Przedstawiamy integrację BaseLinker z SALESmanago. Integracja ta pozwala zbierać dane o klientach z wielu kanałów, w tym platform typu marketplace,
i wykorzystywać je w hiper spersonalizowanych kampaniach marketingowych.
Spis treści
- Podstawowe informacje
- Jak to działa?
- Przykłady zastosowania
1. Podstawowe informacje
BaseLinker to unikatowy moduł, który pozwala dopełnić komunikację omnichannel o dane z popularnych platform sprzedażowych. Połączenie go z SALESmanago pozwala w pełni wykorzystać sprzedażowe i behawioralne dane o kontaktach z wielu kanałów do prowadzenia spójnej komunikacji omnichannel.
- Aż 47% światowych zakupów w sieci ma miejsce na platformach typu marketplace (Statista).
- Firmy z najsilniejszymi strategiami omnichannel customer engagement zatrzymują średnio 89% swoich klientów (Aberdeen Group).
2. Jak to działa?
Gdy konsumenci kupują produkty w twoim sklepie na platformie typu marketplace dane trafiają do BaseLinker. Dzięki integracji BaseLinker z SALESmanago możesz je wykorzystać, by automatycznie tworzyć nowe kontakty i uzupełniać informacje o już istniejących.
Dowiedz się, jak zintegrować platformę SALESmanago z systemem BaseLinker.
Algorytmy AI & Machine Learning wykorzystują dane o klientach ze wszystkich dostępnych kanałów, w tym platform typu marketplace, by tworzyć perfekcyjnie dopasowane kampanie omnichannel.
Możesz tworzyć różne rodzaje kampanii:
- Zachęć osoby kupujące na platformach typu marketplace do zakupów w twoim eCommerce.
- Włącz informacje o produktach kupionych w poza eCommerce do komunikacji z klientami.
- Przypominaj kontaktom o doskonałych okazjach w ich ulubionych kanałach zakupowych.
3. Przykłady zastosowania
Wykorzystaj dane swoich klientów ze wszystkich kanałów:
Baza kontaktów
- Uzupełniaj karty kontaktów o dane transakcyjne z Allegro.
- Rozbudowywuj bazę danych o kontakty pozyskane dzięki transakcjom na platformach typu marketplace.
- Uzyskaj pełny widok historii zakupowej niezależnie od źródła transakcji.
Personalizacja
- Twórz zaawansowane segmenty na podstawie danych o zakupach i zachowaniach.
- Wykorzystaj wiedzę o zakupionych produktach do tworzenia segmentów dynamicznych.
- Wykorzystaj wiedzę o kontaktach do hiper personalizowania swoich działań marketingowych.
Procesy Automatyzacji
- Wykorzystaj informacje o kontaktach, także tagi mówiące o źródłach transakcji, w regułach automatyzacji, by jeszcze lepiej dopasować działania do zachowań zakupowych kontaktów.
- Wysyłaj automatyczne wiadomości na podstawie zachowań kontaktów, aby zachęcić te osoby do odwiedzenia twojego eCommerce lub sklepu na platformie typu marketplace.
Komunikacja Omnichannel
- Wykorzystaj informacje o produktach zakupionych na platformach typu marketplace do tworzenia zaawansowanych kampanii w wielu kanałach.
- Adresuj kampanie do konkretnych segmentów, uwzględniając zakupy użytkowników w sklepie online oraz na platformach typu marketplace.