Workflow | Akcja: Dodaj zadanie na Karcie Kontaktu

Akcja ta pozwala automatycznie dodawać zadania z konkretnym terminem wykonania do Kart Kontaktów, które osiągnęły ten etap procesu Workflow.

System SALESmanago automatycznie wyśle przypomnienie o zbliżającym się terminie ukończenia zadania do głównych właścicieli Kontaktów, które osiągnęły ten etap procesu Workflow. Przypomnienie może zostać również wysłane na jeden dodatkowy adres e-mail, zgodnie z ustawieniami Akcji.

Na platformie SALESmanago możesz tworzyć zadania dla użytkowników SALESmanago powiązane z poszczególnymi Kontaktami. Wszystkie zadania związane z pojedynczym Kontaktem znajdziesz na Karcie Kontaktu, w zakładce Notatki i zadania.

Przeczytaj więcej o przypisywaniu zadań do Karty Kontaktu >>

Po umieszczeniu tej Akcji na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

dodaj zadanie na karcie kontaktu

[1] Zadanie – Podaj nazwę zadania, które zostanie dodane do Kart Kontaktów, które osiągnęły ten etap procesu Workflow.

[2] Kategoria – Wybierz wstępnie zdefiniowaną kategorię zadania. Możesz je tworzyć w Menu → Ustawienia → Ustawienia systemu → Zadania. Kategorie zadań umożliwiają łatwą identyfikację grup podobnych zadań.

[3] Po – Zdefiniuj czas, w którym zadanie powinno zostać ukończone. Termin ten zostanie automatycznie ustawiony dla wszystkich zadań utworzonych za pomocą tej Akcji.

[4] Przypomnij – System SALESmanago automatycznie wyśle przypomnienie o zbliżającym się terminie ukończenia zadania do głównego właściciela i opcjonalnie na jeden dodatkowy adres e-mail (zob. punkt [5]). Wybierz, ile czasu przed upływem terminu przypomnienie będzie wysłane.

[5] Wyślij alert na wskazany adres e-mail (opcjonalnie) – W tym miejscu możesz podać dowolny adres e-mail, który zostanie uwzględniony w polu CC przypomnienia wysyłanego do głównego właściciela. Miej na uwadze, że obaj odbiorcy będą mogli wzajemnie zobaczyć swoje adresy e-mail.

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Styczeń 23 2025