Workflow | Zdarzenie: Kontakt otworzył dowolny e-mail

Zdarzenie to występuje, kiedy Kontakt otwiera dowolny e-mail lub dowolny e-mail z konkretnej grupy e-maili.

Przeczytaj więcej o grupach e-maili >>

Zdarzenie to wystąpi, kiedy Kontakt otworzy:

  • e-mail wysłany w ramach mailingu masowego,
  • e-mail wysłany jako e-mail urodzinowy, e-mail cykliczny lub jako część testów A/B.

Zdarzenie to nie wystąpi, kiedy Kontakt otworzy:

  • e-mail z potwierdzeniem subskrypcji.

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

kontakt otworzyl dowolny email

[1] Grupa e-maili – Tutaj możesz wybrać, czy Zdarzenie wystąpi, kiedy Kontakt otworzy dowolny e-mail spośród wszystkich twoich e-maili (ustawienie domyślne), czy też dowolny e-mail z konkretnej grupy e-maili.

WAŻNE: Zdarzenie to nie wystąpi, jeżeli Kontakt otworzy e-mail z potwierdzeniem subskrypcji.

UWAGA: Aby e-mail został uznany za otwarty, odbiorca musi go otworzyć oraz piksel monitorujący musi zostać załadowany. Piksel monitorujący jest automatycznie dodawany do każdego e-maila wysyłanego z SALESmanago, jednak niektóre klienty poczty e-mail (w tym Outlook i AOL Mail) blokują wyświetlanie obrazów, a tym samym uniemożliwiają natychmiastowe przesłanie potwierdzenia otwarcia e-maila do SALESmanago. Potwierdzenie jest jednak przesyłane natychmiast, gdy odbiorca kliknie przycisk „Pobierz/Pokaż/Wyświetl obrazy” w programie pocztowym.

[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024