Workflow | Zdarzenie: Status zgody na Mobile Marketing zmienił się na opt-out

Zdarzenie to występuje, kiedy status zgody Kontaktu na Mobile Marketing zmienia się na opt-out.

Zdarzenie wystąpi, jeżeli status zgody Kontaktu na Mobile Marketing zmieni się z opt-in na opt-out w jeden z następujących sposobów:

  • kiedy Kontakt wypisze się z Mobile Marketingu (poprzez kliknięcie linku opt-out w wiadomości SMS lub wybranie odpowiedniej opcji na stronie landing page, wyświetlanej Kontaktom wypisującym się z newslettera),
  • kiedy status Kontaktu zostanie zmieniony na opt-out za pośrednictwem API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym),
  • kiedy status Kontaktu zostanie ręcznie zmieniony na opt-out na Karcie Kontaktu.

Zdarzenie nie wystąpi w następujących sytuacjach:

  • kiedy nowy Kontakt zostanie utworzony ze statusem opt-out,
  • kiedy status Kontaktu zostanie zaktualizowany na opt-out poprzez import danych Kontaktu z pliku CSV lub XLSX,
  • kiedy status Kontaktu zostanie zmieniony na opt-out w Menu → Odbiorcy → Kontakty → Zarządzanie Kontaktami → Menedżer Kontaktów (za wyjątkiem sytuacji, kiedy proces Workflow zostanie wybrany w sekcji Uruchom Workflow).

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

status zgody na mobile marketing zmienil sie na opt-out

[1] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024