Search Engine Turbocharger – analityka wyszukiwarki

Search Engine Turbocharger pozwoli ci ulepszyć wyniki wyszukiwania swojego sklepu internetowego, dostarczając odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawu powiązanych ze sobą technik obliczeniowych, które poprzez wzajemną współpracę pozwalają na dopasowanie rezultatów do intencji użytkownika. Mierz skuteczność wyszukiwań zakończonych sukcesem.

Aby otworzyć panel analityczny wyszukiwarki przejdź do

 Personalizacja WWW → Search Engine Turbocharger → Analityka 


Spis treści

  1. Podstawowe dane
  2. Liczba zapytań
  3. Analityka wyszukiwania
  4. Analityka grup wyszukiwań
  5. Lista zapytań

1.  Podstawowe dane

W panelu analityki Search Engine Turbocharger znajdziesz podstawowe statystyki na temat wybranej wyszukiwarki:

[1] Nazwa – w tym miejscu zaciągana jest nazwa wyszukiwarki, której dotyczą wszystkie poniższe dane.

[2] Przedział czasowy – wybierz przedział czasowy, dla którego wyświetlone zostaną informacje poniżej – dostępne opcje to: ostatnie 7 dni, 30 dni, bieżący miesiąc, poprzedni miesiąc, bieżący kwartał, poprzedni kwartał, bieżący rok, poprzedni rok, ostatnie 12 miesięcy.

[3] Wprowadzone zapytania – całkowita liczba wprowadzonych zapytań w wyszukiwarce, pod uwagę są brane wszystkie próby wyszukiwań od momentu implementacji mechanizmu Search Engine Turbocharger.

[4] Kontakty, które wprowadziły zapytania – całkowita ilość kontaktów anonimowych i monitorowanych, które odwiedziły twoją stronę i skorzystały z wyszukiwarki. 

[5] Odpowiedzi dostarczone przez SALESmanago – całkowita ilość rezultatów wyszukiwań, które zostały dostarczone przez mechanizm Search Engine Turbocharger.

[6] Zapytania bez rekomendacji – całkowita ilość zapytań, których wpisanie nie zwróciło żadnych rezultatów.


2. Liczba zapytań

Wykres liczby zapytań informuje cię o tym, jak w wybranym przedziale czasu zmieniała się wprowadzona liczba zapytań przez użytkowników anonimowych i monitorowanych, jak zmieniała się liczba odpowiedzi zwróconych, czyli dostarczonych przez SALESmanago oraz jaka ilość wyszukiwać zakończyła się brakiem rekomendacji, czyli nieudanym wyszukiwaniem dla użytkownika wpisującego frazę. Wykres możesz dowolnie przedstawić w postaci liniowej lub słupkowej.


3. Analityka wyszukiwania

Kolejnym elementem jest Analityka wyszukiwania, która informuje nas o tym jaka część z wprowadzonych przez anonimowych oraz monitorowanych użytkowników zapytań zakończyła się zwróceniem odpowiedzi przez mechanizm, dzięki temu elementowi, z łatwością przeanalizujesz skuteczność swojej wyszukiwarki.


4. Analityka grup wyszukiwań

Analityka grup wyszukiwań dotyczy grup, które stworzyłeś w Ustawieniach zaawansowanych.

Sprawdź jak działają Ustawienia zaawansowane Search Engine Turbocharger >>

Kafelek informuje o ilości dopasowanych do wpisywanych zapytań słów klucz z podziałem na kontakty monitorowane i anonimowe oraz jak zmieniała się powyższa wartość w czasie.


5. Lista zapytań

Lista zapytań daje ci możliwość podejrzenia każdego pojedynczego wprowadzonego zapytania oraz podstawowych informacji na jego temat:

[1] Wprowadź zapytanie – wpisz zapytanie, aby skrócić listę do pożądanych rezultatów.

[2] Filtruj – listę możesz dowolnie skrócić używając następujących filtrów:

  • Dopasowane – ze zwróconymi rezultatami zapytań,
  • Bez rekomendacji – z brakiem rezultatów zapytań,
  • Monitorowane – do kontaktów monitorowanych, które są w twojej bazie kontaktów,
  • Anonimowe – do kontaktów anonimowych, które nie posiadają karty kontaktu w twojej bazie.

[3] Informacje – lista umożliwia ci podejrzenie podstawowych informacji na temat każdego zapytania, takich jak:

  • Zapytania – czyli wprowadzona fraza do wyszukiwarki,
  • Status kontaktu – informuje o tym, czy kontakt jest monitorowany, czy anonimowy
  • Nazwa – jeśli kontakt posiada kartę kontaktu w twojej bazie danych, jest monitorowany, w tym miejscu zostanie zaciągnięta jego nazwa,
  • Adres e-mail – jeśli kontakt posiada kartę kontaktu w twojej bazie danych, jest monitorowany, w tym miejscu zostanie zaciągnięty jego e-mail,
  • Dopasowane – informacja o tym, czy dopasowane zostały rekomendacje do wyszukiwań użytkownika,
  • Data wyszukania – dokładna data, kiedy kontakt wpisał frazę do wyszukiwarki.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: bok@salesmanago.pl +48 533 600 808