Integracja SALESmanago i BaseLinker | Zastosowanie w marketingu

Przedstawiamy integrację BaseLinker z SALESmanago. Integracja ta pozwala zbierać dane o klientach z wielu kanałów, w tym platform typu marketplace,
i wykorzystywać je w hiper spersonalizowanych kampaniach marketingowych.


Spis treści

  1. Podstawowe informacje
  2. Jak to działa?
  3. Przykłady zastosowania

1. Podstawowe informacje

BaseLinker to unikatowy moduł, który pozwala dopełnić komunikację omnichannel o dane z popularnych platform sprzedażowych. Połączenie go z SALESmanago pozwala w pełni wykorzystać sprzedażowe i behawioralne dane o kontaktach z wielu kanałów do prowadzenia spójnej komunikacji omnichannel. 

  • Aż 47% światowych zakupów w sieci ma miejsce na platformach typu marketplace (Statista).
  • Firmy z najsilniejszymi strategiami omnichannel customer engagement zatrzymują średnio 89% swoich klientów (Aberdeen Group).

2. Jak to działa?

Gdy konsumenci kupują produkty w twoim sklepie na platformie typu marketplace dane trafiają do BaseLinker. Dzięki integracji BaseLinker z SALESmanago możesz je wykorzystać, by automatycznie tworzyć nowe kontakty i uzupełniać informacje o już istniejących.

Dowiedz się, jak zintegrować platformę SALESmanago z systemem BaseLinker.

Algorytmy AI & Machine Learning wykorzystują dane o klientach ze wszystkich dostępnych kanałów, w tym platform typu marketplace, by tworzyć perfekcyjnie dopasowane kampanie omnichannel.

Możesz tworzyć różne rodzaje kampanii:

  • Zachęć osoby kupujące na platformach typu marketplace do zakupów w twoim eCommerce.
  • Włącz informacje o produktach kupionych w poza eCommerce do komunikacji z klientami.
  • Przypominaj kontaktom o doskonałych okazjach w ich ulubionych kanałach zakupowych.

3. Przykłady zastosowania

Wykorzystaj dane swoich klientów ze wszystkich kanałów:

Baza kontaktów

  • Uzupełniaj karty kontaktów o dane transakcyjne z Allegro.
  • Rozbudowywuj bazę danych o kontakty pozyskane dzięki transakcjom na platformach typu marketplace.
  • Uzyskaj pełny widok historii zakupowej niezależnie od źródła transakcji.

Personalizacja

  • Twórz zaawansowane segmenty na podstawie danych o zakupach i zachowaniach.
  • Wykorzystaj wiedzę o zakupionych produktach do tworzenia segmentów dynamicznych.
  • Wykorzystaj wiedzę o kontaktach do hiper personalizowania swoich działań marketingowych.

Procesy Automatyzacji

  • Wykorzystaj informacje o kontaktach, także tagi mówiące o źródłach transakcji,  w regułach automatyzacji, by jeszcze lepiej dopasować działania do zachowań zakupowych kontaktów.
  • Wysyłaj automatyczne wiadomości na podstawie zachowań kontaktów, aby zachęcić te osoby do odwiedzenia twojego eCommerce lub sklepu na platformie typu marketplace.

Komunikacja Omnichannel

  • Wykorzystaj informacje o produktach zakupionych na platformach typu marketplace do tworzenia zaawansowanych kampanii w wielu kanałach.
  • Adresuj kampanie do konkretnych segmentów, uwzględniając zakupy użytkowników w sklepie online oraz na platformach typu marketplace.
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Kwiecień 23 2024