Workflow | Zdarzenie: Kontakt podał kod pocztowy zaczynający się od

Zdarzenie to występuje, jeżeli Kontakt poda konkretny kod pocztowy lub kod pocztowy zaczynający się od określonej grupy znaków.

Zdarzenie wystąpi:

  • kiedy nowy Kontakt z konkretnym kodem pocztowym zostanie utworzony w twojej bazie danych,
  • kiedy pole adresowe na istniejącej Karcie Kontaktu zostanie po raz pierwszy uzupełnione konkretnym kodem pocztowym.

Zdarzenie nie wystąpi:

  • kiedy pole z kodem pocztowym na Karcie Kontaktu zostanie zaktualizowane (zmodyfikowane) o nową wartość.

UWAGA: Kod pocztowy znajduje się w szczególe “Adres” na Karcie Kontaktu.

karta kontaktu adres

Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:

workflow zdarzenie kontakt podal kod pocztowy zaczynajacy sie od

[1] Kod pocztowy – Podaj pełny kod pocztowy lub początek kodu pocztowego. Zdarzenie wystąpi, jeżeli szczegół Adres na Karcie Kontaktu zostanie uzupełniony podanym kodem pocztowym lub kodem pocztowym zaczynającym się od znaków podanych w tym polu.

WAŻNE: W tym polu rozróżniana jest wielkość liter. Zauważ, że system bierze również pod uwagę spacje i myślniki (-).

PRZYKŁADY:

  • Jeżeli podasz w tym polu znaki 123:
    • Zdarzenie wystąpi dla kodów pocztowych takich jak: 123 456, 123-456, 1234AB, 123ABC, 123 Abc, 123-abc.
    • Zdarzenie nie wystąpi dla kodów pocztowych takich jak: 124, 1-23456, ABC123, 456123, ab123C, 132 456.
  • Jeżeli podasz w tym polu znaki AB1-2:
    • Zdarzenie wystąpi dla kodów pocztowych takich jak: AB1-234, AB1-2C-DE, AB1-2CD.
    • Zdarzenie nie wystąpi dla kodów pocztowych takich jak: ab1-2, Ab1-2, AB12, AB1234, AB1 234, AB 1-23, AC1-234.

[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.

Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.

Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.

Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>

Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024