Akcja: Dodaj/zmień szczegół słownikowy kontaktu

Szczegóły słownikowe to dodatkowe informacja o kontakcie, których nie można dodać do Karty Kontaktu za pomocą importu. Różnią się od standardowych szczegółów tym, że zawierają dane bazujące na dacie lub liczbie (np. urodziny dziecka użytkownika, rozmiar buta). Szczegóły słownikowe znajdziesz na Karcie Kontaktu w zakładce Szczegóły i tagi.

Czytaj więcej o szczegółach słownikowych >>

Akcja ta pozwala dodawać szczegóły słownikowe do kontaktu lub je zmieniać. Zapisane dane możesz wykorzystać w kolejnych procesach, np. przy wysyłce e-maili cyklicznych.

Czytaj więcej o wysyłce e-maili cyklicznych >>

[1] Wybierz typ określ rodzaj danych, na których opiera się szczegół słownikowy: data lub liczba. 

[2] Nazwa szczegółu – wybierz z listy interesujący cię szczegół słownikowy.

[3] Data – w przypadku szczegółu słownikowego opartego na dacie wskaż dzień, którego ma dotyczyć. 

[4] Wartość szczegółu – w przypadku szczegółu słownikowego opartego na liczbie wpisz jego wartość.
Po wprowadzeniu ustawień Zapisz zmiany.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024