Workflow | Zdarzenie: Kontakt został dodany do etapu w kampanii

Zdarzenie to dotyczy dodania kontaktu na konkretny, wybrany etap kampanii sprzedażowych ustawionych w zakładce CRM => Kampanie i Lejki => Kampanie sprzedażoweDowiedz się więcej o kampaniach sprzedażowych

PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW


W Workflow, z listy elementów wybierz Zdarzenia => Kontakt został dodany do etapu w kampanii

Następnie należy wejść w ustawienia zdarzenia i określić:

W tym zdarzeniu należy określić:

[2] Kampanię i Etap: wybór kampanii i etapu, jeżeli kontakt zostanie dodany do etapu wybranej kampanii to uruchomi regułę.

By dodać to zdarzenie w Workflow należy mieć już wcześniej skonstruowany lejek sprzedażowy. To zdarzenie stwarza możliwość automatycznego przenoszenia kontaktów między etapami w lejku sprzedażowym.

Po wprowadzeniu ustawień Zapisz zmiany.

Uwaga: Zdarzenie nie uruchamia się przy masowym dodaniu do kampanii z poziomu CRM -> Zarządzanie kontaktami!

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Grudzień 02 2024