AI Sidekick

AI Sidekick stanowi oparte na sztucznej inteligencji narzędzie wsparcia, które zostało w pełni zintegrowane z wieloma modułami SALESmanago. Pomaga między innymi w generowaniu angażujących treści (tekstów i obrazów), optymalizacji procesów Workflow i segmentacji Kontaktów, jak również w zapewnianiu wysokiej jakości obsługi klienta za pomocą modułu Live Chat.

AI Sidekick możesz z łatwością zintegrować ze swoją strategią marketingową. Kiedy potrzebujesz pomocy, kliknij mały widżet w prawym dolnym rogu ekranu. Wybierz jedno z dostępnych narzędzi i podaj krótkie instrukcje. Pamiętaj, aby zweryfikować wynik!

WAŻNE: Moduł ten wymaga oddzielnego zakupu. System rozliczeń opiera się na tokenach. Aby dowiedzieć się więcej o AI Sidekick lub poprosić o jego aktywację, skontaktuj się z nami pod adresem: success@salesmanago.com.


Spis treści

  1. Sztuczna inteligencja w SALESmanago
  2. Stosowanie AI Sidekick w praktyce
    1. E-maile, wiadomości tekstowe i pop-upy
    2. Live Chat
    3. Workflow i segmentacja Kontaktów
  3. Przykłady i zastosowania
    1. Angażuj klientów za pomocą atrakcyjnych treści
    2. Wzbogacaj e-maile wysokiej jakości obrazami
    3. Zapewniaj klientom doskonałą obsługę
    4. Targetuj odbiorców właściwymi kanałami dla maksymalnych efektów

1. Sztuczna inteligencja w SALESmanago

AI Sidekick to nowoczesny moduł, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do wspierania twoich działań marketingowych na wielu poziomach. Ten inteligentny asystent jest dostępny w następujących modułach i funkcjonalnościach:

  • Email Marketing (Email Design Studio),
  • Mobile Marketing,
  • Pop-upy Lead Generation (Custom Modal Designer),
  • Powiadomienia Web Push,
  • Procesy Workflow,
  • CDP (wybór Kontaktów i segmentacja),
  • Live Chat.

Możliwości AI Sidekick można podzielić na trzy kategorie:

  • Generowanie treści – Wygeneruj, zweryfikuj i ulepsz teksty, aby skuteczniej angażować swoich odbiorców. Twórz oszałamiające obrazy w różnych stylach, aby twoje wiadomości stały się jeszcze bardziej interesujące.
  • Wsparcie komunikacji – Zwiększ wydajność dzięki odpowiedziom sugerowanym przez sztuczną inteligencję w module Live Chat. Ułatwisz w ten sposób życie swoim konsultantom oraz odwiedzającym stronę.
  • Inteligentne podejmowanie decyzji – Wykorzystaj w pełni potencjał zebranych danych behawioralnych. Zoptymalizuj procesy Workflow poprzez automatyczne wybieranie najskuteczniejszego kanału dla poszczególnych Kontaktów. Wybierz i segmentuj Kontakty za pomocą AI, aby zwiększyć swoje możliwości targetowania.

AI Sidekick opiera się na elastycznym systemie rozliczeń. W zależności od twojego planu, masz określoną pulę tokenów, które możesz wykorzystać w systemie SALESmanago w trakcie danego okresu rozliczeniowego. W razie potrzeby możesz zawsze doładować swoje konto dodatkowymi tokenami, kontaktując się z naszym zespołem Customer Success. Podczas korzystania z AI Sidekick możesz w każdej chwili sprawdzić swoje obecne saldo [A] oraz liczbę użyć danego narzędzia przy dostępnych obecnie środkach [B].

ai sidekick tokeny

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak możesz zastosować AI Sidekick w praktyce.


2. Stosowanie AI Sidekick w praktyce

Wykorzystaj moc AI Sidekick podczas korzystania z poszczególnych kanałów i modułów. Za pomocą zaawansowanych możliwości sztucznej inteligencji poprawisz swoje wyniki marketingowe i osiągniesz lepsze rezultaty sprzedażowe.


A. E-maile, wiadomości tekstowe i pop-upy

AI Sidekick jest dostępny w nowoczesnym kreatorze e-maili SALESmanago: Email Design Studio. Możesz go również używać przy tworzeniu wiadomości tekstowych oraz pop-upów w Custom Modal Designer.

We wszystkich tych modułach uzyskasz dostęp do AI Sidekick, klikając fioletową ikonę w prawym dolnym rogu ekranu:

ai sidekick ikona

Następnie wybierz jedno z dostępnych narzędzi AI:

ai sidekick narzedzia

Możesz wybierać między narzędziami do generowania tekstu a narzędziami do generowania obrazów. Każde narzędzie służy innemu celowi. Krótki opis wybranego elementu zobaczysz po najechaniu na niego kursorem, np.:

ai sidekick element

Następnie, w zależności od wybranego narzędzia, krótko opisz, czego potrzebujesz. Możesz również podać bardziej szczegółowy opis i wskazać, w jaki sposób wynik zostanie wykorzystany. Przykładowo, poproś AI o wygenerowanie hasła marketingowego:

ai sidekick opis

Kiedy twoje polecenie jest gotowe, kliknij Generuj [A]. AI zwróci wynik odpowiadający twojemu opisowi.

Pamiętaj, że za pomocą AI Sidekick możesz nie tylko generować treści, lecz także je przeredagować, stworzyć z nich listę lub ocenić skuteczność.

Tuż nad przyciskiem Generuj znajdziesz informację o pozostałej liczbie użyć narzędzia [B].

ai sidekick uzycia

Tutaj sprawdzisz, ile razy możesz użyć danego narzędzia przy obecnym limicie tokenów.

WAŻNE: Poszczególne narzędzia zużywają różną liczbę tokenów, więc pozostała liczba użyć będzie się różnić w zależności od narzędzia.


B. Live Chat

AI Sidekick służy również jako asystent w rozmowach na Live Chacie. Pomaga to zaoszczędzić twój czas i podnosi jakość obsługi klienta.

Po zalogowaniu się do Live Chata, włącz AI Sidekick [1].

ai sidekick livechat

Dla każdej wiadomości od klienta, AI Sidekick zaproponuje trzy odpowiedzi. Kiedy wybierzesz i klikniesz jedną z nich, nie zostanie ona wysłana automatycznie, lecz pojawi się w polu poniżej. W ten sposób możesz nadal w razie potrzeby zedytować ją przed wysłaniem.

Przeczytaj więcej o używaniu modułu Live Chat >>


C. Workflow i segmentacja Kontaktów

AI Sidekick może być używane w procesach Workflow i segmentacji Kontaktów. Pomaga wówczas zmaksymalizować zasięg marketingowy twoich kampani poprzez automatyczny wybór najskuteczniejszego kanału dla każdego pojedynczego Kontaktu, na podstawie historii jego interakcji z twoimi komunikatami marketingowymi.

W module Workflow, AI Sidekick jest dostępny jako element AI SIDEKICK: Najskuteczniejszy kanał, a w wyborze i segmentacji Kontaktów jako filtr: Filtrowanie po najskuteczniejszym kanale.

AI SIDEKICK: Najskuteczniejszy kanał to element procesu Workflow, który możesz dodać do swoich Procesów Automatyzacji, aby część decyzji pozostawić sztucznej inteligencji. AI Sidekick porówna skuteczność poszczególnych kanałów (Email Marketing, Mobile Marketing, Web Push) dla każdego Kontaktu, który osiągnie ten etap procesu Workflow i na podstawie tej analizy automatycznie wyznaczy następny krok.

ai sidekick workflow

Po dodaniu tego elementu do procesu Workflow, zdefiniuj kanały komunikacji [1], które AI Sidekick weźmie pod uwagę w analizie. Możesz zaznaczyć lub odznaczyć odpowiednie pola.

W zależności od liczby wybranych kanałów, możesz utworzyć odpowiadającą im liczbę ścieżek. Każdy Kontakt będzie podążać ścieżką, którą AI Sidekick określi jako najskuteczniejszą.

Przeczytaj więcej o procesach Workflow >>

Segmentacja Kontaktów to ważne narzędzie marketingowe, które pozwala precyzyjnie targetować Kontakty. AI Sidekick umożliwia wybór i segmentację Kontaktów na podstawie kanału komunikacji, który jest dla nich najskuteczniejszy.

Filtr Kontaktów: Filtrowanie po najskuteczniejszym kanale możesz używać w całym systemie SALESmanago, gdy wymagany jest wybór Kontaktów. Przykładowo, możesz użyć go przy wyborze odbiorców powiadomienia Web Push.

W celu wybrania Kontaktów, przejdź do sekcji Dodatkowe warunki i kliknij Dodatkowy warunek lub Dodatkowe wykluczenie. Z listy wybierz filtrowanie po najskuteczniejszym kanale. Następnie możesz wybrać kanał [1], aby za jego pomocą wybrać lub wykluczyć Kontakty, dla których ten kanał przynosi najlepsze rezultaty.

ai sidekick kontakty

Read more about Contact filtering >>


3. Przykłady i zastosowania

Poniżej znajdziesz praktyczne przykłady wykorzystania AI Sidekick do osiągania konkretnych celów biznesowych. Zalecamy przeczytanie wszystkich przykładów, aby uzyskać ogólny pogląd na narzędzia, które masz do dyspozycji.


A. Angażuj klientów za pomocą atrakcyjnych treści

Korzystaj z AI Sidekick podczas tworzenia komunikatów marketingowych, aby kreować angażujące treści, które przyciągną uwagę klientów i zachęcą ich do odwiedzenia twojego sklepu.

PRZYKŁAD 1: Do twojego sklepu właśnie dotarła nowa kolekcja sprzętu kempingowego. Chcesz powiadomić o tym swoje Kontakty za pomocą e-maila. Potrzebujesz interesującego Call-to-Action (CTA), które zostanie umieszczone w nagłówku tego e-maila.

Otwórz AI Sidekick i wybierz narzędzie: Najlepsze CTA. Podaj krótki opis, np.:

ai sidekick cta

W tym przykładzie AI zwróciło następujący wynik:

ai sidekick przyklad

PRZYKŁAD 2: Masz księgarnię, która właśnie wzbogaciła się o nowy sklep stacjonarny. Na swojej stronie internetowej chcesz wyświetlić pop-up, aby poinformować odwiedzających o nowym sklepie. Potrzebujesz chwytliwego hasła, które przyciągnie ich uwagę.

Otwórz AI Sidekick i wybierz narzędzie: Hasło marketingowe. Podaj krótki opis, np.:

ai sidekick przyklad

W tym przykładzie AI zwróciło następujący wynik:

ai sidekick przyklad

Możesz łączyć różne hasła, aby tworzyć swoje własne, unikalne wiadomości!


B. Wzbogacaj e-maile wysokiej jakości obrazami

Za pomocą narzędzi Ai Sidekick do generowania obrazów, możesz z łatwością wzbogacać swoje e-maile atrakcyjnymi treściami wizualnymi. Możesz generować ilustracje, banery ze zdjęciem lub ikony w stylu, który odpowiada twoim potrzebom i jest spójny z koncepcją marki.

PRZYKŁAD 1: Prowadzisz księgarnię i potrzebujesz ilustracji do newslettera. Chcesz, aby wyglądała retro, przypominała rysunek ołówkiem i miała beżowe tło pasujące do atmosfery księgarni.

Otwórz AI Sidekick i wybierz narzędzie: Ilustracja. Podaj krótki opis, np.:

ai sidekick ilustracja

W tym przykładzie AI zwróciło następujący wynik:

ai sidekick przyklad

Możesz pobrać wygenerowany obraz i użyć go w swoich komunikatach marketingowych.


C. Zapewniaj klientom doskonałą obsługę

AI Sidekick służy jako asystent w konwersacjach na Live Chacie, dostarczając w czasie rzeczywistym trafne sugestie, które możesz wykorzystać w odpowiedziach wysyłanych do klientów. Twoi konsultanci mogą wybierać między trzema opcjami i dostosowywać je w razie potrzeby. Pozwala to znacznie szybciej reagować na zapytania klientów, co przyczynia się zarazem do wzrostu ich satysfakcji.

PRZYKŁAD: Odwiedzający stronę rozpoczyna rozmowę. AI Sidekick sugeruje przykładowe powitania, które zaoszczędzą twój czas:

ai sidekick livechat

Okazuje się, że jest to klient, który chce dowiedzieć się więcej o twojej polityce zwrotów. Ponownie, AI Sidekick generuje trzy sugestie możliwych odpowiedzi. Możesz wybrać najbardziej odpowiednią i edytować ją, aby dopasować do swojej konkretnej sytuacji.

ai sidekick livechat przyklad

Następnie klient pyta, czy istnieje możliwość częściowego zwrotu. AI Sidekick generuje różne odpowiedzi, które uwzględniają potencjalne możliwości w tej sytuacji. Twój konsultant może wybrać tę, która odpowiada polityce zwrotów twojego sklepu.

ai sidekick livechat przyklad

D. Targetuj odbiorców właściwymi kanałami dla maksymalnych efektów

Element Workflow: AI Sidekick: Najskuteczniejszy kanał oraz filtr Kontaktów: Filtrowanie po najskuteczniejszym kanale pozwalają dotrzeć do każdego klienta kanałem, który działa dla niego najlepiej. To spersonalizowane podejście minimalizuje ryzyko przeoczenia twoich wiadomości przez klientów, a jednocześnie pozwala zmniejszyć liczbę wysyłanych komunikatów.

PRZYKŁAD: Prowadzisz sklep internetowy i chcesz nagrodzić klientów, którzy osiągnęli złoty poziom w Programie Lojalnościowym. Decydujesz się wygenerować dla nich unikalne kody kuponów i wysłać je e-mailem, SMS-em lub powiadomieniem Web Push, w zależności od tego, który kanał jest najbardziej skuteczny dla każdego z nich.

Stwórz trzy szablony wiadomości – jeden dla e-maila, jeden dla wiadomości tekstowej oraz jeden dla powiadomienia Web Push – i umieść w nich placeholder $coupon$.

Skonfiguruj proces Workflow, w którym Zdarzenie: Kontakt zmienił próg w Programie Lojalnościowym (Ustawienia – Próg: Złoty) uruchamia Akcję: Wygeneruj kupon dla Kontaktu. Następnie, korzystając z AI Sidekick: Najskuteczniejszy kanał, utwórz trzy ścieżki dla swoich klientów, z których każda zawiera inną Akcję, jak pokazano na zrzucie ekranu poniżej.

ai sidekick workflow przyklad

Skonfiguruj każdą Akcję poprzez wybranie w ustawieniach Akcji wiadomości utworzonych na potrzeby tej kampanii.

Klienci, dla których Email Marketing jest najskuteczniejszym kanałem, otrzymają e-mail; ci, dla których Mobile Marketing działa najlepiej, otrzymają wiadomość tekstową; a ci, którzy preferują powiadomienia Web Push, otrzymają kod kuponu właśnie tym kanałem.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024