Przydatne linki
Zdarzenie to występuje, kiedy do Kontaktu zostaje dodana konkretna informacja podstawowa (tzn. kiedy Karta Kontaktu zostaje zaktualizowana o nową informację określonego rodzaju, np. numer telefonu czy kod pocztowy).
Zdarzenie wystąpi, jeżeli konkretna informacja podstawowa zostanie dodana do Karty Kontaktu w jeden z następujących sposobów:
- kiedy Kontakt poda informację poprzez formularz na stronie bądź przez Centrum Preferencji Klienta >>,
- kiedy informacja zostanie przesłana przez API (pod warunkiem, że flaga fireEvents ma wartość true, co jest ustawieniem domyślnym),
- kiedy informacja zostanie dodana ręcznie na Karcie Kontaktu.
Zdarzenie nie wystąpi, jeżeli:
- nowa informacja podstawowa zostanie zaimportowana z pliku CSV lub XLSX (import Kontaktów),
- do bazy danych zostanie dodany nowy Kontakt,
- konkretna informacja wybrana w ustawieniach Zdarzenia zostanie zmodyfikowana (zaktualizowana). Zob. także: Zdarzenie: Zmodyfikowano dane podstawowe Kontaktu >>
Po umieszczeniu tego Zdarzenia na planszy Workflow, zdefiniuj następujące ustawienia:
[1] Dane podstawowe – Wybierz informację podstawową, której uzupełnienie uruchomi Zdarzenie.
Lista zawiera większość podstawowych rodzajów informacji, jakie możesz znaleźć na Dashboardzie Karty Kontaktu:
Przykładowo, jeżeli wybierzesz z listy Miasto, a Jan Kowalski poda swój pełny adres (w tym miasto) za pośrednictwem pop-upu wyświetlonego na twojej stronie, to jego Karta Kontaktu zostanie zaktualizowana, a Zdarzenie uruchomione.
[2] Podążaj ścieżką alternatywną po upływie – Opcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy to Zdarzenie nie jest Zdarzeniem inicjującym proces Workflow (tzn. jeżeli nie jest bezpośrednio połączone z elementem Start, tylko jest poprzedzone innym Zdarzeniem, Warunkiem lub Akcją). W tym miejscu możesz zdefiniować jak długo system powinien odczekać na wystąpienie tego Zdarzenia po poprzednim Zdarzeniu/Warunku/Akcji.
Jeżeli Zdarzenie wystąpi w określonym czasie, Kontakt natychmiast podąży ścieżką podstawową.
Jeżeli Zdarzenie nie wystąpi w określonym czasie, Kontakt podąży ścieżką alternatywną.
Przeczytaj więcej o zaawansowanych konfiguracjach Workflow >>
Kliknij Zapisz, aby kontynuować konfigurację procesu Workflow.