Workflow | Warunek: Scoring Kontaktu jest większy niż

Warunek ten jest spełniony, jeżeli scoring Kontaktu jest większy niż wartość zdefiniowana w ustawieniach Warunku.

Przeczytaj więcej o scoringu Kontaktów >>

WSKAZÓWKA: Jeżeli chcesz zdefiniować konkretną wartość scoringu, a nie zakres wartości, użyj Warunku: Scoring Kontaktu jest równy >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

scoring kontaktu jest wiekszy niz

[1] Scoring – Podaj wartość scoringu (liczbę punktów), z którą scoring Kontaktów będzie porównywany.

Przykładowo, jeżeli w tym polu wpiszesz 100, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli scoring Kontaktu przekroczy 100 (tzn. będzie wynosić min. 101).

[2] Dodaj kolejną ścieżkę – Kliknij tutaj, aby dodać kolejną ścieżkę rozpoczynającą się od tego samego Warunku, ale zależną od innej konfiguracji tego Warunku.Jeżeli klikniesz Dodaj kolejną ścieżkę, zobaczysz, że na kafelku Warunku pojawiła się nowa ikona, a ikony są ponumerowane:

workflow warunek sciezki

Możesz ustawić do 5 różnych ścieżek i zdefiniować kolejność, w jakiej będą one sprawdzane dla każdego Kontaktu. Jeżeli Warunek ustawiony dla pierwszej ścieżki nie zostanie spełniony, system sprawdzi Warunek dla drugiej ścieżki, następnie dla trzeciej itd. Jeżeli żadna ze ścieżek nie może zostać zastosowana, ponieważ żaden z określonych Warunków nie został spełniony, system zastosuje ścieżkę rozpoczynającą się od czerwonej ikony (X).

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Aby zmienić kolejność ścieżek i tym samym kolejność, w jakiej będą sprawdzane Warunki, kliknij na ikonę sześciu kropek obok danej ścieżki, przeciągnij ją i upuść w wybranym przez siebie miejscu.

zmiana kolejnosci sciezek

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024