Workflow | Warunek: Kontakt ma Zdarzenie Zewnętrzne

Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt ma przypisane Zdarzenie Zewnętrzne, które spełnia konkretne warunki.

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt ma zdarzenie zewnetrzne

[1] Typ zdarzenia – Wybierz rodzaj Zdarzenia Zewnętrznego, który będzie spełniać Warunek (pod warunkiem, że kryteria zdefiniowane w punkcie [2] będą spełnione).

[2] Pola danych (opcjonalnie) – Tutaj możesz określić szczegółowe kryteria, dla których Warunek będzie spełniony.

Pola wyboru [A–F] odpowiadają polom danych zawartym w Zdarzeniach Zewnętrznych. Jeżeli chcesz, aby Warunek został spełniony tylko wtedy, gdy Zdarzenie Zewnętrzne wybranego rodzaju zawiera zdefiniowaną wartość w jednym lub większej liczbie pól, zaznacz co najmniej jedno z tych pól [A–F].

Jeżeli nie zaznaczysz żadnego z pól [A–F], Warunek będzie spełniony za każdym razem, gdy Zdarzenie Zewnętrzne rodzaju wybranego w punkcie [1] zostanie przypisane do Kontaktu, niezależnie od zawartości pól danych.

Kiedy zaznaczysz pole [A–F], poniżej pojawi się jedno lub większa liczba pól do podania wartości. Pola te pozwalają zdefiniować wartości (lub zakres wartości), które muszą się znaleźć w polu danych, aby Warunek został spełniony.

Pamiętaj, że jeżeli zaznaczysz pole [A–F], musisz zdefiniować wartości, dla których Warunek będzie spełniony. Przykładowo, jeżeli zaznaczysz pole lokalizacja [F], ale nie podasz żadnej lokalizacji w wyświetlonym polu, Warunek będzie spełniony tylko wtedy, gdy Kontakt ma Zdarzenie Zewnętrzne wybranego rodzaju z pustym polem „lokalizacja”.

WAŻNE: Wybrane opcje zostaną połączone operatorem AND, co oznacza, że Warunek będzie spełniony tylko wtedy, gdy wszystkie zaznaczone pola danych zawierają konkretne wartości.

PRZYKŁAD: Jeżeli zdefiniujesz następujące ustawienia:

workflow przyklad

Warunek będzie spełniony, jeżeli Kontakt ma Zdarzenie Zewnętrzne (CART), które spełnia następujące kryteria:

  • wartość w polu „wartość” Zdarzenia Zewnętrznego jest większa niż 100

ORAZ

  • pole danych „produkty” zawiera następujące ID produktu: XYZ123. (UWAGA: Może to być jedyne ID produktu w tym polu danych lub jedno z wielu ID produktów – Warunek będzie spełniony w obu przypadkach).

Kiedy konfigurujesz ten Warunek, możesz wybierać spośród następujących kryteriów:

[A] Wartość – Zdefiniuj wartość, która musi zostać przesłana w polu danych „wartość” Zdarzenia Zewnętrznego, aby Warunek został spełniony.

Możesz używać następujących operatorów:

  • dowolna wartość – Opcja domyślna. Jeżeli pozostawisz ten operator we wszystkich polach:
dowolna wartosc warunek

Warunek będzie spełniony niezależnie od wartości przesłanej w polu „wartość”

  • zawiera – Wybierz ten operator, jeżeli chcesz, aby Warunek został spełniony tylko wtedy, gdy pole danych „wartość” Zdarzenia Zewnętrznego zawiera konkretną frazę lub wzór.
    Przeczytaj więcej o wyrażeniach regularnych >>
    Przykładowo, jeżeli wybierzesz ten operator i wpiszesz liczbę „49” w polu obok, Warunek będzie spełniony dla Zdarzeń Zewnętrznych o wartościach takich jak „49”, „149”, „495” itp.
  • większa niż – Wybierz ten operator, aby zdefiniować zakres liczb (wyłączny).
  • mniejsza niż – Wybierz ten operator, aby zdefiniować zakres liczb (wyłączny).
  • równa się – Wybierz ten operator, jeżeli chcesz, aby Warunek został spełniony tylko wtedy, gdy wartość Zdarzenia Zewnętrznego jest dokładnie taka sama jak podana wartość.

PRZYKŁAD: Jeżeli zdefiniujesz następujące ustawienia:

workflow warunek wartosc przyklad

Warunek będzie spełniony jeżeli Kontakt ma Zdarzenie Zewnętrzne CART o wartości mieszczącej się w zakresie od 50 do 300 (wyłącznie).

[B] Produkty – Zdefiniuj ID produktów, które muszą znaleźć się w polu danych „produkty” Zdarzenia Zewnętrznego, aby Warunek został spełniony.

UWAGA: W polu „produkty” rozróżniana jest wielkość liter.

Możesz wprowadzić więcej niż jedno ID produktu i oddzielić je przecinkami (bez spacji). Wszystkie ID produktów wprowadzone w tym polu będą połączone operatorem OR, co oznacza, że aby Warunek został spełniony, co najmniej jedno z ID musi znaleźć się w polu danych „produkty” tego Zdarzenia Zewnętrznego.

Upewnij się, że wprowadzasz Product ID rodzaju stosowanego w twojej integracji. Przykładowo, jeżeli twoje konto SALESmanago jest zintegrowane z platformą eCommerce poprzez wtyczkę SALESmanago oraz w konfiguracji wtyczki wybrano identyfikatory SKU, wprowadź do tego pola identyfikatory SKU.

[C] Szczegół – Zdefiniuj wartości, które muszą zostać przesłane w poszczególnych polach danych “szczegół” Zdarzenia Zewnętrznego, aby Warunek został spełniony.

UWAGA: W polach „szczegół” rozróżniana jest wielkość liter.

Możesz zdefiniować wartość dla jednego lub większej liczby szczegółów (do 20). Domyślnie pola są puste, a dla wszystkich szczegółów wybrany jest operator dowolna wartość, co oznacza, że Warunek będzie spełniony niezależnie od wartości przesłanych w tych polach. Aby zdefiniować wartość dla szczegółu, wybierz inny operator i podaj wartość w odpowiednim polu. (Opis dostępnych operatorów znajduje się w punkcie [2.A] – Wartość.)

Jeżeli zdefiniujesz wartości dla więcej niż jednego szczegółu, wartości te zostaną połączone za pomocą operatora AND. Oznacza to, że Warunek będzie spełniony, tylko jeżeli Zdarzenie Zewnętrzne zawiera wszystkie zdefiniowane szczegóły, a wszystkie te szczegóły mają wartości zdefiniowane w ustawieniach Warunku.

PRZYKŁAD: Jeżeli zdefiniujesz następujące ustawienia:

workflow warunek szczegol przyklad

Warunek będzie spełniony, jeżeli Zdarzenie Zewnętrzne przypisane do Kontaktu:

  • ma wartość szczegółu 2 mniejszą niż 200

ORAZ

  • ma wartość szczegółu 4 równą „free”

ORAZ

  • ma wartość szczegółu 7 większą niż 1000.

[D] Data – Tutaj możesz skonfigurować Warunek w taki sposób, aby został spełniony, jeżeli data, przesłana w polu danych “data” Zdarzenia Zewnętrznego, mieści się w konkretnym przedziale czasu.

PRZYKŁAD: Jeżeli zdefiniujesz następujące ustawienia:

kontakt ma zdarzenie zewnetrzne

Warunek będzie spełniony, jeżeli Kontakt ma przypisane Zdarzenie Zewnętrzne RESERVATION oraz data i godzina przesłane w polu „data” tego Zdarzenia Zewnętrznego mieszczą się w przedziale ostatnich 12 godzin (tzn. w przedziale 12 godzin przed momentem sprawdzenia tego Warunku przez system).

[E] Opis – Zdefiniuj wartość, która musi zostać przesłana w polu danych „opis” Zdarzenia Zewnętrznego, aby Warunek został spełniony.

Aby Warunek został spełniony, wartość podana w tym polu oraz opis przesłany w Zdarzeniu Zewnętrznym muszą składać się z identycznych znaków (w tym polu nie jest rozróżniana wielkość liter).

[F] Lokalizacja – Zdefiniuj wartość, która musi zostać przesłana w polu danych „lokalizacja” Zdarzenia Zewnętrznego, aby Warunek został spełniony.

Aby Warunek został spełniony, wartość podana w tym polu oraz lokalizacja przesłana w Zdarzeniu Zewnętrznym muszą składać się z identycznych znaków (w tym polu nie jest rozróżniana wielkość liter).

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024