Za pomocą reguły automatyzacji możesz dodać zadanie do swoich kontaktów po wystąpieniu dowolnego zdarzenia. Taka opcja jest przydatna dla handlowców, którzy poza alertem o aktywności kontaktu chcą także zaplanować zadanie po wystąpieniu danego zdarzenia. Akcja ma na celu wspomóc lepszą organizację pracy z klientem.
Szczegółowe informacje o zadaniach znajdują się tutaj >>
Przejdź do Procesy Automatyzacji => Reguły Automatyzacji => Dodaj nową regułę
Z listy Reguł Automatyzacji wybierz Akcje: Dodaj zadanie dla użytkownika.
Następnie przejdź do ustawień użytkownika:
[1] Zadanie – wprowadź nazwę dla zadania.
[2] Kategoria – wybierz z listy wcześniej utworzone kategorie zadań. By stworzyć kategorię zadań należy przejść do Ustawienia => Inne => Zadania
[3] Czas – określenie po jakim czasie od momentu zrealizowania założeń reguły zadanie powinno zostać zrealizowane.
[4] Przypomnij – należy określić, ile czasu przed wykonaniem zadania system ma poinformować użytkownika o wykonaniu zadania.
[5] CC – można wpisać dodatkowy adres email użytkownika, do którego ma zostać przypisane zadanie.
WAŻNE: akcja domyślnie dopisuje zadanie do głównego właściciela