Zdarzenie to dotyczy dodania kontaktu na konkretny, wybrany etap kampanii sprzedażowych ustawionych w zakładce CRM => Kampanie i Lejki => Kampanie sprzedażowe. Dowiedz się więcej o kampaniach sprzedażowych
PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW
W Workflow, z listy elementów wybierz Zdarzenia => Kontakt został dodany do etapu w kampanii
Następnie należy wejść w ustawienia zdarzenia i określić:
W tym zdarzeniu należy określić:
[2] Kampanię i Etap: wybór kampanii i etapu, jeżeli kontakt zostanie dodany do etapu wybranej kampanii to uruchomi regułę.
By dodać to zdarzenie w Workflow należy mieć już wcześniej skonstruowany lejek sprzedażowy. To zdarzenie stwarza możliwość automatycznego przenoszenia kontaktów między etapami w lejku sprzedażowym.
Po wprowadzeniu ustawień Zapisz zmiany.
Uwaga: Zdarzenie nie uruchamia się przy masowym dodaniu do kampanii z poziomu CRM -> Zarządzanie kontaktami!