Integracja systemu SALESmanago z Focus Telecom polega na przesyłaniu danych kontaktowych klienta z aplikacji SALESmanago do kampanii utworzonej w Focus Contact Center. Aplikacja Focus Telecom umożliwia telefoniczną komunikację z klientem, co znacznie zwiększa twoje możliwości kontaktu.
PRZEJDŹ DO USTAWIENIA => INTEGRACJA
Wybierz z zakładek Focus Telecom i podaj wymagane dane autoryzacyjne:
[1] Domena – indywidualny adres strony internetowej
[2] Login – wprowadź login do swojego konta na Focus Contact Center
[3] Klucz API – indywidualny klucz dostarczony przez Focus Contact Center
Po wykonaniu tej czynności i poprawnej weryfikacji danych, Akcja: Wyślij kontakt do Focus Telecom>> będzie dostępna w Procesy automatyzacji => Reguły automatyzacji. Akcja przesyła do systemu Focus Contact Center dane kontaktu: nazwę, firmę, e-mail raz telefon.
WAŻNE: Pola nazwa, firma, e-mail oraz telefon są polami obowiązkowymi, muszą być wypełnione na karcie kontaktu. Bez tych informacji lub w przypadku braku jednej z nich przesłanie danych kontaktu się nie powiedzie.
Wgrane kontakty będą widoczne w Focus Contact Center: