SALESmanago przedstawia integrację z LiveChat Inc., która umożliwia zbieranie i łączenie informacji z rozmów oraz formularzy LiveChat Inc. z danymi klientów z wielu źródeł, oraz wykorzystywanie ich w hiper personalizowanych kampaniach marketingowych omnichannel.
SALESmanago pozwala w pełni wykorzystać dane sprzedażowe i behawioralne z wielu kanałów w celu zapewnienia spójnej komunikacji omnichannel.
Firmy z najsilniejszymi strategiami omnichannel customer engagement zatrzymują średnio 89% swoich klientów (Aberdeen Group).
Zbuduj eCommerce, do którego klienci będą chcieli wracać.
Najważniejsze możliwości
- Głębokie rozpoznanie potrzeb klientów pozwalające tworzyć doświadczenie zakupowe 1:1
- Relacje budowane w oparciu o zaufanie, co skutkuje długotrwałą zażyłością wykraczającą ponad typowe stosunki klient-marka
- Kompletny ekosystem, najnowocześniejszych narzędzi martech do zbierania i zarządzania danymi o klientach
- Precyzyjna realizacja kampanii 1:1 we wszystkich istotnych kanałach
- Przejrzysta ścieżka atrybucji przychodów z wielu źródeł
- Podejście no-code, ułatwiające marketerom sprawną realizację strategii
- Praktyczne informacje o tym, jakie działania są skuteczne, a jakie nie
- Wskazówki podpowiadające najlepsze działania
- Szybka implementacja przez Centrum Integracji
- Łatwe włączenie danych w procesy automatyzacji
Integracja SALESmanago i LiveChat Inc. – podstawowe informacje
Zbieraj i łącz informacje z rozmów oraz formularzy LiveChat Inc. z danymi klientów z wielu źródeł. Wykorzystuj je w hiper personalizowanych kampaniach marketingowych omnichannel.
Integracja SALESmanago i LiveChat Inc. | Zastosowanie w marketingu – zapoznaj się z podstawowymi informacjami na temat integracji z LiveChat Inc. Poznaj przykłady zastosowań marketingowych tej integracji.