Workflow | Warunek: Kontakt ma konkretnego właściciela

Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt ma konkretnego właściciela lub współwłaściciela.

Domyślnie głównym właścicielem Kontaktu jest użytkownik, który zaimportował Kontakt do bazy danych, ręcznie lub poprzez API. Oprócz głównego właściciela, Kontakty mogą mieć współwłaścicieli, którzy zarządzają ich Kartami Kontaktu.

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt ma konkretnego wlasciciela

[1] Typ właściciela – Wskaż, czy Warunek powinien być spełniony, jeżeli adres e-mail wybrany w punkcie [2] jest głównym właścicielem Kontaktu, współwłaścicielem Kontaktu lub dowolnym z nich.

[2] Właściciel – Wybierz adres e-mail z  listy wszystkich właścicieli Kontaktów na twoim koncie. Warunek będzie spełniony, jeżeli wybrana osoba jest głównym właścicielem lub współwłaścicielem Kontaktu (w zależności od wyboru w punkcie [1]).

[3] Dodaj kolejną ścieżkę – Kliknij tutaj, aby dodać kolejną ścieżkę rozpoczynającą się od tego samego Warunku, ale zależną od innej konfiguracji tego Warunku.

Jeżeli klikniesz Dodaj kolejną ścieżkę, zobaczysz, że na kafelku Warunku pojawiła się nowa ikona, a ikony są ponumerowane:

workflow warunek sciezki

Możesz ustawić do 5 różnych ścieżek i zdefiniować kolejność, w jakiej będą one sprawdzane dla każdego Kontaktu. Jeżeli Warunek ustawiony dla pierwszej ścieżki nie zostanie spełniony, system sprawdzi Warunek dla drugiej ścieżki, następnie dla trzeciej itd. Jeżeli żadna ze ścieżek nie może zostać zastosowana, ponieważ żaden z określonych Warunków nie został spełniony, system zastosuje ścieżkę rozpoczynającą się od czerwonej ikony (X).

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Aby zmienić kolejność ścieżek i tym samym kolejność, w jakiej będą sprawdzane Warunki, kliknij na ikonę sześciu kropek obok danej ścieżki, przeciągnij ją i upuść w wybranym przez siebie miejscu.

kolejnosc sciezek

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024