Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy na istniejącej Karcie Kontaktu konkretna informacja podstawowa zostaje zmodyfikowana (lub zaktualizowana).
Zdarzenie wystąpi, jeżeli konkretna informacja podstawowa zostanie zmodyfikowana w jeden z następujących sposobów:
- kiedy Kontakt zmieni informację poprzez formularz na stronie bądź przez Centrum Preferencji Klienta >>,
- kiedy informacja zostanie zmodyfikowana przez API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym),
- kiedy informacja zostanie zmieniona ręcznie na Karcie Kontaktu.
Zdarzenie nie wystąpi, jeżeli konkretna informacja podstawowa zostanie zmodyfikowana:
- poprzez import danych Kontaktu z pliku CSV lub XLSX.
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Dane podstawowe – Wybierz informację podstawową, której modyfikacja (lub aktualizacja) uruchomi Zdarzenie.
Lista zawiera większość podstawowych rodzajów informacji, jakie możesz znaleźć na Dashboardzie Karty Kontaktu:
Przykładowo, jeżeli wybierzesz z listy Województwo, a Jan Kowalski poda swój nowy adres, to jego Karta Kontaktu zostanie zaktualizowana, a Zdarzenie uruchomione dla tego Kontaktu.
[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.