Workflow | Zdarzenie: Dodano notatkę do Karty Kontaktu

Zdarzenie to występuje, kiedy do Kontaktu zostaje dodana notatka.

Zdarzenie wystąpi, jeżeli notatka zostanie dodana do Kontaktu:

  • ręcznie na Karcie Kontaktu (poprzez kliknięcie Nowa notatka),
  • poprzez Workflow lub Regułę Automatyzacji (za pomocą Akcji: Dodaj notatkę na Karcie Kontaktu),
  • poprzez API.

Zdarzenie nie wystąpi, jeżeli notatka zostanie dodana do Kontaktu:

  • poprzez Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Menedżer Kontaktów (za wyjątkiem sytuacji, gdy wybrano proces Workflow w sekcji Uruchom Workflow).

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

dodano notatke do karty kontaktu

[1] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024