Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy status zgody Kontaktu na Mobile Marketing zmienia się na opt-in.
Zdarzenie wystąpi, jeżeli status zgody Kontaktu na Mobile Marketing zmieni się z opt-out na opt-in w jeden z następujących sposobów:
- kiedy Kontakt wyrazi zgodę poprzez formularz na twojej stronie (Lead Generation),
- kiedy status Kontaktu zostanie zmieniony na opt-in za pośrednictwem API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym),
- kiedy status Kontaktu zostanie ręcznie zmieniony na opt-in na Karcie Kontaktu.
Zdarzenie nie wystąpi w następujących sytuacjach:
- kiedy nowy Kontakt zostanie utworzony ze statusem opt-in,
- kiedy status Kontaktu zostanie zaktualizowany na opt-in poprzez import danych Kontaktu z pliku CSV lub XLSX,
- kiedy status Kontaktu zostanie zmieniony na opt-in w Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Menedżer Kontaktów (za wyjątkiem sytuacji, kiedy proces Workflow zostanie wybrany w sekcji Uruchom Workflow).
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.