Workflow | Zdarzenie: Dodano dane podstawowe Kontaktu

Zdarzenie to występuje, kiedy do Kontaktu zostaje dodana konkretna informacja podstawowa (tzn. kiedy Karta Kontaktu zostaje zaktualizowana o nową informację określonego rodzaju, np. numer telefonu czy kod pocztowy).

Zdarzenie wystąpi, jeżeli konkretna informacja podstawowa zostanie dodana do Karty Kontaktu w jeden z następujących sposobów:

  • kiedy Kontakt poda informację poprzez formularz na stronie bądź przez Centrum Preferencji Klienta >>,
  • kiedy informacja zostanie przesłana przez API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym),
  • kiedy informacja zostanie dodana ręcznie na Karcie Kontaktu.

Zdarzenie nie wystąpi, jeżeli:

  • nowa informacja podstawowa zostanie zaimportowana z pliku CSV lub XLSX (import Kontaktów),
  • do bazy danych zostanie dodany nowy Kontakt,
  • konkretna informacja wybrana w ustawieniach Zdarzenia zostanie zmodyfikowana (zaktualizowana). Zob. także: Zdarzenie: Zmodyfikowano dane podstawowe Kontaktu >>

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

workflow zdarzenie dodano dane podstawowe kontaktu

[1] Dane podstawowe – Wybierz informację podstawową, której uzupełnienie uruchomi Zdarzenie.

Lista zawiera większość podstawowych rodzajów informacji, jakie możesz znaleźć na Dashboardzie Karty Kontaktu:

karta kontaktu

Przykładowo, jeżeli wybierzesz z listy Miasto, a Jan Kowalski poda swój pełny adres (w tym miasto) za pośrednictwem pop-upu wyświetlonego na twojej stronie, to jego Karta Kontaktu zostanie zaktualizowana, a Zdarzenie uruchomione.

[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024