Przydatne linki
Warunek ten jest spełniony, jeżeli scoring Kontaktu jest większy niż wartość zdefiniowana w ustawieniach Warunku.
Przeczytaj więcej o scoringu Kontaktów >>
WSKAZÓWKA: Jeżeli chcesz zdefiniować konkretną wartość scoringu, a nie zakres wartości, użyj Warunku: Scoring Kontaktu jest równy >>
Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Scoring – Podaj wartość scoringu (liczbę punktów), z którą scoring Kontaktów będzie porównywany.
Przykładowo, jeżeli w tym polu wpiszesz 100, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli scoring Kontaktu przekroczy 100 (tzn. będzie wynosić min. 101).
[2] Dodaj kolejną ścieżkę – Kliknij tutaj, aby dodać kolejną ścieżkę rozpoczynającą się od tego samego Warunku, ale zależną od innej konfiguracji tego Warunku.Jeżeli klikniesz Dodaj kolejną ścieżkę, zobaczysz, że na kafelku Warunku pojawiła się nowa ikona, a ikony są ponumerowane:
Możesz ustawić do 5 różnych ścieżek i zdefiniować kolejność, w jakiej będą one sprawdzane dla każdego Kontaktu. Jeżeli Warunek ustawiony dla pierwszej ścieżki nie zostanie spełniony, system sprawdzi Warunek dla drugiej ścieżki, następnie dla trzeciej itd. Jeżeli żadna ze ścieżek nie może zostać zastosowana, ponieważ żaden z określonych Warunków nie został spełniony, system zastosuje ścieżkę rozpoczynającą się od czerwonej ikony (X).
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Aby zmienić kolejność ścieżek i tym samym kolejność, w jakiej będą sprawdzane Warunki, kliknij na ikonę sześciu kropek obok danej ścieżki, przeciągnij ją i upuść w wybranym przez siebie miejscu.
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.