Wydanie 16.14.0 [wdrożenie: 19-20.03.2024] | ||
---|---|---|
Mobile Marketing: Ulepszony eksport wiadomości tekstowych |
Ulepszamy eksport wysłanych wiadomości tekstowych poprzez rozszerzenie dostępnego zakresu czasu do 90 dni oraz dodanie pola Data do pliku eksportu.
|
|
Workflow: Opcja definiowania zakresu czasu we wszystkich Warunkach związanych z e-mailami |
Ulepszamy Unified Workflow Console poprzez wprowadzenie opcji definiowania zakresu czasu dla wszystkich Warunków związanych z E-mail Marketingiem. Teraz możesz zdefiniować okres, który będzie brany pod uwagę przy sprawdzaniu tych Warunków.
|
|
WhatsApp: Integracja z platformą Bird |
Wprowadzamy integrację z nową platformą Bird, która umożliwia zintegrowanie SALESmanago z komunikatorem WhatsApp.
Integracja z poprzednią wersją platformy Bird pozostaje dostępna. |
|
Wydanie 16.13.0 [wdrożenie: 05-06.03.2024] | ||
Nowy moduł: Kolekcje Produktów |
SALESmanago wprowadza nową funkcjonalność: Kolekcje Produktów, która umożliwia przechowywanie informacji o produktach powiązanych z pojedynczymi Kontaktami. Kolekcje Produktów możesz wykorzystywać do segmentacji Kontaktów, w procesach Workflow (Zdarzenie: Dodano produkt do Kolekcji Produktów; Warunek: Kontakt ma produkty w Kolekcji Produktów), w Ramkach Rekomendacji oraz w Email Design Studio. Ponadto możesz sprawdzać zawartość różnych Kolekcji bezpośrednio na indywidualnych Kartach Kontaktu.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po Zdarzeniach Zewnętrznych |
W odpowiedzi na uwagi przekazywane przez Klientów, ulepszamy filtr Kontaktów: filtrowanie po Zdarzeniach Zewnętrznych poprzez ogólne odświeżenie wyglądu oraz dodanie nowych, intuicyjnych operatorów i dynamicznych przedziałów czasu. Ponadto teraz możesz wybrać, czy dane ze Zdarzeń mają być połączone logiką ORAZ czy też LUB.
|
|
Ulepszone menu SALESmanago |
Kierując się sugestiami Klientów, SALESmanago przebudowuje swoje menu, aby uczynić je bardziej intuicyjnym. Zmieniamy nazewnictwo oraz umiejscowienie niektórych modułów i funkcjonalności.
|
|
Poprawiona walidacja adresów URL dla Email Design Studio i powiadomień Web Push |
Następujące znaki: | ` { } " były do tej pory zabronione w adresach URL linków. Aby zapewnić zgodność z ogólnie przyjętymi standardami, od teraz SALESmanago pozwala na używanie tych znaków w linkach zawartych w powiadomieniach Web Push oraz e-mailach tworzonych w Email Design Studio.
|
|
Metoda API do walidacji kodów kuponów |
SALESmanago dostarcza metodę API, za pomocą której możesz zweryfikować ważność kuponów generowanych w SALESmanago przed ich zastosowaniem podczas procesu zakupowego (na etapie checkoutu).
|
|
Ulepszona Segmentacja: Selektor Oznaczono jako spam |
Wprowadzamy nowy selektor Kontaktów: Oznaczono jako spam, umożliwiający łatwe wyodrębnienie Kontaktów, które oznaczyły twoje wiadomości e-mail jako spam.
|
|
Wydanie 16.12.0 [wdrożenie: 20-21.02.2024] | ||
Ulepszony eksport Kontaktów i Zdarzeń Zewnętrznych |
Ulepszamy moduł eksportu Kontaktów oraz Zdarzeń Zewnętrznych poprzez aktualizację technologii i odświeżenie interfejsu. Dodatkowo, aby ułatwić eksport Zdarzeń Zewnętrznych, wprowadziliśmy nową opcję, dzięki której możesz wygodnie wybierać szczegóły standardowe i słownikowe do eksportu.
|
|
Odświeżone okna konfiguracji w Workflow i na Karcie Kontaktu |
Dzięki wykorzystaniu nowej technologii, odświeżamy wygląd okien konfiguracji w module Workflow i na Karcie Kontaktu.
|
|
Email Design Studio: Ulepszony scenariusz Najczęściej kupowane produkty |
Ulepszamy scenariusz Najczęściej kupowane produkty w widżecie Dynamiczna ramka produktowa w Email Design Studio. Wcześniej system dostarczał rekomendacje na podstawie najczęściej kupowanych produktów w danym dniu. Teraz będzie uwzględniał produkty zakupione w ciągu ostatnich 30 dni, aby generować bardziej wiarygodne rekomendacje.
|
|
Połączenie poprzedniej wersji modułu Mobile Marketing z nową |
Łączymy funkcjonalność poprzedniej wersji modułu Mobile Marketing z nową, aby zwiększyć całościową wydajność marketingu mobilnego. Od teraz użytkownicy niewspieranej już wersji modułu będą mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności wyłącznie z poziomu nowego modułu Mobile Marketing.
|
|
Ulepszony nowy moduł Mobile Marketing |
Optymalizujemy nowy moduł Mobile Marketing, poprzez zmianę nazw sekcji oraz ukrycie nieużywanej zakładki Pojedyncze wysłane wiadomości. Dzięki temu cały moduł od teraz staje się jeszcze bardziej intuicyjny.
|
|
Odświeżony wygląd Email Design Studio |
W ramach pakietu ulepszeń SALESmanago przedstawia odświeżony wygląd Email Design Studio, który obejmuje nowy górny pasek oraz ulepszony interfejs wyboru z listy.
|
|
Nowa opcja w Akcji Wyślij e-mail do Kontaktu: Ignoruj ograniczenia liczby e-maili na Kontakt |
W odpowiedzi na sugestie klientów, SALESmanago dodaje opcję: Ignoruj ograniczenia liczby e-maili na Kontakt w elemencie Workflow: Wyślij e-mail do Kontaktu. Opcja ta umożliwia ominięcie limitów e-maili na Kontakt, ustawionych w Ustawieniach E-mail Marketing, dla tego konkretnego elementu Workflow
|
|
Wydanie 16.11.0 [wdrożenie: 06-07.02.2024] | ||
Email Design Studio: E-maile z potwierdzeniem subskrypcji |
SALESmanago wzbogaca swój światowej klasy kreator e-maili o możliwość tworzenia wiadomości z potwierdzeniem subskrypcji. Dzięki nowym widżetom możesz dodać do e-maila link opt-in w formie tekstu bądź przycisku.
|
|
Workflow: Elementy podzielone na kategorie |
Ulepszamy listy Zdarzeń, Warunków oraz Akcji w kreatorze Workflow poprzez podzielenie elementów na kategorie, takie jak Dane Kontaktów czy też E-mail Marketing.
|
|
Workflow: Możliwość zamówienia aktywacji za pośrednictwem kreatora Workflow |
Wcześniej w kreatorze Workflow Klienci mogli zobaczyć wyłącznie elementy (Zdarzenia, Warunki i Akcje) dostępne w ramach ich planu SALESmanago. Teraz każdy użytkownik widzi wszystkie elementy – również te, które są obecnie niedostępne w jego planie – i może z łatwością zamówić ich aktywację.
|
|
Nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnej przeglądarki |
SALESmanago wprowadza nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnej przeglądarki, który umożliwia targetowanie Kontaktów na podstawie używanych przez nie przeglądarek.
|
|
Obowiązkowa okresowa zmiana hasła |
Zwiększamy bezpieczeństwo kont naszych Klientów poprzez wprowadzenie konieczności zmiany hasła co najmniej raz na 180 dni. Możesz dostosować ten domyślny okres do swoich osobistych potrzeb i preferencji (minimalnie: co 30 dni, maksymalnie: co 365 dni).
|
|
Ramki Rekomendacji: Ulepszony mechanizm doboru produktów |
Ulepszamy Ramki Rekomendacji poprzez zoptymalizowanie czasu odrzucania niedostępnych produktów i zastępowania ich produktami dostępnymi.
|
|
Email Design Studio: Optymalizacja rozmiaru e‑maili (Etap 1) |
Ulepszyliśmy kod HTML e-maili tworzonych w Email Design Studio, aby zmniejszyć ich rozmiar. Dzięki temu w skrzynkach Gmail, na których funkcjonuje limit rozmiaru wiadomości (102 kB), mniej treści jest ukrywane (“przycinane”), a więcej wyświetlane od razu.
|
|
Email Design Studio: Optymalizacja antyspamu |
Różne klienty poczty e-mail używają różnych filtrów antyspamowych. SALESmanago optymalizuje Email Design Studio, aby zminimalizować ryzyko, że twoje wiadomości zostaną zaklasyfikowane jako spam. Teraz w Ustawieniach e-maila możesz określić język wiadomości, a ponadto preheader jest wyświetlany w skrzynkach odbiorców z większym kontrastem.
|
|
Email Design Studio: Ulepszone ikony i gwiazdki |
Ulepszamy wygląd ikon mediów społecznościowych, zwykłych ikon oraz gwiazdek – od teraz na urządzeniach mobilnych będą wyświetlane w dwukrotnie większym rozmiarze.
|
|
Wydanie 16.10.0 [wdrożenie: 30-31.01.2024] | ||
Nowe wymogi Gmail i Yahoo: Opcja wykluczenia adresów @gmail.com i @yahoo.com z listy odbiorców |
Wraz z wdrożeniem nowych środków ochrony użytkowników przez Gmail i Yahoo, SALESmanago optymalizuje mechanizm wysyłki, aby sprostać nowym potrzebom Klientów. Teraz możesz zweryfikować poprawność konfiguracji protokołów SPF, DKIM oraz DMARC na Dashboardzie E-mail Marketing. Wprowadzamy również opcję wykluczenia adresów @gmail.com i @yahoo.com z listy odbiorców e-maila, dzięki czemu możesz zabezpieczyć swój wskaźnik dostarczalności przed obniżeniem, jeżeli twoje konto nadal wymaga dostosowania do nowych zasad.
|
|
Wydanie 16.9.0 [wdrożenie: 23-24.01.2024] | ||
Nowe wymogi Gmail i Yahoo: SPF, DKIM, DMARC |
Ze względu na nowe, bardziej rygorystyczne środki ochrony użytkowników wprowadzane przez Gmail i Yahoo, przygotowaliśmy artykuł >> który pomoże ci spełnić nowe wymogi, oraz wyczerpujące instrukcje >> dotyczące konfiguracji protokołów SPF, DKIM i DMARC, obecnie wymaganych przez tych klientów poczty.
|
|
Email Design Studio: Spójne zastosowanie parametrów UTM w e-mailach |
Niedawno zapewniliśmy spójne stosowanie parametrów UTM w kodzie HTML generowanym dla e-maili. Teraz naprawiamy również wszystkie niespójności w tym zakresie, które występowały przy procesie wysyłki.
|
|
Ulepszony Warunek Workflow: Kontakt ma dane podstawowe |
Ulepszamy Warunek Workflow: Kontakt ma dane podstawowe poprzez dodanie zaawansowanych selektorów, które umożliwiają precyzyjne zdefiniowanie kryteriów.
|
|
Nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnego rodzaju urządzenia |
Wprowadzamy nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnego rodzaju urządzenia, który umożliwia dostosowywanie komunikatów i procesów do różnych rodzajów urządzeń używanych przez Kontakty.
|
|
Nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnego systemu operacyjnego |
SALESmanago wprowadza nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnego systemu operacyjnego, który umożliwia definiowanie grup odbiorców oraz procesów na podstawie systemów operacyjnych używanych przez Kontakty.
|
|
Wydanie 16.8.0 [wdrożenie: 9-10.01.2024] | ||
Email Design Studio: Możliwość umieszczania miniatur YouTube Shorts w e-mailu |
Dotychczas kreator Email Design Studio pozwalał zamieścić w wiadomości e-mail miniaturę filmu z TikToka, Vimeo bądź YouTube. Teraz obsługiwane są również miniatury filmów z YouTube Shorts.
|
|
Email Design Studio: Nowe scenariusze doboru produktów |
Rozbudowujemy widżet Email Design Studio: Dynamiczna ramka produktowa o dwie nowe strategie doboru produktów: produkty z wybranej kategorii oraz produkty wybranej marki.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po Kluczowej Informacji |
SALESmanago wprowadza nowy filtr Kontaktów: Filtrowanie po Kluczowej Informacji. Możesz filtrować Kontakty na podstawie nawet 10 Kluczowych Informacji naraz, łącząc je za pomocą logiki ORAZ bądź LUB.
|
|
Nowy Warunek Workflow: Kontakt ma dane podstawowe |
Aby zapewnić lepsze doświadczenie użytkownika, zastępujemy kilka Warunków Workflow powiązanych z danymi Kontaktów nowym, pojedynczym Warunkiem: Kontakt ma dane podstawowe. Warunek ten pozwala sprawdzić, czy Kontakt ma na swojej Karcie określoną informację podstawową (np. nazwę, numer telefonu czy kraj) i na tej podstawie skierować Kontakt na optymalną ścieżkę.
|
|
Workflow: Możliwość zaplanowania aktywacji procesu Workflow |
Dodajemy opcję określenia momentu, w którym proces Workflow ma zostać aktywowany. Ponadto, jeżeli zaplanujesz datę aktywacji, możesz również określić datę dezaktywacji.
|
|
Workflow: Zwiększona wydajność |
Zwiększamy wydajność kreatora Workflow. Teraz możesz cieszyć się płynnym działaniem systemu SALESmanago nawet kiedy pracujesz z dużymi, rozbudowanymi strukturami Workflow.
|
|
Wydanie 16.6.0 [wdrożenie: 12-13.12.2023] | ||
Email Marketing: Zarządzanie priorytetami |
SALESmanago ulepsza moduł E-mail Marketing poprzez wprowadzenie nowych ustawień: Zarządzanie priorytetami. Teraz możesz zdefiniować priorytetowość różnych rodzajów e-maili (API, Urodzinowe, Procesy Automatyzacji, Cykliczne, Masowe, Testy A/B) i w ten sposób określić kolejność, w jakiej będą wysyłane.
|
|
Email Design Studio: Spójne zastosowanie parametrów UTM w kodzie HTML generowanym dla e-maili |
W Email Design Studio możesz wygenerować kod HTML tworzonej bądź edytowanej wiadomości. Teraz wzbogacamy tę opcję o możliwość wyboru, czy linki w wygenerowanym kodzie HTML mają zawierać parametry UTM zdefiniowane w ustawieniach e-maila. Używając tej opcji, możesz nadpisać wcześniej dodane parametry UTM parametrami zdefiniowanymi w SALESmanago.
|
|
Frontend API dla Live Chatu: Etap 2 |
SALESmanago ulepsza Frontend API dla Live Chatu. Teraz możesz zastosować JavaScript, aby monitorować zdarzenia otwarcia i zamknięcia okna Live Chatu. Dzięki temu możesz skonfigurować np. wyświetlanie warunków świadczenia usług przed otwarciem okna Live Chatu lub ankiety satysfakcji po jego zamknięciu.
|
|
Email Design Studio: Cofanie/ponawianie akcji bez przeskakiwania na górę ekranu |
Do tej pory po kliknięciu na przycisk Cofnij lub Ponów w Email Design Studio użytkownik był automatycznie przenoszony na górę ekranu. Teraz poprawiliśmy działanie tych przycisków, oszczędzając użytkownikom niepotrzebnego przewijania w dół.
|
|
Data Genius dla Workflow: Najskuteczniejszy kanał |
SALESmanago wprowadza kolejną funkcjonalność pod szyldem Data Genius. Nowy element Workflow – Data Genius: Najskuteczniejszy kanał – porównuje skuteczność różnych kanałów (E-mail Marketing, Mobile Marketing, Web Push) dla każdego Kontaktu, który osiągnie ten etap Workflow, a następnie odpowiednio dobiera kolejny krok.
|
|
Workflow: Ulepszona analityka |
Wprowadzamy nowy mechanizm liczenia, aby zapewnić użytkownikom jeszcze lepszą analitykę pojedynczych procesów Workflow. Ponadto wzbogacamy listę zakresów czasowych, dla których można wyświetlać analitykę pojedynczego Workflow, o nową pozycję: Wybierz zakres dat.
|
|
Workflow: Ulepszony element Czekaj |
Do tej pory, podczas konfigurowania elementu Czekaj w procesie Workflow, można było ustawić konkretną datę lub dzień tygodnia. Teraz dodajemy opcję ustawienia konkretnej godziny (w wybranym dniu tygodnia), o której Kontakt przejdzie do kolejnego etapu Workflow.
|
|
Galeria produktów: Możliwość wyszukiwania kategorii produktów |
Ulepszamy galerię produktów o opcję wyszukiwania kategorii po nazwie.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po szczególe ze słownika |
Ulepszamy filtr Kontaktów: Filtrowanie po szczególe ze słownika poprzez: zwiększenie liczby szczegółów słownikowych, które mogą zostać użyte do filtrowania (z 1 do 3); dodanie możliwości wyboru, czy Kontakty muszą mieć wszystkie szczegóły (AND) czy dowolny z nich (OR); oraz wprowadzenie nowych operatorów porównujących.
|
|
Odświeżony UI dla Zarządzaj Kontaktami |
Wprowadzamy nowy, bardziej przejrzysty wygląd panelu Zarządzaj Kontaktami.
|
|
Wydanie 16.5.0 [wdrożenie: 28-29.11.2023] | ||
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po najskuteczniejszym kanale |
SALESmanago wprowadza nowy moduł oparty na danych – Data Genius, dostarczający wsparcie w optymalizacji procesów segmentacji i filtrowania, a przez to pozwalający na bardziej efektywną komunikację. Pierwszym ulepszeniem wydanym pod szyldem tej nowej funkcji jest nowy filtr Kontaktów: Filtrowanie po najskuteczniejszym kanale.
|
|
Przebudowane Ustawienia E-mail Marketingu |
Ulepszamy doświadczenie użytkownika na naszej platformie poprzez przeniesienie wszystkich ustawień związanych z E-mail Marketingiem w jedno miejsce – do nowej karty w module E-mail Marketing.
|
|
Ulepszony filtr E-mail Marketing: Opcja zdefiniowania świąt państwowych |
Wprowadzamy opcję stworzenia własnej listy świąt, czyli dni, w które z twojego konta nie będą wysyłane żadne e-maile. Możesz również wygenerować listę świąt państwowych dla wybranych krajów, klikając specjalny przycisk w nowych Ustawieniach E-mail Marketingu.
|
|
Zwracanie niewysłanych kuponów do puli |
Przedtem kupony przypisane do e-maili, których wysyłka się nie powiodła, były uznawane za wykorzystane (przepadały). Teraz niewysłane kody automatycznie wracają do puli dostępnych kuponów.
|
|
Workflow: Tagowanie członków zespołu w Notatkach |
Ulepszamy Unified Workflow Console poprzez wprowadzenie możliwości @oznaczania innych użytkowników SALESmanago w Notatkach.
|
|
Workflow: Zwiększony maksymalny odstęp czasowy pomiędzy uruchomieniami procesu Workflow |
Zwiększyliśmy maksymalny odstęp pomiędzy uruchomieniami procesu Workflow dla tego samego Kontaktu z 240 do 365 dni.
|
|
E-maile HTML oraz Freemarker: Wersja text/plain e-maila |
Niedawno wprowadziliśmy opcję zawarcia tekstowej (text/plain) wersji wiadomości w e-mailu stworzonym w Email Design Studio. Teraz rozszerzamy tę opcję na dwa inne kreatory e-mail: HTML i Freemarker.
|
|
Ulepszona integracja z Baselinker |
Przedtem w wyniku przesłania Zdarzenia Zewnętrznego typu PURCHASE z Baselinker do SALESmanago status zgody E-mail Marketing danego Kontaktu zmieniał się na opt-out. Teraz SALESmanago aktualizuje integrację z systemem Baselinker, aby zapobiec takim niepożądanym zmianom.
|
|
Wydanie 16.4.0 [wdrożenie: 14-15.11.2023] | ||
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po systemie operacyjnym |
Wprowadzamy nowy filtr Kontaktów: Filtrowanie po systemie operacyjnym. Teraz masz możliwość wyboru Kontaktów, które korzystały z określonego systemu operacyjnego w wybranym dniu lub w wybranym okresie.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po scoringu |
Ulepszamy filtr Kontaktów: Filtrowanie po scoringu poprzez dodanie nowych, zaawansowanych operatorów: pomiędzy (włącznie), większa niż, większa niż lub równa, mniejsza niż, mniejsza niż lub równa oraz równa.
|
|
Centrum Preferencji: Dostosowanie czasu wysyłki do preferencji Kontaktów |
SALESmanago wprowadza możliwość automatycznego dostosowania czasu wysyłki e-maila na podstawie danych zero-party zebranych w Centrum Preferencji Klienta.
|
|
Wydanie 16.3.0 [wdrożenie: 30.10-2.11.2023] | ||
AI Studio dla Live Chatu |
SALESmanago wprowadza AI Studio do Live Chatu. Teraz konsultanci będą mogli otrzymywać trzy gotowe sugestie odpowiedzi wygenerowane przez ChatGPT. Nie musisz się martwić, że klient otrzyma nieprawidłowe informacje – twoi konsultanci zachowają pełną kontrolę nad treściami wysyłanymi do użytkowników.
|
|
Automatic SalesChat: Czekaj na konsultanta z konkretnej grupy konsultantów |
SALESmanago ulepsza moduł Automatic SalesChat poprzez dodanie nowej opcji do akcji: Czekaj na konsultanta. Teraz, kiedy użytkownik Live Chatu zostanie przywitany przez bota i zgłosi chęć porozmawiania z konsultantem, będzie mógł wskazać grupę konsultantów odpowiedzialną za interesujący go obszar (np. sprzedaż lub wsparcie po zakupie).
|
|
Frontend API dla Live Chatu: Etap 1 |
SALESmanago wprowadza Frontend API dla Live Chatu. Wcześniej klienci mogli wybierać spośród kilku predefiniowanych metod otwierania i zamykania okna Live Chatu – teraz możesz użyć JavaScript do stworzenia własnego scenariusza.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po urządzeniu |
Wprowadzamy nowy filtr wyboru Kontaktów: Filtrowanie po urządzeniu. Teraz możesz wybrać Kontakty, które korzystały z określonego rodzaju urządzenia (Desktop, Mobile, Inne) w wybranym dniu lub wybranym okresie.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po przeglądarce |
Wprowadzamy nowy filtr wyboru Kontaktów: Filtrowanie po przeglądarce. Teraz możesz wybrać Kontakty, które korzystały z określonej przeglądarki w wybranym dniu lub wybranym okresie.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po szczegółach |
Ulepszamy filtr wyboru Kontaktów: Filtrowanie po szczegółach, aby zapewnić jeszcze większą precyzję przy segmentacji Kontaktów. Zwiększyliśmy liczbę szczegółów, które można wybrać, z 3 do 10, a ponadto ulepszyliśmy proces wyboru poprzez dodanie nowych, zaawansowanych operatorów. Ponadto teraz możesz zdecydować, czy chcesz wybrać Kontakty, które mają wszystkie wybrane szczegóły (połączone operatorem ORAZ), czy też dowolny z wybranych szczegółów (połączonych operatorem LUB).
|
|
Workflow: Opcja wyboru nadawcy w Akcji: Wyślij wiadomość tekstową |
W oparciu o sugestie naszych klientów, dodaliśmy opcję wyboru nadawcy w Akcji Workflow: Wyślij wiadomość tekstową. Nazwa nadawcy musi się znajdować na białej liście dostawcy bramki SMS.
|
|
Ulepszony mechanizm rekomendacji: Zapisywanie ostatnio oglądanych produktów z maksymalnie 5 Feedów Produktowych |
Kiedy Kontakty wyświetlają produkty na twojej witrynie, ich wizyty są dopasowywane do adresów URL w Katalogu Produktowym / Feedzie Produktowym XML. Na tej podstawie są tworzone rekomendacje. Do tej pory, jeżeli pojedynczy adres URL był zawarty w kilku Katalogach/Feedach, wizyta była dopasowywana tylko do jednego z nich. Teraz takie wizyty będą rejestrowane dla maksymalnie 5 Katalogów/Feedów.
|
|
Ujednolicenie korzystania z Katalogów Produktowych / Feedów Produktowych XML w całym systemie |
Wcześniej Katalogi Produktowe / Feedy Produktowe XML mogły być używane w niektórych modułach tylko pod warunkiem, że były oznaczone flagą Domyślny. Z kolei w innych modułach flaga ta nie była wymagana. Teraz ujednoliciliśmy sposób działania tej flagi w całym systemie. Od tej pory Katalog Produktowy / Feed Produktowy XML nieoznaczony jako domyślny będzie używany wyłącznie do celów analitycznych, podczas gdy "domyślne" Katalogi i Feedy będą wykorzystywane również do tworzenia rekomendacji w modułach takich jak Ramki Rekomendacji, Web Push, Live Chat i Personal Shopping Inbox.
|
|
Email Design Studio: Wyjście bez potwierdzania jeśli e-mail został zapisany |
Do tej pory, jeżeli użytkownik opuszczał Email Design Studio bez zapisania zmian, musiał potwierdzić, że chce wyjść z edycji e-maila. Teraz system SALESmanago wymaga potwierdzenia tylko w sytuacji, gdy e-mail nie został jeszcze zapisany automatycznie.
|
|
Workflow: Opcje cofnięcia/ponowienia akcji |
Ulepszamy Unified Workflow Console poprzez wprowadzenie opcji cofania oraz ponownego wykonania akcji. Skorzystaj z przycisków w górnej części ekranu lub zastosuj standardowe skróty klawiaturowe: Ctrl+Z, Ctrl+Y dla systemu Windows oraz Command+Z, Command+Y dla systemu MacOS.
|
|
Workflow: Możliwość pobrania wysokiej jakości obrazu |
Wzbogaciliśmy moduł Workflow o możliwość pobierania modeli procesów w postaci wysokiej jakości plików JPG. Pobierany model może przedstawiać analitykę poszczególnych elementów procesu Workflow.
|
|
Workflow: Hiperłącza w Notatkach |
SALESmanago ulepsza Unified Workflow Console poprzez dodanie możliwości umieszczania hiperłączy w Notatkach.
|
|
Karta Kontaktu: Wyświetlanie danych z SALESmanago Mobile przy użyciu User ID |
Ulepszamy integrację pomiędzy SALESmanago a SALESmanago Mobile. Od teraz dane użytkownika z SALESmanago Mobile będą dostępne na Karcie Kontaktu w SALESmanago również w przypadku, gdy użytkownicy aplikacji mobilnej są identyfikowani na podstawie User ID.
|
|
Wydanie 16.0.0 – 16.2.0 [wdrożenie: 12-17.10.2023] | ||
Aktualizacja i ulepszenie systemu SALESmanago |
Wdrożyliśmy nowe wersje technologii, na których bazuje aplikacja SALESmanago, oraz używanego przez nas oprogramowania do przechowywania i przetwarzania danych. Zaktualizowane systemy spełniają wyższe standardy i zapewniają większe możliwości technologiczne.
|
|
Wydanie 16.0.0 – 16.2.0 [wdrożenie: 12-17.10.2023] | ||
Aktualizacja i ulepszenie systemu SALESmanago |
Wdrożyliśmy nowe wersje technologii, na których bazuje aplikacja SALESmanago, oraz używanego przez nas oprogramowania do przechowywania i przetwarzania danych. Zaktualizowane systemy spełniają wyższe standardy i zapewniają większe możliwości technologiczne.
|
|
Wydanie 15.4.0 [wdrożenie: 3-4.10.2023] | ||
Email Design Studio: Wersja text/plain e‑maila |
SALESmanago wprowadza opcję zawarcia tekstowej (text/plain) wersji wiadomości w e-mailu utworzonym w Email Design Studio. Wersja text/plain jest jedyną wersją obsługiwaną przez klientów poczty nieopartych na HTML i może być wykorzystywana w sytuacjach, gdy e-mail stworzony w formacie HTML nie jest prawidłowo wyświetlany. Zadbaliśmy również o doświadczenie użytkownika, dostarczając opcję kopiowania całego tekstu e-maila poprzez kliknięcie w pojedynczy przycisk.
|
|
Workflow: Ulepszona analityka |
SALESmanago ulepsza analitykę Workflow poprzez wprowadzenie do Unified Workflow Console pasków postępu dla poszczególnych elementów. Teraz możesz z łatwością sprawdzać, jaki procent Kontaktów dotarł do poszczególnych etapów Workflow, określać, które ścieżki są najbardziej uczęszczane, oraz identyfikować wadliwe lub nieefektywne konfiguracje.
|
|
Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po scoringu tagów |
Wcześniej, filtrując Kontakty po scoringu tagów, można było określić zakres scoringu za pomocą dwóch operatorów: większy niż oraz mniejszy niż. Teraz wprowadzamy bardziej zaawansowane opcje definiowania zakresu scoringu, w tym nowe operatory.
|
|
Konto Free Email Marketing: Ulepszony samouczek |
SALESmanago ulepsza doświadczenie użytkownika na kontach Free Email Marketing: teraz samouczek jest dostępny na pasku menu i można z niego skorzystać w dowolnym momencie.
|
|
Wydanie 15.3.0 [wdrożenie: 19.09-20.09.2023] | ||
Workflow: Notatki |
SALESmanago jako pierwsza platforma wprowadza opcję umieszczania Notatek na planszy Workflow. Z tego unikalnego rozwiązania, umożliwiającego np. dodawanie opisów procesów Workflow lub zadawanie pytań, mogą korzystać wszyscy użytkownicy konta. Narzędzie pozwala wybrać kolor każdej notatki oraz sformatować jej tekst.
|
|
Dashboard Workflow: Analityka dla 10 aktywnych procesów |
Dotychczas w sekcji Analityka wybranych Workflow na Dashboardzie Workflow można było wyświetlić maksymalnie 4 aktywne procesy. Teraz zwiększamy tę liczbę do 10.
|
|
Search Engine Turbocharger: Ulepszona wizualizacja analityki |
Przebudowaliśmy analitykę Search Engine Turbocharger, aby dostarczać dokładne dane w formie przyjaznych dla użytkownika wizualizacji.
|
|
Skrócone linki na podglądzie wiadomości mobilnych |
Wcześniej na podglądzie wiadomości mobilnych linki były zawsze wyświetlane w pełnej formie, nawet przy zaznaczonej opcji używania skróconych linków. Teraz to ustawienie będzie brane pod uwagę, a skrócone linki będą wyświetlane na podglądzie w takiej formie, w jakiej będą je widzieć odbiorcy. Ponadto wszelkie znaki interpunkcyjne oraz znaki specjalne (takie jak kropki czy wykrzykniki) następujące po linku nie będą do niego dodawane.
|
|
Dynamiczne Segmenty: Usunięcie edytora tekstowego |
Wcześniej Segment Dynamiczny można było utworzyć za pomocą edytora tekstowego lub graficznego. Teraz, aby zwiększyć intuicyjność naszego interfejsu użytkownika, usuwamy trudny w użyciu edytor tekstowy.
|
|
Wydanie 15.2.0 [wdrożenie: 5.09-6.09.2023] | ||
Integracja z Google Analytics 4 |
SALESmanago dostarcza zaktualizowaną wersję integracji z Google Analytics, spełniającą nowe wymagania Google.
|
|
Email Design Studio: Możliwość kopiowania i wklejania sformatowanego tekstu |
SALESmanago wprowadza opcję wklejania do Email Design Studio już sformatowanego tekstu, skopiowanego z zewnętrznego edytora (takiego jak MS Word).
|
|
Workflow: Indywidualne ustawienia wyświetlane na elementach i strzałkach |
W oparciu o sugestie naszych klientów, wzbogacamy Unified Workflow Console o opisy indywidualnych konfiguracji wyświetlane na poszczególnych elementach i łączących je strzałkach. Na pierwszym etapie wprowadziliśmy to ulepszenie do elementów związanych z wiadomościami e-mail i tagami.
|
|
Nowy Warunek Workflow: Wysłano e-mail do Kontaktu |
Do tej pory w procesach Workflow istniała możliwość sprawdzenia, czy Kontakt otworzył e-mail lub kliknął na link w e-mailu. Teraz SALESmanago wprowadza nowy Warunek Workflow: Wysłano e-mail do Kontaktu, który pozwala sprawdzić, czy do Kontaktu został wysłany dowolny lub konkretny e-mail.
|
|
Workflow: Możliwość tagowania procesów Workflow |
SALESmanago wzbogaca Unified Workflow Console o możliwość przypisywania tagów do procesów Workflow. Poprzez tagowanie poszczególnych procesów, możesz je klasyfikować i segmentować, a dzięki temu łatwiej poruszać się po liście Workflow.
|
|
Workflow: Lepsze wsparcie dla użytkowników macOS |
Ulepszyliśmy doświadczenie użytkownika dla klientów korzystających z systemu macOS poprzez dodanie nowych skrótów klawiaturowych i wskazówek w Unified Workflow Console.
|
|
Email Design Studio: Ulepszony podgląd wiadomości e-mail |
Wcześniej elementy wiadomości e-mail ukryte dla urządzeń stacjonarnych nie były widoczne na podglądzie otwartym w nowej karcie. Teraz takie elementy są wyświetlane, a przy tym oznaczone jako widoczne wyłącznie na urządzeniach mobilnych.
|
|
Lista eksportów: Krótszy czas ładowania |
Skróciliśmy czas ładowania Listy eksportów z 19 s do mniej niż 1 s.
|
|
Wydanie 15.1 [wdrożenie: 22-23.08.2023] | ||
Unified Workflow Console: Nowe ustawienia uruchamiania |
SALESmanago wprowadza dwie nowe opcje do Unified Workflow Console. Teraz możesz zdecydować, ile razy dany proces Workflow może zostać uruchomiony dla pojedynczego Kontaktu, a także określić minimalny odstęp czasowy pomiędzy uruchomieniami danego procesu Workflow.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po statusie Workflow |
SALESmanago poszerza możliwości klientów w zakresie targetowania poprzez wprowadzenie nowego filtru Kontaktów: Filtrowanie po statusie Workflow. Teraz możesz wybrać Kontakty, które nadal uczestniczą w konkretnym procesie Workflow (W trakcie), bądź Kontakty, dla których konkretny proces już się zakończył (Zakończone).
|
|
Biblioteka Email Design Studio: Zapisywanie wielu sekcji jako pojedynczego elementu |
Ulepszamy nasz światowej klasy kreator e-maili poprzez dodanie możliwości zapisania w Bibliotece wielu sekcji jako jednego elementu.
|
|
Wydanie 15.0 [wdrożenie: 16-17.08.2023] | ||
Web Element Display Engine |
SALESmanago ulepsza swój Kod Monitorujący poprzez wprowadzenie Web Element Display Engine. Ten nowy mechanizm jest odpowiedzialny za wyświetlanie elementów takich jak Live Chat, pop-upy, formularze kontaktowe, Widżet Social Proof czy Ramki Rekomendacji na stronie internetowej, a także za płynne działanie Reguł Website Automation oraz modułów Personal Shopping Inbox i Voice Search. Czas ładowania tych oraz innych komponentów został skrócony o 50%, podczas gdy średnia wartość wskaźnika RPS (żądania na sekundę) wzrosła z 80 do 1500. Przekłada się to bezpośrednio na lepszą jakość działania twojej strony internetowej.
|
|
Wydanie 14.4 [wdrożenie: 08-09.08.2023] | ||
Email Design Studio: Dodatkowe czcionki |
W oparciu o sugestie naszych klientów, wzbogacamy Email Design Studio o możliwość stosowania dodatkowych czcionek w wiadomościach e-mail. Ze względu na fakt, że niestandardowe czcionki są wspierane przez większość klientów poczty w ograniczonym stopniu, funkcja ta umożliwia również wybranie czcionki zastępczej.
|
|
Email Design Studio: Obrazy w tle |
SALESmanago wprowadza opcję dodawania obrazów jako tła sekcji w kreatorze Email Design Studio. Wcześniej niestandardowe tła musiały być łączone z tekstem bądź przyciskami przed użyciem w Email Design Studio. Wpływało to negatywnie na jakość obrazu oraz utrudniało wyszukiwanie e-maili.
|
|
Email Design Studio: Dodanie linku do widżetu Odliczanie |
Zgodnie z sugestiami naszych klientów, wzbogaciliśmy Email Design Studio o możliwość dodawania linku do widżetu Odliczanie.
|
|
Unified Workflow Console: Dalsze ulepszenia |
Nieustannie ulepszamy Unified Workflow Console w oparciu o opinie klientów oraz nasze własne obserwacje. Od teraz możesz łączyć wiele elementów z pojedynczym elementem Koniec; przeciągać element poprzez złapanie go w dowolnym miejscu (nie tylko na górnym pasku); a także przybliżać/oddalać widok za pomocą touchpada lub kółka myszy. Dodatkowo rozszerzyliśmy listę wskazówek w kreatorze Workflow.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie Kontaktów po statusie zgody marketingowej z wyborem przedziału czasu |
Na platformie SALESmanago Kontakty mogą być filtrowane na podstawie statusu zgody marketingowej. Teraz SALESmanago wzbogaca tę funkcję o wybór przedziału czasu. Dzięki temu możesz wybrać Kontakty, które wyraziły lub cofnęły zgodę marketingową w określonym przedziale czasowym.
|
|
Wydanie 14.3 [wdrożenie: 25-26.07.2023] | ||
Email Design Studio: Opcja przypisywania tagów do Kontaktu po kliknięciu w link |
SALESmanago wzbogaca Email Design Studio o nową opcję tagowania. Do tej pory dodanie tagu do Kontaktu, który kliknął w link w wiadomości e-mail, było możliwe jedynie za pośrednictwem Procesu Automatyzacji. Teraz każdy link w e-mailu możesz skonfigurować w taki sposób, aby do Kontaktu, który kliknie w link, zostały dodane odpowiednie tagi.
|
|
Live Chat: Ustawienia widoczności zakończonych rozmów |
Do tej pory zakończone konwersacje na Live Chacie były widoczne dla wszystkich konsultantów. Teraz, na podstawie uwag Klientów, wprowadzamy możliwość wybrania, dla kogo zakończone rozmowy mają być widoczne: dla wszystkich konsultantów; tylko dla superużytkowników; czy też tylko dla konsultantów, którzy brali udział w rozmowie.
|
|
Email Design Studio: Bezpieczne czcionki |
Dodaliśmy oznaczenia na liście czcionek dostępnych w Email Design Studio, aby wyróżnić te czcionki, które z największym prawdopodobieństwem będą wyświetlane poprawnie we wszystkich klientach poczty e-mail (takich jak Gmail czy Outlook) i na wszystkich urządzeniach. Wybierając te czcionki, możesz mieć pewność, że twoje e-maile będą się prezentować idealnie w każdej skrzynce pocztowej.
|
|
Email Design Studio: Tagi alt dla obrazów |
Wprowadzamy możliwość dodawania alternatywnych tagów do obrazów zawartych w e-mailach utworzonych w Email Design Studio. Tag alt to wiersz tekstu wyświetlany przed załadowaniem obrazu oraz po najechaniu na obraz kursorem myszy.
|
|
Mobile Marketing: Dokumentacja dotycząca nowych metod API |
Niedawno wprowadziliśmy cztery nowe metody API dla modułu Mobile Marketingu. Teraz przedstawiamy szczegółową dokumentację techniczną dla tych nowych metod, umożliwiającą ich sprawne wdrożenie.
|
|
Rejestracja wizyt bez ładowania strony za pomocą API |
SALESmanago wprowadza nowy mechanizm rejestracji wizyt, który jest szczególnie przydatny w przypadku Single Page Application (SPA). Teraz za pomocą JavaScript możesz przesyłać wizyty na twojej stronie do SALESmanago nawet w sytuacji, kiedy Kontakt nie przeszedł na inną stronę.
|
|
Łączne zliczanie ostatnio oglądanych produktów w Personal Shopping Inbox |
Wprowadzamy ulepszony mechanizm zliczania ostatnio oglądanych produktów w module Personal Shopping Inbox. Ostatnio oglądane produkty będą teraz zliczane łącznie dla komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych, czego rezultatem jest dokładniejsza analityka.
|
|
Rekomendacje API: Identyfikacja Feedu Produktowego na podstawie pola Lokalizacja |
Wcześniej Feedy Produktowe używane w rekomendacjach API były identyfikowane na podstawie nazwy, co mogło się wiązać z błędami. Teraz możesz skorzystać z opcji identyfikacji Feedu Produktowego na podstawie pola Lokalizacja, podobnie jak ma to miejsce w innych metodach API.
|
|
Zoptymalizowany mechanizm wyboru najlepszego momentu na wysyłkę e-maila |
Zoptymalizowaliśmy mechanizm wyboru najlepszego momentu na wysyłkę e-maila na podstawie aktywności Kontaktu (otwarć e-maili i kliknięć na linki w e-mailach). Wstępne testy wydajności pokazują, że proces wysyłki takich e-maili został przyspieszony 30 razy!
|
|
Usunięcie Listy Firm i Pracowników |
Usuwamy Listę Firm i Pracowników z modułu CDP. Zakładka ta stała się zbędna w związku z ulepszeniami i rozszerzeniami wprowadzonymi w innych obszarach platformy, a zwłaszcza na Karcie Kontaktu.
|
|
Usunięcie funkcjonalności Lead Routing |
Usuwamy funkcjonalność Lead Routing z systemu SALESmanago, aby zrobić miejsce na nowe, lepsze funkcje.
|
|
Wydanie 14.02 [wdrożenie: 11-12.07.2023] | ||
Nowy Warunek: Kontakt ma adres e-mail z określoną domeną |
SALESmanago wprowadza do Procesów Automatyzacji nowy element. Warunek: Kontakt ma adres e-mail z określoną domeną jeszcze bardziej zwiększy twoje możliwości filtrowania i targetowania, umożliwiając dopracowanie strategii w najmniejszych szczegółach.
|
|
Zaawansowany wybór Kontaktów na podstawie transakcji i innych Zdarzeń Zewnętrznych |
Dotychczas istniała możliwość filtrowania Kontaktów na podstawie szczegółów Zdarzeń Zewnętrznych. Teraz SALESmanago rozszerza opcje filtrowania na wszystkie pola danych w Zdarzeniach Zewnętrznych, takie jak Data, Wartość czy Produkty.
|
|
Nowy format ceny w Ramkach Rekomendacji |
SALESmanago wprowadza nowy format ceny (00,-) w Ramkach Rekomendacji. Opcja ta przeznaczona jest dla okrągłych cen, bez cyfr po przecinku.
|
|
Powiadomienie o błędzie w przypadku nieudanych prób pobrania e-maila z adresu URL |
SALESmanago ulepsza doświadczenie użytkownika poprzez wprowadzenie powiadomień o nieudanej próbie pobrania wiadomości e-mail z adresu URL. Jeżeli używasz Kreatora URL do pobierania gotowego szablonu wiadomości z adresu URL, możesz określić częstotliwość odświeżania szablonu. Od teraz, po trzech nieudanych próbach odświeżenia szablonu, system SALESmanago automatycznie powiadomi cię o tym problemie drogą mailową.
|
|
Usunięcie Kreatorów Automatyzacji z menu SALESmanago |
Zdecydowaliśmy się dezaktywować Kreatory Automatyzacji, aby uzyskać łatwiejszą w użytkowaniu platformę oraz skrócić czas wdrażania klienta. Teraz, aby uniknąć dezorientacji wśród klientów i usprawnić ich przejście do Unified Workflow Console, usuwamy nieaktywne Kreatory Automatyzacji z menu SALESmanago.
|
|
Usunięcie błędu: Problem w przypadku przekroczenia maksymalnej liczby punktów na ostatnim progu Programu Lojalnościowego |
Wprowadziliśmy mechanizm zapobiegający sytuacji, w której Kontakt na ostatnim progu Programu Lojalnościowego zdobywa więcej punktów niż określona wartość maksymalna i zostaje omyłkowo usunięty z Programu.
|
|
Wydanie 14.01 [wdrożenie: 27-28.06.2023] | ||
Nowy moduł Workflow |
SALESmanago wprowadza nowy, znacznie ulepszony moduł Workflow. Oparta na nowoczesnej technologii nowa konsola Workflow oferuje intuicyjny design wzbogacony o nowe menu elementów oraz szereg nowych opcji, takich jak: możliwość kopiowania i wklejania elementów i grup elementów, opcje zmniejszania/powiększania widoku oraz możliwość przełączania orientacji (pozioma/pionowa).
|
|
Dodanie nowych operatorów do elementów Workflow |
SALESmanago dodaje nowe operatory matematyczne do następujących Warunków Workflow: Kontakt ma szczegół, Kontakt ma szczegół słownikowy i Data ze szczegółu słownikowego. Nowe operatory pozwalają definiować bardziej szczegółowe warunki poprzez zwiększenie możliwości filtrowania Kontaktów.
|
|
Widżet Odliczanie w Email Design Studio |
SALESmanago wprowadza do Email Design Studio nowy widżet: Odliczanie, przeznaczony do informowania klientów, ile czasu pozostało do określonego momentu w przyszłości (np. jak długo rabat czy specjalna oferta pozostaną ważne). Nowy widżet oferuje trzy tryby odliczania: standardowy, ciągły i dynamiczny. Opcja dynamiczna pozwala skonfigurować widżet w taki sposób, aby odliczał czas indywidualnie dla każdego Kontaktu, na podstawie wartości wybranego szczegółu słownikowego.
|
|
Łatwiejsze używanie placeholdera odpowiadającego szczegółom Kontaktu |
Wcześniej w placeholderze odpowiadającym szczegółom Kontaktu była brana pod uwagę wielkość liter. Mogło to powodować problemy w sytuacji, kiedy nazwa szczegółu nie zgadzała się z nazwą podaną w placeholderze.
Teraz w formule $cst.detail_name$ nie jest rozróżniana wielkość liter, dzięki czemu możesz skupić się na ważniejszych sprawach.
|
|
Migracja modułu Mobile Marketing: Etap 2 |
Użytkownicy starego modułu Mobile Marketing zostaną stopniowo przeniesieni do nowego, w pełni wspieranego modułu Mobile Marketing, który oferuje większe możliwości, m.in. bardziej elastyczne metody API. W wyniku drugiego etapu procesu migracji ze starego modułu zostały usunięte opcje tworzenia i wysyłania nowych wiadomości SMS.
|
|
Opcja ponownego przeliczania Kontaktów przed wysyłką wiadomości w modułach Mobile Marketing i Web Push |
Kierując się sugestiami Klientów, dodaliśmy opcję ponownego przeliczania Kontaktów przed wysyłką wiadomości – wcześniej dostępną jedynie dla e-maili – do modułów Mobile Marketing oraz Web Push. Jeżeli skorzystasz z tej opcji, lista odbiorców wiadomości tekstowych i powiadomień Web Push zostanie zaktualizowana na godzinę przed zaplanowanym czasem wysyłki.
|
|
Nowa odsłona zakładki Kod Monitorujący w Centrum Integracji |
Dzięki rozlicznym usprawnieniom nieustannie ulepszamy nawigację po naszym systemie oraz ogólne User Experience. Teraz zoptymalizowaliśmy wygląd zakładki Kod Monitorujący w Centrum Integracji, aby ułatwić Klientom dostęp do potrzebnych informacji.
|
|
Ustandaryzowane limity znaków w wiadomościach SMS wysyłanych z Procesów Automatyzacji i RFM |
Ustandaryzowaliśmy limity na liczbę znaków w wiadomościach SMS wysyłanych z Reguł Automatyzacji, Workflow i modułu RFM. Dodatkowo wprowadzamy informację o liczbie wiadomości, na które zostanie podzielona dłuższa wiadomość SMS.
|
|
Wydanie 13.05 [wdrożenie: 06.06.2023] | ||
Nowy produkt: Konto Free Plan |
Wprowadziliśmy możliwość założenia całkowicie darmowego konta z podstawowymi funkcjonalnościami (import Kontaktów oraz Email Marketing). Konto Free Plan umożliwia import Kontaktów, skonfigurowanie konta wysyłkowego, tworzenie wiadomości e-mail w Email Design Studio (wzbogaconym o AI Studio), wysyłkę e-maili oraz analizę wyników.
|
|
Migracja modułu Mobile Marketing: Etap 1 |
Użytkownicy starego modułu Mobile Marketing zostaną stopniowo przeniesieni do nowego, w pełni wspieranego modułu Mobile Marketing, który oferuje większe możliwości, m.in. bardziej elastyczne metody API. W wyniku pierwszego etapu procesu migracji ze starego modułu zostały usunięte opcje tworzenia nowych grup i szablonów.
|
|
Możliwość wielokrotnego mapowania tagów w nowym kreatorze importu |
Od teraz, importując dane Kontaktów do SALESmanago, możesz zawierać tagi w wielu kolumnach pliku CSV/XLSX i wielokrotnie mapować tagi.
|
|
Wydanie 13.04 [wdrożenie: 25.05.2023] | ||
Email Design Studio: integracja z TikTokiem |
Do tej pory nasi klienci korzystający z Email Design Studio mogli umieszczać w
swoich e-mailach miniatury filmów z serwisów YouTube oraz Vimeo. Teraz, dzięki nowej
integracji, mogą zamieszczać również miniatury filmów TikTok. Wykorzystuj
rozszerzone możliwości Email Design Studio i skutecznie angażuj swoich odbiorców za
pomocą treści wideo.
|
|
Możliwość filtrowania Listy Kontaktów według Firmy |
Teraz możesz łatwo filtrować Kontakty według firmy, w której pracują. Wystarczy, że
zastosujesz filtr Firma na Liście Kontaktów.
|
|
Wydanie 13.02 [wdrożenie: 10.05.2023] | ||
Biblioteka szablonów dla Email Design Studio |
Od teraz nowy kreator SALESmanago, Email Design Studio, oferuje katalog gotowych
szablonów, które możesz wykorzystać przy tworzeniu własnych wiadomości e-mail.
Wybierz szablon i edytuj go poprzez wstawienie własnych treści. Szablony możesz dowolnie modyfikować w celu dostosowania do indywidualnych potrzeb. Nie musisz niczego kodować! |
|
Możliwość kopiowania elementów na Liście Kontaktów i Karcie Kontaktu | Nasi Klienci często potrzebują pozyskać indywidualne dane z Listy Kontaktów lub Karty Kontaktu. Teraz, dzięki nowemu mechanizmowi kopiowania, możesz to osiągnąć szybko i bez wysiłku. Wystarczy, że najedziesz kursorem na interesujący cię element, a pojawi się ikona kopiowania. Kliknij na tę ikonę, aby skopiować dane do schowka. |
|
Usunięcie błędu: Zablokowanie wysyłki e-maili po usunięciu banera personalizowanego |
Do tej pory, jeżeli edytowano baner personalizowany w pewien konkretny sposób
(usunięto wszystkie grafiki i zapisano zmiany), w bazie danych SALESmanago
pojawiała się błędna wartość. W rezultacie Klient nie był w stanie wysyłać wiadomości e-mail.
Teraz ten błąd został naprawiony. Ponadto wdrożono środki mające na celu zapobieganie podobnym problemom w przyszłości. |
|
Możliwość przeprowadzania testów A/B na e-mailach stworzonych w Email Design Studio i zawierających Ramki Produktowe | Testy A/B są kluczowym narzędziem zwiększania wskaźników OR i CTR. Od teraz możesz testować również e-maile stworzone w Email Design Studio, które zawierają Ramkę produktową. |
|
Email Design Studio: Opcja dezaktywacji trybu ciemnego na iOS |
Już wcześniej e-maile stworzone w Email Design Studio i zawierające co najmniej jeden
obraz automatycznie blokowały tryb ciemny na urządzeniach iOS. Teraz jest to możliwe
również w przypadku wiadomości niezawierających żadnych obrazów.
|
|