Przydatne linki
Kiedy Centrum Preferencji Klienta jest gotowe, możesz wstawić je na swoją stronę za pomocą metody API. Dowiedz się jak to zrobić, by móc zacząć zbierać dane.
Spis treści
1. Informacje ogólne
Centrum Preferencji Klienta możesz umieścić na stronie. Po zaimplementowaniu będzie się ono wyświetlać jako osobny landing page, czyli specjalna przestrzeń zawierająca doskonale zaprojektowane narzędzie do zbierania danych. Może ono zawierać jedną lub więcej zakładek, a jego wygląd da się dowolnie personalizować. Do wyboru masz następujące zakładki:
- Preferencje produktowe,
- Dane osobiste (Informacje podstawowe i Preferencje osobiste),
- Zgody,
- Kanały i częstotliwość.
2. Umieszczanie Centrum Preferencji na stronie WWW
Aby umieścić Centrum Preferencji na stronie za pomocą metody API, potrzebujesz ID Centrum. Aby je uzyskać, najpierw musisz zapisać i aktywować Centrum.
Kiedy Centrum będzie gotowe, kliknij Zapisz [1], a następnie Zapisz i aktywuj [2].
Wówczas zostanie wyświetlony pop-up z dalszymi instrukcjami, zawierający m.in. ID Centrum. W przypadku działającego Centrum, taki sam pop-up pojawi się, jeżeli wejdziesz na Dashboard [1], otworzysz menu Akcje [2] i wybierzesz opcję Co dalej? [3].
Pop-up z instrukcjami ma trzy zakładki.
W zakładce [1] Wstawienie na stronie znajdziesz unikatowe [2] ID Centrum Preferencji Klienta.
Aby wstawić Centrum na stronie, skopiuj jego ID (dla wygody skorzystaj z przycisku [A]), a następnie zastosuj metodę API.