Zdarzenie to uruchamia workflow w momencie gdy do kontaktu dodawany jest Tag.
W tym zdarzeniu należy określić:
[1] Typ zdarzenia: Przypisano tag do kontaktu.
[2] Tag: należy podać jeden lub kilka tagów. Jeżeli wpiszemy kilka tagów po przecinku to przynajmniej jeden z nich będzie musiał zostać spełniony aby uruchomić workflow.
WPROWADZANIE TAGÓW DO SYSTEMU:
Ważne: tagi mogą być dodawane do systemu na wiele sposobów, jednak nie każdy z nich uruchamia workflow.
Ogólną zasadą jest, że kampanie workflow nie są uruchamiane przy dodawaniu tagów w sposób masowy.
Sposoby przypisania tagów uruchamiające kampanie workflow:
- dodanie tagu do kontaktu ręcznie na jego karcie kontaktu,
- dodanie tagu automatycznie przez macierze segmentacji,
- dodanie tagu przez inne kampanie workflow,
- dodanie tagu zdalnie przez API lub jedną ze zintegrowanych platform, Zobacz integracje z innymi systemami.
Przypisanie tagów, które nie uruchomi kampanii workflow:
- import kontaktów z pliku. Dowiedz się więcej o możliwościach importu kontaktów,
- dodanie tagu jako akcja w Zarządzaniu kontaktami,
- dodanie tagu przez Analitykę transakcji,
- dodanie tagu z detalu kontaktu jako akcja w Zarządzaniu kontaktami.