Integracja SALESmanago i LiveChat Inc. | Zastosowanie w marketingu

Przedstawiamy integrację SALESmanago z LiveChat Inc. Ta integracja umożliwia zbieranie i łączenie informacji z rozmów oraz formularzy LiveChat Inc. z danymi klientów z wielu źródeł oraz wykorzystywanie ich w hiper-personalizowanych kampaniach marketingowych omnichannel. Uzupełnij możliwości marketingu o dane klientów z różnych kanałów, w tym z LiveChat Inc. i zwiększ sprzedaż w swoim eCommerce. 


Spis treści

  1. Podstawowe informacje
  2. Jak to działa?
  3. Przykłady zastosowania

1. Podstawowe informacje 

LiveChat Inc. to popularne rozwiązanie dla właścicieli stron internetowych, które pozwala gościom na czat na żywo z obsługą klienta. To oprogramowanie jest używane przez ponad 34 000 firm, co czyni je jednym z najpopularniejszych rozwiązań tego typu. LiveChat Inc. obsługuje kilka funkcji, takich jak powitania, raportowanie i formularze pre-chat.

  • Firmy z najsilniejszymi strategiami omnichannel customer engagement zatrzymują średnio 89% swoich klientów (Aberdeen Group).

2. Jak to działa?

Gdy konsumenci zaczynają rozmowę przez LiveChat w twoim sklepie online, dane trafiają dzięki integracji do SALESmanago. Integracja pozwala na przeniesienie Kontaktów z formularzy pre-chat i utworzenie Zdarzenia dla każdego czatu rozpoczętego przez Kontakt. Kontakty przeniesione za pomocą tej integracji będą mieć automatycznie przypisany tag LIVECHAT_INC. Scoring tagu zwiększy się za każdym razem, gdy Kontakt rozpocznie czat.


3. Przykłady zastosowania 

Wykorzystaj dane swoich klientów ze wszystkich kanałów:

Segmentacja

  • Utwórz segment z kontaktami, które kontaktowały się z tobą za pomocą LiveChat Inc.
  • Używaj segmentów, by dotrzeć do kontaktów podczas wysyłania wiadomości e-mail, w Mobile Marketingu, Procesach Automatyzacji i innych miejscach

Automatyzacja

  • Skonfiguruj reguły automatyzacji, które aktywują się, gdy kontakty rozmawiają z tobą przez LiveChat Inc., dzięki czemu wyślesz im spersonalizowane wiadomości w różnych kanałach i zachęcisz ich do powrotu do sklepu

WAŻNE:  Kontakty są przesyłane od razu po rozpoczęciu rozmowy z konsultantem. Nowe kontakty mają domyślnie status opt-out (Kontakty, które już istniały w systemie zachowają swój status).  Aby rozpocząć komunikację z nowymi kontaktami, potrzebujesz od nich potwierdzenia subskrypcji.

Komunikacja

  • Skonfiguruj edukacyjny cykl e-maili (lead nurturing) dla nowych kontaktów z LiveChat Inc. w celu skrócenia ich podróży zakupowej
  • Przygotuj omnichannelowy Workflow, uruchamiany po rozmowie za pomocą LiveChat Inc. w celu budowania i wzmacniania relacji z kontaktami.

Pełny Omnichannel

  • Wykorzystaj informacje o kontaktach do tworzenia zaawansowanych kampanii w wielu kanałach, w tym E-mail Marketing, Web Push, Website Marketing i wielu innych. 
  • Adresuj kampanie do konkretnych segmentów, uwzględniając zakupy użytkowników w sklepie online oraz informacje z formularzy i rozmów prowadzonych przez LiveChat Inc.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024