżej.
Zasady moderacji kont na platformie SALESmanago:
- Wszystkie nowe konta na platformie SALESmanago podlegają moderacji – może ona zostać wyłączona po minimum 3 poprawnych masowych wysyłkach.
- Mail musi zawierać widoczny link opt-out – w przypadku jego braku wysyłka nie zostanie zaakceptowana.
- Strony, do których przekierowują zawarte w e-mailu odnośniki, muszą mieć certyfikat HTTPS.
- Baza Kontaktów musi być tworzona indywidualnie przez Klienta, tzn. nie może zostać zakupiona od innych dostawców.
- Moderacji podlega każda wiadomość zawierająca załącznik > 5 MB. Jeżeli rozmiar załącznika przekracza 5 MB, proponujemy umieszczenie pliku na własnym serwerze oraz zawarcie w wiadomości linka, pod którym można go pobrać. Przesyłanie dużych załączników do dużej grupy Kontaktów powoduje, że taka wiadomość trafia do spamu.
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na temat dobrych praktyk w zakresie tworzenia i wysyłania wiadomości e-mail >>.
W razie pytań prosimy o kontakt: support@salesmanago.com.