Integracja z EmailLabs.pl

Integracja z EmailLabs.pl

Integracja systemu SALESmanago z infrastrukturą EmailLabs jest niezwykle prosta. Dzięki niej możliwe jest wysłanie wiadomości z SALESmanago korzystając z serwerów EmailLabs. Należy jednak pamiętać, że jednorazowo umożliwiana jest wysyłka jednej wiadomości do 1 000 kontaktów za pomocą zewnętrznego serwera SMTP (tzw. własnego konta wysyłkowego). Tego limitu nie można zmienić.

Aby przeprowadzić integrację należy wprowadzić do systemu SALESmanago dane, które każdy klient otrzymuje po założeniu konta w EmailLabs: indywidualną nazwę hosta, login, hasło oraz port, którym należy się połączyć.

Jak ustawić konto wysyłkowe w SALESmanago?

Przechodzimy do zakładki USTAWIENIA -> KONTA EMAIL -> DODAJ WŁASNE KONTO EMAIL i uzupełniamy poniższe informacje:

emaillabs

[1] SMTP host – adres serwera SMTP EmailLabs – stała wartość: smtp.emaillabs.net.pl

[2] SMTP port – port na którym obsługiwana jest poczta. Zalecamy połączyć się przez port 587 z szyfrowaniem TLS.

[3] SMTP użytkownik – nazwa konta SMTP w EmailLabs np.: 1.login.smtp

[4] SMTP hasło – hasło otrzymywane w SMSie po rejestracji. W celach bezpieczeństwa zlecamy zmienić hasło do integracji w panelu EmailLabs

[5] Używanie TLS – jeden z systemów szyfrowania, jeśli stosowany jest przez skrzynkę należy zaznaczyć tę opcję.

[6] Uwierzytelnienie – jeden z systemów szyfrowania, jeśli stosowany jest przez skrzynkę należy zaznaczyć tę opcję.

[7] Używanie SSL – jeden z systemów szyfrowania, jeśli stosowany jest przez skrzynkę należy zaznaczyć tę opcję.

Dowiedz się więcej na temat konfiguracji konta wysyłkowego. Kliknij tutaj >>

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 23 2024