Zdarzenie to występuje, jeżeli Kontakt poda konkretny kod pocztowy lub kod pocztowy zaczynający się od określonej grupy znaków.
Zdarzenie wystąpi:
- kiedy nowy Kontakt z konkretnym kodem pocztowym zostanie utworzony w twojej bazie danych,
- kiedy pole adresowe na istniejącej Karcie Kontaktu zostanie po raz pierwszy uzupełnione konkretnym kodem pocztowym.
Zdarzenie nie wystąpi:
- kiedy pole z kodem pocztowym na Karcie Kontaktu zostanie zaktualizowane (zmodyfikowane) o nową wartość.
UWAGA: Kod pocztowy znajduje się w szczególe “Adres” na Karcie Kontaktu.
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Kod pocztowy – Podaj pełny kod pocztowy lub początek kodu pocztowego. Zdarzenie wystąpi, jeżeli szczegół Adres na Karcie Kontaktu zostanie uzupełniony podanym kodem pocztowym lub kodem pocztowym zaczynającym się od znaków podanych w tym polu.
WAŻNE: W tym polu rozróżniana jest wielkość liter. Zauważ, że system bierze również pod uwagę spacje i myślniki (-).
PRZYKŁADY:
- Jeżeli podasz w tym polu znaki 123:
- Zdarzenie wystąpi dla kodów pocztowych takich jak: 123 456, 123-456, 1234AB, 123ABC, 123 Abc, 123-abc.
- Zdarzenie nie wystąpi dla kodów pocztowych takich jak: 124, 1-23456, ABC123, 456123, ab123C, 132 456.
- Jeżeli podasz w tym polu znaki AB1-2:
- Zdarzenie wystąpi dla kodów pocztowych takich jak: AB1-234, AB1-2C-DE, AB1-2CD.
- Zdarzenie nie wystąpi dla kodów pocztowych takich jak: ab1-2, Ab1-2, AB12, AB1234, AB1 234, AB 1-23, AC1-234.
[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.