Workflow | Warunek: Kontakt odwiedził adres URL

Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt odwiedził konkretną monitorowaną domenę lub adres URL zawierający konkretną frazę.

Dotyczy to adresów URL na monitorowanych domenach. Monitorowana domena to strona z Kodem Monitorującym SALESmanago.

WSKAZÓWKA: Jeżeli chcesz sprawdzić, czy Kontakt odwiedził dowolną monitorowaną domenę, użyj Warunku: Kontakt odwiedził dowolną monitorowaną stronę >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt odwiedzil adres url

[1] Monitorowana domena – Wybierz domenę, dla której Warunek zostanie sprawdzony. Lista zawiera wszystkie strony, które mają Kod Monitorujący SALESmanago (jeżeli lista jest za długa i nie widzisz szukanej strony, wpisz początek jej nazwy, aby zawęzić listę).

Możesz wybrać konkretną domenę lub dowolną stronę. Jeżeli wybierzesz dowolną stronę, Warunek będzie spełniony dla każdej monitorowanej domeny, o ile spełnione zostaną pozostałe warunki (zob. poniżej).

[2] Ścieżka URL – Zdefiniuj podkatalog (lub jego część), który będzie spełniać Warunek. Możesz podawać dowolne katalogi i podkatalogi, ale pomiń domenę. Możesz używać ukośników, ale nie jest to wymagane. Pamiętaj, że jeżeli wpiszesz ukośniki, to zostaną one uwzględnione przez system.

PRZYKŁADY: Jeżeli wpiszesz: „/info/”, Warunek będzie spełniony dla adresów URL takich jak: company.com/info/management-board. Jeżeli wpiszesz „info”, Warunek będzie spełniony dla adresów URL takich jak: company.com/info/management-board, ale także dla company.com/company-info oraz company.com/info.

Możesz również zdefiniować bardziej zaawansowane warunki. Przykładowo, jeżeli wpiszesz ** (dwie gwiazdki) w tym polu, Warunek będzie spełniony dla dowolnego adresu URL.

Przeczytaj więcej o wzorcach URL >>

[3] Przez min. – Zdefiniuj minimalny czas, jaki Kontakt musi spędzić na stronie, aby Warunek został spełniony.

Wybierz wartość od 5 sekund do 30 minut. Jeżeli nie uściślisz wymaganej długości wizyty na stronie, Warunek będzie spełniony dla każdej wizyty na konkretnym adresie URL, niezależnie od czasu jej trwania.

UWAGA: System SALESmanago może określić długość wizyty tylko wtedy, kiedy Kontakt kontynuuje przeglądanie twojej witryny, tzn. przechodzi z konkretnej ścieżki URL do innej na tej samej domenie. Z tego powodu Zdarzenie z ustawioną długością wizyty może nie działać zgodnie z twoimi oczekiwaniami. Zaleca się korzystanie z ustawienia domyślnego („-„).

[4] Sprawdzaj liczbę wizyt i przedział czasowy (opcjonalne) – Zaznacz to pole, jeżeli chcesz zdefiniować liczbę wizyt oraz przedział czasu, które będą spełniać Warunek.

Przykładowo możesz zdefiniować Warunek w taki sposób, aby był spełniony tylko wtedy, gdy Kontakt odwiedził adres URL od 5 do 10 razy w przedziale ostatnich 14 dni. Maksymalny zakres czasu wynosi 30 dni.

Jeśli nie zaznaczysz tego pola, system zweryfikuje wizyty z ostatnich 30 dni.

Jeżeli zaznaczysz to pole, pojawią się nowe opcje:

[A] Liczba wizyt – Zdefiniuj minimalną i maksymalną liczbę wizyt na konkretnym adresie URL, które będą spełniać Warunek.

Dostępny przedział wynosi od 1 do 100 wizyt.

[B] Przez ostatnie – Zdefiniuj przedział czasu przed tym etapem procesu Workflow, w którym Kontakt musi odwiedzić konkretny adres URL, aby Warunek został spełniony.

Podaj liczbę i wybierz jednostkę: dzień lub godzina.

PRZYKŁAD: W następującym procesie Workflow:

workflow warunek przyklad

Zdarzenie inicjujące (Kontakt otworzył konkretny e-mail) występuje dla Kontaktu 7 maja, a Warunek jest weryfikowany przez system natychmiast po wystąpieniu Zdarzenia (ponieważ nie zdefiniowano opóźnienia).

Jeżeli Kontakt odwiedził konkretny adres URL (/marketing-automation) na dowolnej monitorowanej domenie przez co najmniej 5 sekund między 2 a 10 razy w ciągu ostatnich 3 dni (4-7 maja), system SALESmanago wykona Akcję (Generuj kupon dla Kontaktu) dla tego Kontaktu.

Jeżeli Warunek nie zostanie spełniony, żadna Akcja nie zostanie wykonana dla tego Kontaktu.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024