Workflow | Warunek: Scoring Kontaktu jest równy

Warunek ten jest spełniony, jeżeli scoring Kontaktu jest równy wartości zdefiniowanej w ustawieniach Warunku.

Przeczytaj więcej o scoringu Kontaktów >>

WSKAZÓWKA: Jeżeli chcesz zdefiniować zakres wartości a nie konkretną wartość, użyj Warunku: Scoring Kontaktu jest większy niż >>

Po umieszczeniu tego Warunku na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

scoring kontaktu jest rowny

[1] Scoring – Podaj wartość scoringu (liczbę punktów), której uzyskanie będzie spełniać Warunek.

Przykładowo, jeżeli wpiszesz w tym polu 100, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli scoring Kontaktu wyniesie dokładnie 100.

[2] Dodaj kolejną ścieżkę – Kliknij tutaj, aby dodać kolejną ścieżkę rozpoczynającą się od tego samego Warunku, ale zależną od innej konfiguracji tego Warunku.Jeżeli klikniesz Dodaj kolejną ścieżkę, zobaczysz, że na kafelku Warunku pojawiła się nowa ikona, a ikony są ponumerowane:

scoring kontaktu jest rowny sciezki

Możesz ustawić do 5 różnych ścieżek i zdefiniować kolejność, w jakiej będą one sprawdzane dla każdego Kontaktu. Jeżeli Warunek ustawiony dla pierwszej ścieżki nie zostanie spełniony, system sprawdzi Warunek dla drugiej ścieżki, następnie dla trzeciej itd. Jeżeli żadna ze ścieżek nie może zostać zastosowana, ponieważ żaden z określonych Warunków nie został spełniony, system zastosuje ścieżkę rozpoczynającą się od czerwonej ikony (X).

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Aby zmienić kolejność ścieżek i tym samym kolejność, w jakiej będą sprawdzane Warunki, kliknij na ikonę sześciu kropek obok danej ścieżki, przeciągnij ją i upuść w wybranym przez siebie miejscu.

zmiana kolejnosci

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024