Jeśli korzystasz z usługi eSklep, możesz zintegrować swój sklep z SALESmanago, żeby automatycznie przekazywać część danych o swoich klientach do swojej bazy kontaktów w SALESmanago.
Wśród jej możliwości jest m.in. umieszczenie kodu monitorującego na stronie sklepu, tworzenie kontaktów po rejestracji, przekazywanie informacji o dokonaniu zakupu, eksport subskrybentów oraz historycznych danych zakupowych.
.
Instrukcja integracji
Zaloguj się na swoje konto administracyjne eSklep.
.
Z paska menu głównego wybierz Aplikacje → Aplikacje.
Otworzy się lista dostępnych aplikacji. Znajdź w wyszukiwarce SALESmanago.
Po najechaniu kursorem na ikonę SALESmanago pojawi się przycisk Zainstaluj. Możesz też kliknąć w ikonę SALESmanago. W obydwu przypadkach zostaniesz automatycznie przekierowany do okna widocznego poniżej.
.
Po zapoznaniu się z dostępnymi funkcjami zaznacz [1] checkbox zgody a następnie naciśnij przycisk [2] Instaluj.
W kolejnym kroku zostaniesz poinformowany, że instalacja zakończyła się sukcesem.
W następnym kroku wejdź w zakładkę Moje aplikacje i kliknij SALESmanago.
Zapoznaj się z opisem i uprawnieniami.
Następnie kliknij Ustawienia.
Po przeprowadzeniu poprawnej instalacji, przejdź do następnego wpisu, aby krok po kroku dokończyć konfigurację w panelu naszego modułu.