Search Engine Turbocharger – ustawienia zaawansowane

Wykorzystaj zaawansowane mechanizmy wzbierające działanie tradycyjnej wyszukiwarki i wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI i oceniaj skuteczność każdego prezentowanego wyniku, w celu  zoptymalizowania działania mechanizmu. Wykorzystaj wiedzę w zakresie merchandisingu, aby zwiększyć przychody. Twórz niestandardowe strony zawierające kolekcje na wyjątkowe okazje, poprzez budowanie  specjalnych kampanii z idealnie dopasowanymi produktami.

Aby otworzyć ustawienia zaawansowane przejdź do

 Personalizacja WWW → Search Engine Turbocharger → Ustawienia zaawansowane


Spis treści

  1. Do czego służą ustawienia zaawansowane?
  2. Słowa kluczowe
  3. Działania – produkty
  4. Działania – filtry
  5. Działania – URL

1. Do czego służą ustawienia zaawansowane?

Kreator ten pozwala na tworzenie własnych, niestandardowych grup wyszukiwań zawierających dedykowane kampanie na specjalne okazje. Określ, które produkty będą wyświetlane na konkretne słowa kluczowe wpisane przez klientów do wyszukiwarki. Twórz nietypowe rekomendacje produktów na specjalne okazje, np. wymarzone prezenty świąteczne lub najlepsze prezenty urodzinowe.

W celu stworzenia nowej grupy wyszukiwań i uzupełnienia jej o wybrane słowa kluczowe oraz działania kliknij + Dodaj nową grupę


2. Słowa kluczowe

Słowa kluczowe służą do tworzenia własnych kampanii wyszukiwarkowych lub wzbogacania wyników wyszukiwań.

W oknie treści wpisz słowa, których wprowadzenie w wyszukiwarce spowoduje zwrócenie wybranych działań. Na przykład, jeśli użytkownik wpisze w oknie wyszukiwania “kwiaty doniczkowe” mechanizm zwróci produkty wybrane w kafelku “Działania – produkty”.

WAŻNE: Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii Natural Language Processing mechanizm Search Engine Turbocharger obsługuje odmiany słów, synonimy,  skrócone formy wyrazów oraz dopasowuje idealne wyniki nawet w przypadku błędnej pisowni. Pamiętaj jednak, że słowa klucze nie mogą się powtarzać między grupami.


3. Działania – produkty

Pierwszym z dostępnych działań jest generowanie konkretnych produktów w odpowiedzi na wpisywane słowa kluczowe.

Kliknij przycisk Galeria produktów, a następnie zaznacz dowolną liczbę elementów, które będą się pojawiać w rezultacie na wprowadzone hasła w wyszukiwarce.


4. Działania – filtry

Drugim dostępnym działaniem jest filtrowanie. Możesz wybrać maksymalnie do 8 filtrów, które nie mogą się między sobą powtarzać w danej grupie wyszukiwań.

[1] Filtr i [2] Wartość – dokładny filtr i jego wartość, który zostanie zwrócony w odpowiedzi na wprowadzone słowa klucz. 

[3] Dodaj filtr – do wyboru masz 8 filtrów: kategorie, dostępność, kolor, marka, cena, płeć, sezon, bestseller.


5. Działania – URL

Trzecim rodzajem dostępnego działania jest generowanie adresu URL w odpowiedzi na wpisane słowa kluczowe:

W oknie wpisywania tekstu wpisz adres URL, na który zostanie przekierowany użytkownik. 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 23 2024