Przydatne linki
Warunek ten jest spełniony, jeżeli Kontakt otrzymał zdefiniowaną liczbę e-maili w określonym przedziale czasu.
W celu sprawdzenia tego Warunku system zlicza e-maile wysłane do Kontaktu w zdefiniowanym okresie.
Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Liczba wiadomości – Zdefiniuj liczbę e-maili, które musi otrzymać Kontakt, aby Warunek był spełniony. Wybierz operator oraz podaj liczbę.
[2] Z ostatnich – Wskaż przedział czasu, dla którego chcesz, aby system sprawdził liczbę wysłanych e-maili. Innymi słowy, system zliczy e-maile otrzymane przez Kontakt w tym okresie.
[3] Dodaj kolejną ścieżkę – Kliknij tutaj, aby dodać kolejną ścieżkę rozpoczynającą się od tego samego Warunku, ale zależną od innej konfiguracji tego Warunku.
Jeżeli klikniesz Dodaj kolejną ścieżkę, zobaczysz, że na kafelku Warunku pojawiła się nowa ikona, a ikony są ponumerowane:
Możesz ustawić do 5 różnych ścieżek i zdefiniować kolejność, w jakiej będą one sprawdzane dla każdego Kontaktu. Jeżeli Warunek ustawiony dla pierwszej ścieżki nie zostanie spełniony, system sprawdzi Warunek dla drugiej ścieżki, następnie dla trzeciej itd. Jeżeli żadna ze ścieżek nie może zostać zastosowana, ponieważ żaden z określonych Warunków nie został spełniony, system zastosuje ścieżkę rozpoczynającą się od czerwonej ikony (X).
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Aby zmienić kolejność ścieżek i tym samym kolejność, w jakiej będą sprawdzane Warunki, kliknij na ikonę sześciu kropek obok danej ścieżki, przeciągnij ją i upuść w wybranym przez siebie miejscu.
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.