Wydanie 16.34.0 [wdrożenie: 06-07.11.2024] | ||
---|---|---|
Magento 2: Synchronizacja szczegółów produktu |
Ulepszamy naszą integrację z Magento 2 poprzez wprowadzenie możliwości przesyłania szczegółów produktów z Magento 2 do SALESmanago za pośrednictwem Katalogów Produktowych. Od teraz szczegóły systemowe, szczegóły niestandardowe oraz szereg innych pól danych (marka, producent, popularność, sezon, kolor, bestseller, nowy_produkt) mogą być przesyłane w czasie rzeczywistym.
To samo ulepszenie jest planowane dla innych wtyczek, które oferują synchronizację Katalogu Produktowego w czasie rzeczywistym (PrestaShop, WooCommerce oraz Shopify). |
|
Raport z pojedynczej wysyłki e-mail: Otwarcia i kliknięcia według godziny |
Wprowadzamy nową sekcję do raportu z pojedynczej wysyłki e-mail, który można wyeksportować jako plik XLSX. Teraz, oprócz całkowitej liczby otwarć i kliknięć, możesz również zobaczyć liczbę otwarć i kliknięć w rozbiciu godzinowym (dla pierwszych 48 godzin po wysyłce).
|
|
Nowy Warunek Workflow: Kontakt ma status opt-in dla powiadomień Web Push |
Wprowadzamy nowy Warunek Workflow: Kontakt ma status opt-in dla powiadomień Web Push, który pozwala sprawdzić, czy możesz wysyłać powiadomienia Web Push do Kontaktów na podstawie dowolnego bądź konkretnego formularza zgody.
|
|
Email Design Studio: Obraz tła |
Wprowadzamy możliwość dodania obrazu tła w szablonach e-mail tworzonych w Email Design Studio.
|
|
Ramki Rekomendacji: Odświeżony wygląd analityki |
Ulepszamy analitykę Ramek Rekomendacji poprzez odświeżenie jej wyglądu oraz dodanie wykresu ilustrującego zaangażowanie odbiorców.
|
|
Wydanie 16.33.0 [wdrożenie: 04-05.11.2024] | ||
Web Engagement Studio: Faza testów |
SALESmanago rozpoczyna fazę testów Web Engagement Studio, kompleksowego narzędzia do projektowania komunikatów na stronę internetową służących do generowania leadów i zwiększania konwersji. W obecnej, początkowej fazie Web Engagement Studio umożliwia tworzenie stron landing page, formularzy oraz stron z podziękowaniem. W przyszłości ten zakres zostanie poszerzony o pop-upy, sidebary, banery i inne rodzaje komunikatów.
|
|
Wydanie 16.32.0 [wdrożenie: 22-23.10.2024] | ||
Centrum Preferencji i Procesy Automatyzacji: Uruchamianie procesów na podstawie zadeklarowanych statusów zgód marketingowych |
Ulepszamy Procesy Automatyzacji (Workflow oraz Reguły Automatyzacji) poprzez rozszerzenie mechanizmu inicjowania tych procesów. Teraz Zdarzenia powiązane ze zmianami statusu Email Marketing i Mobile Marketing będą uruchamiane również na podstawie wskazań Kontaktów w Centrum Preferencji.
|
|
Menu SALESmanago: Możliwość zamówienia upgrade’u |
Zwiększamy widoczność oferowanych możliwości oraz zestawów produktów (Starter, Pro, Ultimate) poprzez dodanie opcji zamówienia upgrade’u bezpośrednio z poziomu menu.
|
|
Zdarzenia Zewnętrzne: Przetwarzanie w czasie rzeczywistym |
Skracamy czas przetwarzania Zdarzeń Zewnętrznych do mniej niż 1 sekundy (około 16 ms).
|
|
Web Push: Zwiększona przepustowość |
SALESmanago zwiększa przepustowość powiadomień Web Push do 100 tysięcy na minutę.
|
|
Wydanie 16.31.0 [wdrożenie: 08-09.10.2024] | ||
Nowy Warunek Workflow: Kontakt kliknął link w wiadomości tekstowej |
SALESmanago wprowadza nowy Warunek Workflow: Kontakt kliknął link w wiadomości tekstowej, który pozwala sprawdzić, ile razy Kontakt kliknął linki w twoich wiadomościach tekstowych w określonym przedziale czasowym.
|
|
WhatsApp: Wsparcie dla przycisków akcji |
SALESmanago rozszerza swoją integrację z WhatsAppem za pośrednictwem platformy Bird. Wcześniej obsługiwane były tylko szablony typu obraz i tekst. Teraz w swoich wiadomościach możesz również używać przycisków akcji (takich jak “kopiuj kod”, “otwórz link” czy “zadzwoń”), z możliwością edytowania tekstu na przyciskach.
|
|
Usunięcie przestarzałych metod API: /api/email/messages oraz /api/email/send
|
Usuwamy nieużywane i nieobsługiwane metody API:
/api/email/messages oraz /api/email/send .Metoda /api/email/sendEmail pozostanie dostępna.
|
|
Nowe Zdarzenie Workflow: Status zgody WhatsApp zmienił się na opt-in oraz Warunek: Kontakt ma status opt-in dla WhatsApp |
Wprowadzamy dwa nowe elementy Workflow, które pozwalają dostosować komunikację w zależności od statusu zgody na wiadomości wysyłane za pośrednictwem WhatsAppa: Zdarzenie: Status zgody WhatsApp zmienił się na opt-in oraz Warunek: Kontakt ma status opt-in dla WhatsApp.
|
|
Bardziej szczegółowe wiadomości dotyczące profesjonalnej weryfikacji e-maili |
Ulepszamy nasze wiadomości dotyczące profesjonalnej weryfikacji e-maili. Od teraz będą one wskazywać konkretne powody odrzucenia wysyłki oraz sugerowane działania.
|
|
Ulepszone Zdarzenie Workflow: Cena produktu uległa obniżeniu |
Udoskonalamy Zdarzenie Workflow: Cena produktu uległa obniżeniu. Od teraz możesz wybrać, które pole danych (Cena i/lub Cena promocyjna) ma być monitorowane pod kątem zmian.
|
|
Ulepszona wyszukiwarka w systemie SALESmanago |
SALESmanago ulepsza swoją wewnętrzną wyszukiwarkę. Teraz możesz jeszcze łatwiej wyszukiwać funkcjonalności znajdujące się w różnych obszarach systemu, takie jak Ustawienia E-mail Marketing czy Bezpieczeństwo. Ulepszony mechanizm wyszukiwania obsługuje również synonimy. Ponadto nowo dodany skrót pozwala na natychmiastowy powrót do Dashboardu Głównego.
|
|
Uproszczone statystyki w Centrum Preferencji |
Na podstawie opinii naszych klientów upraszczamy dashboard Centrum Preferencji poprzez usunięcie zbędnych danych oraz ulepszenie treści tekstowych.
|
|
Ulepszony kreator Personal Shopping Inbox |
Ułatwiamy korzystanie z kreatora Personal Shopping Inbox poprzez zmianę położenia niektórych ustawień oraz wprowadzenie nowych treści tekstowych, które lepiej prowadzą użytkownika przez cały proces.
|
|
Wydanie 16.30.0 [wdrożenie: 24-25.09.2024] | ||
Mapowanie plików XML za pomocą AI Sidekick |
Aby utworzyć Feed Produktowy XML w SALESmanago, musisz zmapować pola danych w
swoim pliku XML z odpowiednimi polami danych SALESmanago. Do tej pory proces ten
był obsługiwany przez dział Technical Support. Teraz rozszerzamy możliwości
AI Sidekick o mapowanie plików XML, co umożliwia naszym Klientom samodzielne
przeprowadzenie tego procesu.
|
|
Workflow: Ulepszone Zdarzenie: Produkt znów jest dostępny |
Do tej pory Zdarzenie Workflow: Produkt znów jest dostępny zachodziło na
podstawie wartości pola quantity w twoim Katalogu Produktowym. Teraz możesz
wybrać, czy mechanizm ten ma być oparty na polu quantity czy na polu available.
|
|
Przygotowanie do wycofania Web Push 1.0 |
Rozpoczynamy proces wycofywania wersji 1.0 funkcjonalności Web Push poprzez
wyłączenie opcji tworzenia i edytowania szablonów Web Push 1.0. Ponadto
blokujemy możliwość duplikowania Akcji opartych na Web Push 1.0 w Regułach
Automatyzacji i Workflow. Odpowiadająca im Akcja zostanie również
usunięta z Analizy RFM.
|
|
Rozszerzenie możliwości Web Push 2.0: Wyślij powiadomienie Web Push w Analizie RFM |
Ulepszamy akcję: Wyślij powiadomienie Web Push, dostępną w Analizie RFM,
poprzez jej aktualizację do wersji Web Push 2.0.
|
|
Dashboard Główny: Wsparcie dla różnych stref czasowych w Podsumowaniu sprzedaży |
SALESmanago wprowadza wsparcie dla stref czasowych w sekcji Podsumowanie
sprzedaży na Dashboardzie Głównym, dla metryk „Dzisiaj do tej pory” oraz „Wczoraj”.
|
|
Wydanie 16.29.0 [wdrożenie: 10-11.09.2024] | ||
Ustawienia E-mail Marketing: Filtrowanie akcji botów |
SALESmanago wprowadza możliwość filtrowania akcji botów, w tym systemu Mail Privacy Protection (MPP) od Apple, w statystykach wiadomości e-mail (OR oraz CTR). Nową opcję znajdziesz w ustawieniach Email Marketing.
Opcja ta wpływa na statystyki e-maili wyświetlane w całym systemie, m.in. w Email Marketingu, Workflow, Raportach, na Karcie Kontaktu, itp. |
|
E-mail Marketing: Ulepszona mapa kliknięć |
Ulepszamy analitykę Email Marketing, aby zapewnić większą spójność prezentowanych danych. Wcześniej dane wyświetlane na mapie kliknięć i w statystykach wysyłek były gromadzone i przetwarzane osobno. Teraz wszystkie te dane pochodzą z jednego źródła, co eliminuje wszelkie rozbieżności.
|
|
E-mail Marketing: Ograniczenie cyklicznych aktualizacji nieużywanych szablonów e-mail stworzonych w kreatorze URL |
Wcześniej szablony e-mail utworzone w kreatorze URL były automatycznie odświeżane nawet w sytuacji, gdy nie były używane przez długi czas, co stanowiło niepotrzebne obciążenie dla systemu. Od teraz takie cykliczne aktualizacje będą automatycznie wyłączane, jeżeli szablon e-mail nie został zmodyfikowany ani wysłany w ciągu ostatnich 30 dni.
Zdezaktywowane szablony są wyraźnie oznaczone na liście e-maili, a ich właściciele otrzymują mailowe powiadomienie o ich dezaktywacji. |
|
Przygotowania do wycofania kreatora Drag & Drop |
Rozpoczynamy kampanię informacyjną dotyczącą usunięcia z systemu kreatora Drag & Drop.
Na ten moment, przy tworzeniu nowego szablonu w tym kreatorze lub duplikowaniu istniejącego szablonu, wyświetlane jest powiadomienie o zbliżającym się wycofaniu tego narzędzia. Od końca października nie będzie już możliwe tworzenie nowych szablonów e-mail w tym kreatorze, a przed końcem roku zostanie on całkowicie usunięty z systemu. |
|
Wydanie 16.28.0 [wdrożenie: 27-28.08.2024] | ||
WhatsApp: Integracja za pośrednictwem platformy Bird |
SALESmanago wprowadza nową wersję integracji z WhatsAppem, opartą na najnowszej wersji platformy Bird. Nowa integracja spełnia wszystkie wymagania techniczne i oferuje nowe możliwości.
|
|
Centrum Preferencji: Ulepszone etykiety na Dashboardzie |
Zmieniamy etykiety w sekcji Lejek zaangażowania na Dashboardzie Centrum Preferencji, aby zwiększyć ich intuicyjność.
|
|
Usunięcie błędu: Nazewnictwo Feedów Produktowych |
Naprawiamy problem, który występował, kiedy Klient próbował zapisać nowy Feed Produktowy z nazwą, która została już użyta dla Katalogu Produktowego. Ponadto teraz nazwa Feedu Produktowego może zostać użyta ponownie, jeżeli poprzedni Feed o tej nazwie został usunięty.
|
|
Wydanie 16.27.0 [wdrożenie: 12-13.08.2024] | ||
Centrum Preferencji: Wdrażanie bez kodowania |
Przekształcamy Centrum Preferencji w rozwiązanie niewymagające kodowania, przyjazne zarówno pod względem konfiguracji, jak i zarządzania. Dodatkowo ulepszamy kreator Centrum Preferencji w celu zapewnienia lepszego doświadczenia użytkownika.
|
|
Ulepszony interfejs Personal Shopping Inbox |
Ułatwiamy tworzenie Personal Shopping Inbox poprzez zmianę umiejscowienia szeregu opcji oraz kompleksowe odświeżenie treści tekstowych.
|
|
Ustawienia Email Marketing: Ulepszony filtr Ogranicz liczbę e-maili wysyłanych do pojedynczego Kontaktu |
Wcześniej przy sprawdzaniu, czy osiągnięto limit wiadomości określony za pomocą filtra: Ogranicz liczbę e‑maili wysyłanych do pojedynczego Kontaktu, pod uwagę były brane jedynie wysyłki masowe (standardowe). Teraz SALESmanago rozszerza zakres tego filtra, tak aby uwzględniał również inne rodzaje wysyłek: testy A/B (w tym zwycięskie e‑maile), wiadomości cykliczne, wiadomości urodzinowe oraz wiadomości wysyłane przez API.
|
|
Ulepszona analityka Email Marketing: Rozróżnianie #anchorów w adresach URL |
Udoskonalamy analitykę linków w wiadomościach e-mail. Od teraz system SALESmanago będzie rozpoznawać #anchory jako wyróżniające fragmenty URL. W rezultacie linki z różnymi anchorami będą prezentowane jako osobne pozycje na liście klikniętych linków w analityce pojedynczych wysyłek.
Ponadto teraz możesz konfigurować Zdarzenie Workflow: Kontakt kliknął link w e‑mailu oraz Warunek Workflow: Kontakt kliknął link w e‑mailu pod kątem adresów URL zawierających konkretne anchory.
|
|
Wydanie 16.26.0 [wdrożenie: 30-31.07.2024] | ||
AI Sidekick: Nowe narzędzie wsparcia AI |
SALESmanago wprowadza AI Sidekick – nowe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, zintegrowane z szeregiem modułów SALESmanago. Jego zadaniem jest pomoc w tworzeniu wysokiej jakości treści (tekstów i obrazów), wsparcie obsługi klienta za pośrednictwem Live Chatu, a także optymalizacja procesów Workflow i segmentacji Kontaktów.
|
|
API: Transakcyjne wiadomości tekstowe (SMS) |
SALESmanago wprowadza możliwość wysyłania transakcyjnych wiadomości tekstowych metodą API, np. w celu potwierdzenia zakupu lub płatności. W module Mobile Marketing, na liście wysłanych wiadomości oraz na liście szablonów, zostały dodane specjalne zakładki dla wiadomości transakcyjnych.
|
|
Workflow: Nowe Zdarzenia dla Kolekcji Produktów: Cena produktu uległa obniżeniu oraz Produkt znów jest dostępny |
SALESmanago dodaje dwa nowe Zdarzenia Workflow dedykowane dla użytkowników Kolekcji Produktów. Zdarzenia: Cena produktu uległa obniżeniu oraz Produkt znów jest dostępny pozwalają uruchomić Workflow i za jego pośrednictwem powiadomić o istotnych zmianach w Katalogu Produktowym te Kontakty, które może to zainteresować.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Więcej opcji wyboru zakresu czasowego w filtrowaniu po dacie |
SALESmanago dodaje nowe dynamiczne zakresy czasowe do filtra Kontaktów: filtrowanie po dacie. Wcześniej można było określić tylko konkretny przedział czasowy, natomiast teraz możesz wybierać spośród różnych opcji, takich jak dzisiaj, w ciągu ostatnich 7 dni lub mniej niż (X) dni temu.
|
|
Zwiększone bezpieczeństwo uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA) |
Aby zwiększyć bezpieczeństwo, SALESmanago będzie prosić użytkowników o podanie hasła do SALESmanago w celu wyświetlenia kodu alfanumerycznego wymaganego do uwierzytelniania dwuskładnikowego.
|
|
Usunięcie błędu: Zaloguj z Linkedin |
Usuwamy błąd autoryzacji, który występował przy próbie zalogowania się do SALESmanago za pośrednictwem serwisu Linkedin.
|
|
Wydanie 16.25.0 [wdrożenie: 16-17.07.2024] | ||
Nowa funkcjonalność: Odbiorcy reklam. Integracja z TikTokiem oraz nowy interfejs dla integracji z Facebookiem i Google Ads |
SALESmanago wprowadza nową wersję integracji z Facebookiem i Google Ads, a także dodaje nową integrację z TikTokiem. Wszystkie te integracje są teraz dostępne w jednym miejscu (Menu → Odbiorcy → Social Media → Odbiorcy reklam). Zarówno proces integracji, jak i tworzenie i zarządzanie grupami odbiorców jest teraz bardzo podobne dla wszystkich tych integracji.
|
|
Zarządzanie wieloma kontami: Możliwość udostępniania szablonów e‑mail |
Do tej pory między połączonymi kontami SALESmanago można było udostępniać (kopiować) procesy Workflow. Teraz rozszerzamy tę opcję o możliwość udostępniania szablonów e‑mail.
|
|
Dashboard Główny: Poprawione działanie filtra czasowego dla Zdarzeń na stronie w czasie rzeczywistym |
Do tej pory klienci działający w różnych strefach czasowych mogli widzieć na Dashboardzie Głównym, w sekcji Zdarzenia na stronie w czasie rzeczywistym, wyniki dla więcej niż jednego dnia. Teraz ulepszamy ten filtr, aby dane były wyświetlane na podstawie strefy czasowej konkretnego użytkownika SALESmanago.
|
|
Ulepszony scenariusz rekomendacji: Produkty najczęściej kupowane |
Ulepszamy scenariusz rekomendacji: Produkty najczęściej kupowane. Teraz na podstawie tego scenariusza mogą być wyświetlane tylko te produkty, które są aktualnie dostępne w twoim sklepie.
|
|
Wydanie 16.24.0 [wdrożenie: 02-03.07.2024] | ||
Workflow: Czekaj przez średni czas między zakupami |
SALESmanago wprowadza nową opcję dla elementu Workflow Czekaj. Dzięki tej nowej opcji, Czekaj przez średni czas między zakupami, możesz dotrzeć do swoich Kontaktów w momencie, w którym jest najprawdopodobniejsze, że dokonają zakupu.
|
|
Ulepszona integracja z Google Ads |
SALESmanago ulepsza integrację z Google Ads, aby dostosować ją do zmian wprowadzonych ostatnio przez Google. Nowa integracja oferuje bardziej efektywny mechanizm synchronizacji Kontaktów.
|
|
Zwiększone bezpieczeństwo: Automatyczne wylogowanie użytkownika po wygaśnięciu hasła |
Aby zwiększyć bezpieczeństwo naszych klientów, wprowadzamy mechanizm, który automatycznie wylogowuje użytkownika SALESmanago, którego hasło wygasło w ciągu ostatnich 3 dni.
|
|
Wydanie 16.23.0 [wdrożenie: 25-26.06.2024] | ||
Spotlight: WebFlow |
SALESmanago wprowadza nowy moduł: WebFlow, który pozwala łatwo tworzyć Procesy Automatyzacji ściśle związane z twoją stroną internetową. Moduł ten obejmuje funkcjonalność Spotlight, która umożliwia zautomatyzowanie działań skierowanych zarówno do monitorowanych Kontaktów, jak i anonimowych odwiedzających.
|
|
Wydanie 16.22.0 [wdrożenie: 18-19.06.2024] | ||
Wartość dodana SALESmanago |
W tej nowej sekcji Dashboardu Głównego możesz zobaczyć przychody wygenerowane dla twojego sklepu za pośrednictwem SALESmanago w konkretnym przedziale czasowym, jak również predykcję na kolejny analogiczny okres. Wartość dodana obliczana jest na podstawie modelu rozkładu czasowego (ang. time decay attribution), jednego z najbardziej miarodajnych modeli atrybucji przychodów, w którym kolejnym touchpointom przypisywane są różne wartości.
|
|
Nowe operatory dla Warunku Workflow: Kontakt ma szczegół standardowy |
Ulepszamy Warunek Workflow: Kontakt ma szczegół standardowy poprzez dodanie następujących nowych operatorów: pomiędzy, mniejsza niż lub równa, większa niż lub równa, zaczyna się od i kończy się na.
|
|
Ulepszony wygląd kreatora Workflow |
Ulepszamy design modułu Workflow poprzez odświeżenie wyglądu następujących komponentów: lista wyboru, pole tekstowe, pole numeryczne, pole wyboru, radiobutton i przycisk.
|
|
SALESmanago SMS: Kredyty wykorzystane na dany kraj |
SALESmanago ulepsza analitykę wykorzystania kredytów w usłudze SALESmanago SMS poprzez dodanie rozszerzonego podsumowania szacunkowego oraz rzeczywistego wykorzystania kredytów w podziale na kraje.
|
|
Metoda API dla Rekomendacji AI: Filtrowanie kolaboratywne |
Wprowadzamy nową metodę API służącą do zbiorczego pobierania rekomendacji opartych na filtrowaniu kolaboratywnym.
|
|
Wydanie 16.21.0 [wdrożenie: 04-05.06.2024] | ||
Nowe menu nawigacji |
SALESmanago wprowadza nowe, ulepszone menu nawigacji, w którym wszystkie funkcjonalności zostały podzielone na 6 obszarów. Menu posiada zintegrowaną wyszukiwarkę zarówno dla modułów, jak i Kontaktów. Obecnie nowe menu jest dostępne po włączeniu przełącznika Nowe menu i w razie potrzeby w każdej chwili można przełączyć się z powrotem na stare menu.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Odświeżony wygląd filtrów segmentacji |
SALESmanago ulepsza następujące filtry segmentacji: filtrowanie po Kluczowej Informacji, filtrowanie po szczegółach, filtrowanie po tagach, filtrowanie po scoringu tagów, filtrowanie po statusie zgody oraz filtrowanie po wizycie (Spotlight).
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po aktywności w kanale E-Mail Marketing |
Ulepszamy filtr segmentacji: filtrowanie po liczbie wiadomości e-mail, którego nazwa zostaje dodatkowo zmieniona na filtrowanie po aktywności w kanale E-mail Marketing. Teraz, filtrując aktywności w kanale Email Marketing, możesz definiować zakres czasu do 2 lat oraz łączyć dane logiką ORAZ czy też LUB w celu bardziej precyzyjnego targetowania. Oprócz aktywności: otwarcie e-maila, kliknięcie linku w e-mailu, wysyłka e-maila, możesz również użyć nowego rodzaju aktywności: status wysyłki e-maila. Funkcja ta umożliwia filtrowanie Kontaktów na podstawie statusu wysłania konkretnej kampanii e-mail.
|
|
RFM: Filtrowanie Kontaktów aktywnych w wybranym zakresie czasu |
Do ustawień częstotliwości oraz wpływów pieniężnych w analizie RFM dodajemy pole wyboru definiujące Kontakty uwzględniane w analizie. Zaznaczenie tego pola spowoduje, że wyłącznie Kontakty, które dokonały ostatniego zakupu w wybranym przedziale czasu, zostaną uwzględnione w raporcie RFM.
|
|
Email Marketing: Weryfikacja SPF, DKIM oraz DMARC dla nowych kont |
SALESmanago wprowadza weryfikację nowych kont wysyłkowych pod kątem protokołów SPF, DKIM oraz DMARC. Jedynie z kont ze skonfigurowanymi protokołami uwierzytelniania poczty elektronicznej: SPF, DKIM, DMARC, zostanie zdjęty limit wysyłki e-maili do 1000 Kontaktów.
|
|
Wydanie 16.20.0 [wdrożenie: 21-22.05.2024] | ||
Workflow: Możliwość zaplanowania czasu aktywacji i dezaktywacji |
Do tej pory Klienci SALESmanago mogli zaplanować aktywację i dezaktywację procesu Workflow na konkretne daty. Teraz dodajemy możliwość określenia również konkretnej godziny.
|
|
Email Design Studio: Linki opt-out oraz opt-in w wersji text/plain e-maila |
Email Design Studio oferuje możliwość dołączenia do e-maila jego tekstowej (text/plain) wersji. Teraz ulepszamy tę funkcjonalność, umożliwiając zawarcie w wersji text/plain placeholderów opt-out oraz opt-in.
|
|
E-mail Marketing: Możliwość anulowania trwającej wysyłki e-mail |
Wcześniej, aby zapobiec wysłaniu niechcianych e-maili w ramach trwającej wysyłki, konieczne było skorzystanie z Emergency Email Brake lub skontaktowanie się z działem Support. Teraz użytkownicy SALESmanago mogą samodzielnie anulować pojedynczą, już trwającą wysyłkę. W tym celu należy przejść do Email Marketing → Analityka e-maili → zakładka Zaplanowane, a następnie znaleźć wysyłkę na liście i kliknąć Anuluj.
|
|
Wydanie 16.19.0 [wdrożenie: 07-08.05.2024] | ||
Ulepszona Segmentacja: Odświeżony wygląd filtrów Kontaktów |
Odświeżamy ogólny wygląd następujących filtrów Kontaktów: Filtrowanie po statusie zgody, Filtrowanie po scoringu oraz Filtrowanie po domenie adresu e-mail.
|
|
Spotlight: Dynamiczne rekomendacje dla anonimowych odwiedzających |
Ulepszamy moduł Spotlight poprzez wprowadzenie dynamicznych rekomendacji produktowych w powiadomieniach Web Push skierowanych do anonimowych odwiedzających. Dynamiczne rekomendacje oparte są na scenariuszu Produkty ostatnio oglądane.
|
|
RFM: Filtrowanie Kontaktów po e-sklepie |
Wcześniej Kontakty uwzględniane w raportach RFM mogły być wybierane (filtrowane) tylko na podstawie tagów. Teraz możesz również zawęzić wybór do Kontaktów, które dokonały zakupu w konkretnym e-sklepie.
Jeżeli chcesz utworzyć analizę RFM dla wybranego sklepu internetowego, wskaż go w Kroku 1 kreatora RFM.
|
|
Google Analytics: Poprawione etykiety na Dashboardzie |
Dostosowujemy nazwy etykiet na dashboardzie Google Analytics, aby były zgodne ze standardowym systemem nazewnictwa Google Analytics.
|
|
Mobile Marketing: Analityka sprzedaży |
SALESmanago wprowadza analitykę sprzedaży do modułu Mobile Marketing. Teraz możesz sprawdzać liczbę i wartość transakcji wspieranych przez kanały mobilne, zarówno dla całego modułu, jak i dla poszczególnych kampanii.
|
|
Media społecznościowe: Odświeżona ikona X |
Aktualizujemy domyślną ikonę platformy X (dawniej: Twitter) w całym systemie. Aby zastosować tę aktualizację do istniejących szablonów e-mail, zawierających stare logo Twittera, edytuj szablon, po czym go zapisz (nie ma potrzeby wprowadzania żadnych zmian).
|
|
Email Marketing: Sprawdzanie kont wysyłkowych pod kątem poprawnie skonfigurowanych protokołów uwierzytelniania |
Aby zapewnić zgodność z nowymi wymogami Gmail i Yahoo, od teraz konta wysyłkowe będą zatwierdzane i dopuszczane do użytku jedynie pod warunkiem, że będą mieć poprawnie skonfigurowane protokoły SPF, DKIM oraz DMARC.
|
|
Wydanie 16.17.0 [wdrożenie: 16-17.04.2024] | ||
Ulepszona Segmentacja: Ulepszone filtry Kontaktów |
SALESmanago ulepsza następujące filtry Kontaktów: filtrowanie po szczególe ze słownika, filtrowanie po statusie Workflow, filtrowanie po liczbie wiadomości e-mail oraz filtrowanie po najskuteczniejszym kanale. Odświeżamy wygląd i dodajemy nowe operatory. Ponadto teraz możesz wybrać, czy dane mają być połączone logiką ORAZ czy też LUB.
|
|
Dodatkowe linki do zamawiania konsultacji |
Niedawno wprowadziliśmy możliwość umówienia konsultacji ze specjalistą z działu Support lub Success za pośrednictwem specjalnego panelu na platformie SALESmanago. Teraz możesz również umówić spotkanie bezpośrednio ze swoim indywidualnym Customer Success Managerem (opcja dostępna dla Klientów, którzy mają przypisanego CSM).
|
|
Google Ads: Nowe wymagania dotyczące zgody na personalizację reklam |
Dodajemy komunikat na górze ekranu Google Ads, aby poinformować Klientów o nowych zasadach przetwarzania danych użytkowników. Począwszy od marca tego roku, grupy Google Ads mogą zawierać jedynie takie Kontakty, które wyraziły zgodę na otrzymywanie spersonalizowanych reklam. Komunikat zawiera również instrukcje dotyczące aktualizacji istniejących grup oraz tworzenia nowych.
|
|
Wydanie 16.15.0 [wdrożenie: 02-03.04.2024] | ||
Email Design Studio: Podgląd w trybie ciemnym |
Dodajemy nową opcję podglądu wiadomości w Email Design Studio: tryb ciemny dla Gmaila. Teraz możesz sprawdzić, jak twoje e-maile wyglądają nie tylko na różnych urządzeniach (komputer, tablet i smartfon), ale także w zależności od trybu tła (jasny/ciemny).
|
|
Zarządzanie wydarzeniami: Usunięcie z systemu |
Usuwamy z systemu przestarzały moduł: Zarządzanie wydarzeniami, aby zrobić miejsce na nowoczesne funkcjonalności. (Zmiana ta nie ma nic wspólnego ze Zdarzeniami Zewnętrznymi, takimi jak PURCHASE czy CART).
|
|
Rekomendacje API: Scenariusz Ostatnio oglądane dla anonimowych odwiedzających |
Wcześniej scenariusze rekomendacji API mogły być używane tylko dla monitorowanych Kontaktów. Teraz możesz używać scenariusza Ostatnio oglądane również dla anonimowych odwiedzających.
W ramach dostosowania do tego ulepszenia, wprowadzamy w tej metodzie API dwa nowe pola: contactId oraz contactAnonymousId. |
|
Wydanie 16.14.0 [wdrożenie: 19-20.03.2024] | ||
Mobile Marketing: Ulepszony eksport wiadomości tekstowych |
Ulepszamy eksport wysłanych wiadomości tekstowych poprzez rozszerzenie dostępnego zakresu czasu do 90 dni oraz dodanie pola Data do pliku eksportu.
|
|
Workflow: Opcja definiowania zakresu czasu we wszystkich Warunkach związanych z e-mailami |
Ulepszamy Unified Workflow Console poprzez wprowadzenie opcji definiowania zakresu czasu dla wszystkich Warunków związanych z E-mail Marketingiem. Teraz możesz zdefiniować okres, który będzie brany pod uwagę przy sprawdzaniu tych Warunków.
|
|
WhatsApp: Integracja z platformą Bird |
Wprowadzamy integrację z nową platformą Bird, która umożliwia zintegrowanie SALESmanago z komunikatorem WhatsApp.
Integracja z poprzednią wersją platformy Bird pozostaje dostępna. |
|
Wydanie 16.13.0 [wdrożenie: 05-06.03.2024] | ||
Nowy moduł: Kolekcje Produktów |
SALESmanago wprowadza nową funkcjonalność: Kolekcje Produktów, która umożliwia przechowywanie informacji o produktach powiązanych z pojedynczymi Kontaktami. Kolekcje Produktów możesz wykorzystywać do segmentacji Kontaktów, w procesach Workflow (Zdarzenie: Dodano produkt do Kolekcji Produktów; Warunek: Kontakt ma produkty w Kolekcji Produktów), w Ramkach Rekomendacji oraz w Email Design Studio. Ponadto możesz sprawdzać zawartość różnych Kolekcji bezpośrednio na indywidualnych Kartach Kontaktu.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po Zdarzeniach Zewnętrznych |
W odpowiedzi na uwagi przekazywane przez Klientów, ulepszamy filtr Kontaktów: filtrowanie po Zdarzeniach Zewnętrznych poprzez ogólne odświeżenie wyglądu oraz dodanie nowych, intuicyjnych operatorów i dynamicznych przedziałów czasu. Ponadto teraz możesz wybrać, czy dane ze Zdarzeń mają być połączone logiką ORAZ czy też LUB.
|
|
Ulepszone menu SALESmanago |
Kierując się sugestiami Klientów, SALESmanago przebudowuje swoje menu, aby uczynić je bardziej intuicyjnym. Zmieniamy nazewnictwo oraz umiejscowienie niektórych modułów i funkcjonalności.
|
|
Poprawiona walidacja adresów URL dla Email Design Studio i powiadomień Web Push |
Następujące znaki: | ` { } " były do tej pory zabronione w adresach URL linków. Aby zapewnić zgodność z ogólnie przyjętymi standardami, od teraz SALESmanago pozwala na używanie tych znaków w linkach zawartych w powiadomieniach Web Push oraz e-mailach tworzonych w Email Design Studio.
|
|
Metoda API do walidacji kodów kuponów |
SALESmanago dostarcza metodę API, za pomocą której możesz zweryfikować ważność kuponów generowanych w SALESmanago przed ich zastosowaniem podczas procesu zakupowego (na etapie checkoutu).
|
|
Ulepszona Segmentacja: Selektor Oznaczono jako spam |
Wprowadzamy nowy selektor Kontaktów: Oznaczono jako spam, umożliwiający łatwe wyodrębnienie Kontaktów, które oznaczyły twoje wiadomości e-mail jako spam.
|
|
Wydanie 16.12.0 [wdrożenie: 20-21.02.2024] | ||
Ulepszony eksport Kontaktów i Zdarzeń Zewnętrznych |
Ulepszamy moduł eksportu Kontaktów oraz Zdarzeń Zewnętrznych poprzez aktualizację technologii i odświeżenie interfejsu. Dodatkowo, aby ułatwić eksport Zdarzeń Zewnętrznych, wprowadziliśmy nową opcję, dzięki której możesz wygodnie wybierać szczegóły standardowe i słownikowe do eksportu.
|
|
Odświeżone okna konfiguracji w Workflow i na Karcie Kontaktu |
Dzięki wykorzystaniu nowej technologii, odświeżamy wygląd okien konfiguracji w module Workflow i na Karcie Kontaktu.
|
|
Email Design Studio: Ulepszony scenariusz Najczęściej kupowane produkty |
Ulepszamy scenariusz Najczęściej kupowane produkty w widżecie Dynamiczna ramka produktowa w Email Design Studio. Wcześniej system dostarczał rekomendacje na podstawie najczęściej kupowanych produktów w danym dniu. Teraz będzie uwzględniał produkty zakupione w ciągu ostatnich 30 dni, aby generować bardziej wiarygodne rekomendacje.
|
|
Połączenie poprzedniej wersji modułu Mobile Marketing z nową |
Łączymy funkcjonalność poprzedniej wersji modułu Mobile Marketing z nową, aby zwiększyć całościową wydajność marketingu mobilnego. Od teraz użytkownicy niewspieranej już wersji modułu będą mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności wyłącznie z poziomu nowego modułu Mobile Marketing.
|
|
Ulepszony nowy moduł Mobile Marketing |
Optymalizujemy nowy moduł Mobile Marketing, poprzez zmianę nazw sekcji oraz ukrycie nieużywanej zakładki Pojedyncze wysłane wiadomości. Dzięki temu cały moduł od teraz staje się jeszcze bardziej intuicyjny.
|
|
Odświeżony wygląd Email Design Studio |
W ramach pakietu ulepszeń SALESmanago przedstawia odświeżony wygląd Email Design Studio, który obejmuje nowy górny pasek oraz ulepszony interfejs wyboru z listy.
|
|
Nowa opcja w Akcji Wyślij e-mail do Kontaktu: Ignoruj ograniczenia liczby e-maili na Kontakt |
W odpowiedzi na sugestie klientów, SALESmanago dodaje opcję: Ignoruj ograniczenia liczby e-maili na Kontakt w elemencie Workflow: Wyślij e-mail do Kontaktu. Opcja ta umożliwia ominięcie limitów e-maili na Kontakt, ustawionych w Ustawieniach E-mail Marketing, dla tego konkretnego elementu Workflow
|
|
Wydanie 16.11.0 [wdrożenie: 06-07.02.2024] | ||
Email Design Studio: E-maile z potwierdzeniem subskrypcji |
SALESmanago wzbogaca swój światowej klasy kreator e-maili o możliwość tworzenia wiadomości z potwierdzeniem subskrypcji. Dzięki nowym widżetom możesz dodać do e-maila link opt-in w formie tekstu bądź przycisku.
|
|
Workflow: Elementy podzielone na kategorie |
Ulepszamy listy Zdarzeń, Warunków oraz Akcji w kreatorze Workflow poprzez podzielenie elementów na kategorie, takie jak Dane Kontaktów czy też E-mail Marketing.
|
|
Workflow: Możliwość zamówienia aktywacji za pośrednictwem kreatora Workflow |
Wcześniej w kreatorze Workflow Klienci mogli zobaczyć wyłącznie elementy (Zdarzenia, Warunki i Akcje) dostępne w ramach ich planu SALESmanago. Teraz każdy użytkownik widzi wszystkie elementy – również te, które są obecnie niedostępne w jego planie – i może z łatwością zamówić ich aktywację.
|
|
Nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnej przeglądarki |
SALESmanago wprowadza nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnej przeglądarki, który umożliwia targetowanie Kontaktów na podstawie używanych przez nie przeglądarek.
|
|
Obowiązkowa okresowa zmiana hasła |
Zwiększamy bezpieczeństwo kont naszych Klientów poprzez wprowadzenie konieczności zmiany hasła co najmniej raz na 180 dni. Możesz dostosować ten domyślny okres do swoich osobistych potrzeb i preferencji (minimalnie: co 30 dni, maksymalnie: co 365 dni).
|
|
Ramki Rekomendacji: Ulepszony mechanizm doboru produktów |
Ulepszamy Ramki Rekomendacji poprzez zoptymalizowanie czasu odrzucania niedostępnych produktów i zastępowania ich produktami dostępnymi.
|
|
Email Design Studio: Optymalizacja rozmiaru e‑maili (Etap 1) |
Ulepszyliśmy kod HTML e-maili tworzonych w Email Design Studio, aby zmniejszyć ich rozmiar. Dzięki temu w skrzynkach Gmail, na których funkcjonuje limit rozmiaru wiadomości (102 kB), mniej treści jest ukrywane (“przycinane”), a więcej wyświetlane od razu.
|
|
Email Design Studio: Optymalizacja antyspamu |
Różne klienty poczty e-mail używają różnych filtrów antyspamowych. SALESmanago optymalizuje Email Design Studio, aby zminimalizować ryzyko, że twoje wiadomości zostaną zaklasyfikowane jako spam. Teraz w Ustawieniach e-maila możesz określić język wiadomości, a ponadto preheader jest wyświetlany w skrzynkach odbiorców z większym kontrastem.
|
|
Email Design Studio: Ulepszone ikony i gwiazdki |
Ulepszamy wygląd ikon mediów społecznościowych, zwykłych ikon oraz gwiazdek – od teraz na urządzeniach mobilnych będą wyświetlane w dwukrotnie większym rozmiarze.
|
|
Wydanie 16.10.0 [wdrożenie: 30-31.01.2024] | ||
Nowe wymogi Gmail i Yahoo: Opcja wykluczenia adresów @gmail.com i @yahoo.com z listy odbiorców |
Wraz z wdrożeniem nowych środków ochrony użytkowników przez Gmail i Yahoo, SALESmanago optymalizuje mechanizm wysyłki, aby sprostać nowym potrzebom Klientów. Teraz możesz zweryfikować poprawność konfiguracji protokołów SPF, DKIM oraz DMARC na Dashboardzie E-mail Marketing. Wprowadzamy również opcję wykluczenia adresów @gmail.com i @yahoo.com z listy odbiorców e-maila, dzięki czemu możesz zabezpieczyć swój wskaźnik dostarczalności przed obniżeniem, jeżeli twoje konto nadal wymaga dostosowania do nowych zasad.
|
|
Wydanie 16.9.0 [wdrożenie: 23-24.01.2024] | ||
Nowe wymogi Gmail i Yahoo: SPF, DKIM, DMARC |
Ze względu na nowe, bardziej rygorystyczne środki ochrony użytkowników wprowadzane przez Gmail i Yahoo, przygotowaliśmy artykuł >> który pomoże ci spełnić nowe wymogi, oraz wyczerpujące instrukcje >> dotyczące konfiguracji protokołów SPF, DKIM i DMARC, obecnie wymaganych przez tych klientów poczty.
|
|
Email Design Studio: Spójne zastosowanie parametrów UTM w e-mailach |
Niedawno zapewniliśmy spójne stosowanie parametrów UTM w kodzie HTML generowanym dla e-maili. Teraz naprawiamy również wszystkie niespójności w tym zakresie, które występowały przy procesie wysyłki.
|
|
Ulepszony Warunek Workflow: Kontakt ma dane podstawowe |
Ulepszamy Warunek Workflow: Kontakt ma dane podstawowe poprzez dodanie zaawansowanych selektorów, które umożliwiają precyzyjne zdefiniowanie kryteriów.
|
|
Nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnego rodzaju urządzenia |
Wprowadzamy nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnego rodzaju urządzenia, który umożliwia dostosowywanie komunikatów i procesów do różnych rodzajów urządzeń używanych przez Kontakty.
|
|
Nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnego systemu operacyjnego |
SALESmanago wprowadza nowy Warunek Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnego systemu operacyjnego, który umożliwia definiowanie grup odbiorców oraz procesów na podstawie systemów operacyjnych używanych przez Kontakty.
|
|
Wydanie 16.8.0 [wdrożenie: 9-10.01.2024] | ||
Email Design Studio: Możliwość umieszczania miniatur YouTube Shorts w e-mailu |
Dotychczas kreator Email Design Studio pozwalał zamieścić w wiadomości e-mail miniaturę filmu z TikToka, Vimeo bądź YouTube. Teraz obsługiwane są również miniatury filmów z YouTube Shorts.
|
|
Email Design Studio: Nowe scenariusze doboru produktów |
Rozbudowujemy widżet Email Design Studio: Dynamiczna ramka produktowa o dwie nowe strategie doboru produktów: produkty z wybranej kategorii oraz produkty wybranej marki.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po Kluczowej Informacji |
SALESmanago wprowadza nowy filtr Kontaktów: Filtrowanie po Kluczowej Informacji. Możesz filtrować Kontakty na podstawie nawet 10 Kluczowych Informacji naraz, łącząc je za pomocą logiki ORAZ bądź LUB.
|
|
Nowy Warunek Workflow: Kontakt ma dane podstawowe |
Aby zapewnić lepsze doświadczenie użytkownika, zastępujemy kilka Warunków Workflow powiązanych z danymi Kontaktów nowym, pojedynczym Warunkiem: Kontakt ma dane podstawowe. Warunek ten pozwala sprawdzić, czy Kontakt ma na swojej Karcie określoną informację podstawową (np. nazwę, numer telefonu czy kraj) i na tej podstawie skierować Kontakt na optymalną ścieżkę.
|
|
Workflow: Możliwość zaplanowania aktywacji procesu Workflow |
Dodajemy opcję określenia momentu, w którym proces Workflow ma zostać aktywowany. Ponadto, jeżeli zaplanujesz datę aktywacji, możesz również określić datę dezaktywacji.
|
|
Workflow: Zwiększona wydajność |
Zwiększamy wydajność kreatora Workflow. Teraz możesz cieszyć się płynnym działaniem systemu SALESmanago nawet kiedy pracujesz z dużymi, rozbudowanymi strukturami Workflow.
|
|
Wydanie 16.6.0 [wdrożenie: 12-13.12.2023] | ||
Email Marketing: Zarządzanie priorytetami |
SALESmanago ulepsza moduł E-mail Marketing poprzez wprowadzenie nowych ustawień: Zarządzanie priorytetami. Teraz możesz zdefiniować priorytetowość różnych rodzajów e-maili (API, Urodzinowe, Procesy Automatyzacji, Cykliczne, Masowe, Testy A/B) i w ten sposób określić kolejność, w jakiej będą wysyłane.
|
|
Email Design Studio: Spójne zastosowanie parametrów UTM w kodzie HTML generowanym dla e-maili |
W Email Design Studio możesz wygenerować kod HTML tworzonej bądź edytowanej wiadomości. Teraz wzbogacamy tę opcję o możliwość wyboru, czy linki w wygenerowanym kodzie HTML mają zawierać parametry UTM zdefiniowane w ustawieniach e-maila. Używając tej opcji, możesz nadpisać wcześniej dodane parametry UTM parametrami zdefiniowanymi w SALESmanago.
|
|
Frontend API dla Live Chatu: Etap 2 |
SALESmanago ulepsza Frontend API dla Live Chatu. Teraz możesz zastosować JavaScript, aby monitorować zdarzenia otwarcia i zamknięcia okna Live Chatu. Dzięki temu możesz skonfigurować np. wyświetlanie warunków świadczenia usług przed otwarciem okna Live Chatu lub ankiety satysfakcji po jego zamknięciu.
|
|
Email Design Studio: Cofanie/ponawianie akcji bez przeskakiwania na górę ekranu |
Do tej pory po kliknięciu na przycisk Cofnij lub Ponów w Email Design Studio użytkownik był automatycznie przenoszony na górę ekranu. Teraz poprawiliśmy działanie tych przycisków, oszczędzając użytkownikom niepotrzebnego przewijania w dół.
|
|
Data Genius dla Workflow: Najskuteczniejszy kanał |
SALESmanago wprowadza kolejną funkcjonalność pod szyldem Data Genius. Nowy element Workflow – Data Genius: Najskuteczniejszy kanał – porównuje skuteczność różnych kanałów (E-mail Marketing, Mobile Marketing, Web Push) dla każdego Kontaktu, który osiągnie ten etap Workflow, a następnie odpowiednio dobiera kolejny krok.
|
|
Workflow: Ulepszona analityka |
Wprowadzamy nowy mechanizm liczenia, aby zapewnić użytkownikom jeszcze lepszą analitykę pojedynczych procesów Workflow. Ponadto wzbogacamy listę zakresów czasowych, dla których można wyświetlać analitykę pojedynczego Workflow, o nową pozycję: Wybierz zakres dat.
|
|
Workflow: Ulepszony element Czekaj |
Do tej pory, podczas konfigurowania elementu Czekaj w procesie Workflow, można było ustawić konkretną datę lub dzień tygodnia. Teraz dodajemy opcję ustawienia konkretnej godziny (w wybranym dniu tygodnia), o której Kontakt przejdzie do kolejnego etapu Workflow.
|
|
Galeria produktów: Możliwość wyszukiwania kategorii produktów |
Ulepszamy galerię produktów o opcję wyszukiwania kategorii po nazwie.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po szczególe ze słownika |
Ulepszamy filtr Kontaktów: Filtrowanie po szczególe ze słownika poprzez: zwiększenie liczby szczegółów słownikowych, które mogą zostać użyte do filtrowania (z 1 do 3); dodanie możliwości wyboru, czy Kontakty muszą mieć wszystkie szczegóły (AND) czy dowolny z nich (OR); oraz wprowadzenie nowych operatorów porównujących.
|
|
Odświeżony UI dla Zarządzaj Kontaktami |
Wprowadzamy nowy, bardziej przejrzysty wygląd panelu Zarządzaj Kontaktami.
|
|
Wydanie 16.5.0 [wdrożenie: 28-29.11.2023] | ||
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po najskuteczniejszym kanale |
SALESmanago wprowadza nowy moduł oparty na danych – Data Genius, dostarczający wsparcie w optymalizacji procesów segmentacji i filtrowania, a przez to pozwalający na bardziej efektywną komunikację. Pierwszym ulepszeniem wydanym pod szyldem tej nowej funkcji jest nowy filtr Kontaktów: Filtrowanie po najskuteczniejszym kanale.
|
|
Przebudowane Ustawienia E-mail Marketingu |
Ulepszamy doświadczenie użytkownika na naszej platformie poprzez przeniesienie wszystkich ustawień związanych z E-mail Marketingiem w jedno miejsce – do nowej karty w module E-mail Marketing.
|
|
Ulepszony filtr E-mail Marketing: Opcja zdefiniowania świąt państwowych |
Wprowadzamy opcję stworzenia własnej listy świąt, czyli dni, w które z twojego konta nie będą wysyłane żadne e-maile. Możesz również wygenerować listę świąt państwowych dla wybranych krajów, klikając specjalny przycisk w nowych Ustawieniach E-mail Marketingu.
|
|
Zwracanie niewysłanych kuponów do puli |
Przedtem kupony przypisane do e-maili, których wysyłka się nie powiodła, były uznawane za wykorzystane (przepadały). Teraz niewysłane kody automatycznie wracają do puli dostępnych kuponów.
|
|
Workflow: Tagowanie członków zespołu w Notatkach |
Ulepszamy Unified Workflow Console poprzez wprowadzenie możliwości @oznaczania innych użytkowników SALESmanago w Notatkach.
|
|
Workflow: Zwiększony maksymalny odstęp czasowy pomiędzy uruchomieniami procesu Workflow |
Zwiększyliśmy maksymalny odstęp pomiędzy uruchomieniami procesu Workflow dla tego samego Kontaktu z 240 do 365 dni.
|
|
E-maile HTML oraz Freemarker: Wersja text/plain e-maila |
Niedawno wprowadziliśmy opcję zawarcia tekstowej (text/plain) wersji wiadomości w e-mailu stworzonym w Email Design Studio. Teraz rozszerzamy tę opcję na dwa inne kreatory e-mail: HTML i Freemarker.
|
|
Ulepszona integracja z Baselinker |
Przedtem w wyniku przesłania Zdarzenia Zewnętrznego typu PURCHASE z Baselinker do SALESmanago status zgody E-mail Marketing danego Kontaktu zmieniał się na opt-out. Teraz SALESmanago aktualizuje integrację z systemem Baselinker, aby zapobiec takim niepożądanym zmianom.
|
|
Wydanie 16.4.0 [wdrożenie: 14-15.11.2023] | ||
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po systemie operacyjnym |
Wprowadzamy nowy filtr Kontaktów: Filtrowanie po systemie operacyjnym. Teraz masz możliwość wyboru Kontaktów, które korzystały z określonego systemu operacyjnego w wybranym dniu lub w wybranym okresie.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po scoringu |
Ulepszamy filtr Kontaktów: Filtrowanie po scoringu poprzez dodanie nowych, zaawansowanych operatorów: pomiędzy (włącznie), większa niż, większa niż lub równa, mniejsza niż, mniejsza niż lub równa oraz równa.
|
|
Centrum Preferencji: Dostosowanie czasu wysyłki do preferencji Kontaktów |
SALESmanago wprowadza możliwość automatycznego dostosowania czasu wysyłki e-maila na podstawie danych zero-party zebranych w Centrum Preferencji Klienta.
|
|
Wydanie 16.3.0 [wdrożenie: 30.10-2.11.2023] | ||
AI Studio dla Live Chatu |
SALESmanago wprowadza AI Studio do Live Chatu. Teraz konsultanci będą mogli otrzymywać trzy gotowe sugestie odpowiedzi wygenerowane przez ChatGPT. Nie musisz się martwić, że klient otrzyma nieprawidłowe informacje – twoi konsultanci zachowają pełną kontrolę nad treściami wysyłanymi do użytkowników.
|
|
Automatic SalesChat: Czekaj na konsultanta z konkretnej grupy konsultantów |
SALESmanago ulepsza moduł Automatic SalesChat poprzez dodanie nowej opcji do akcji: Czekaj na konsultanta. Teraz, kiedy użytkownik Live Chatu zostanie przywitany przez bota i zgłosi chęć porozmawiania z konsultantem, będzie mógł wskazać grupę konsultantów odpowiedzialną za interesujący go obszar (np. sprzedaż lub wsparcie po zakupie).
|
|
Frontend API dla Live Chatu: Etap 1 |
SALESmanago wprowadza Frontend API dla Live Chatu. Wcześniej klienci mogli wybierać spośród kilku predefiniowanych metod otwierania i zamykania okna Live Chatu – teraz możesz użyć JavaScript do stworzenia własnego scenariusza.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po urządzeniu |
Wprowadzamy nowy filtr wyboru Kontaktów: Filtrowanie po urządzeniu. Teraz możesz wybrać Kontakty, które korzystały z określonego rodzaju urządzenia (Desktop, Mobile, Inne) w wybranym dniu lub wybranym okresie.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po przeglądarce |
Wprowadzamy nowy filtr wyboru Kontaktów: Filtrowanie po przeglądarce. Teraz możesz wybrać Kontakty, które korzystały z określonej przeglądarki w wybranym dniu lub wybranym okresie.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po szczegółach |
Ulepszamy filtr wyboru Kontaktów: Filtrowanie po szczegółach, aby zapewnić jeszcze większą precyzję przy segmentacji Kontaktów. Zwiększyliśmy liczbę szczegółów, które można wybrać, z 3 do 10, a ponadto ulepszyliśmy proces wyboru poprzez dodanie nowych, zaawansowanych operatorów. Ponadto teraz możesz zdecydować, czy chcesz wybrać Kontakty, które mają wszystkie wybrane szczegóły (połączone operatorem ORAZ), czy też dowolny z wybranych szczegółów (połączonych operatorem LUB).
|
|
Workflow: Opcja wyboru nadawcy w Akcji: Wyślij wiadomość tekstową |
W oparciu o sugestie naszych klientów, dodaliśmy opcję wyboru nadawcy w Akcji Workflow: Wyślij wiadomość tekstową. Nazwa nadawcy musi się znajdować na białej liście dostawcy bramki SMS.
|
|
Ulepszony mechanizm rekomendacji: Zapisywanie ostatnio oglądanych produktów z maksymalnie 5 Feedów Produktowych |
Kiedy Kontakty wyświetlają produkty na twojej witrynie, ich wizyty są dopasowywane do adresów URL w Katalogu Produktowym / Feedzie Produktowym XML. Na tej podstawie są tworzone rekomendacje. Do tej pory, jeżeli pojedynczy adres URL był zawarty w kilku Katalogach/Feedach, wizyta była dopasowywana tylko do jednego z nich. Teraz takie wizyty będą rejestrowane dla maksymalnie 5 Katalogów/Feedów.
|
|
Ujednolicenie korzystania z Katalogów Produktowych / Feedów Produktowych XML w całym systemie |
Wcześniej Katalogi Produktowe / Feedy Produktowe XML mogły być używane w niektórych modułach tylko pod warunkiem, że były oznaczone flagą Domyślny. Z kolei w innych modułach flaga ta nie była wymagana. Teraz ujednoliciliśmy sposób działania tej flagi w całym systemie. Od tej pory Katalog Produktowy / Feed Produktowy XML nieoznaczony jako domyślny będzie używany wyłącznie do celów analitycznych, podczas gdy "domyślne" Katalogi i Feedy będą wykorzystywane również do tworzenia rekomendacji w modułach takich jak Ramki Rekomendacji, Web Push, Live Chat i Personal Shopping Inbox.
|
|
Email Design Studio: Wyjście bez potwierdzania jeśli e-mail został zapisany |
Do tej pory, jeżeli użytkownik opuszczał Email Design Studio bez zapisania zmian, musiał potwierdzić, że chce wyjść z edycji e-maila. Teraz system SALESmanago wymaga potwierdzenia tylko w sytuacji, gdy e-mail nie został jeszcze zapisany automatycznie.
|
|
Workflow: Opcje cofnięcia/ponowienia akcji |
Ulepszamy Unified Workflow Console poprzez wprowadzenie opcji cofania oraz ponownego wykonania akcji. Skorzystaj z przycisków w górnej części ekranu lub zastosuj standardowe skróty klawiaturowe: Ctrl+Z, Ctrl+Y dla systemu Windows oraz Command+Z, Command+Y dla systemu MacOS.
|
|
Workflow: Możliwość pobrania wysokiej jakości obrazu |
Wzbogaciliśmy moduł Workflow o możliwość pobierania modeli procesów w postaci wysokiej jakości plików JPG. Pobierany model może przedstawiać analitykę poszczególnych elementów procesu Workflow.
|
|
Workflow: Hiperłącza w Notatkach |
SALESmanago ulepsza Unified Workflow Console poprzez dodanie możliwości umieszczania hiperłączy w Notatkach.
|
|
Karta Kontaktu: Wyświetlanie danych z SALESmanago Mobile przy użyciu User ID |
Ulepszamy integrację pomiędzy SALESmanago a SALESmanago Mobile. Od teraz dane użytkownika z SALESmanago Mobile będą dostępne na Karcie Kontaktu w SALESmanago również w przypadku, gdy użytkownicy aplikacji mobilnej są identyfikowani na podstawie User ID.
|
|
Wydanie 16.0.0 – 16.2.0 [wdrożenie: 12-17.10.2023] | ||
Aktualizacja i ulepszenie systemu SALESmanago |
Wdrożyliśmy nowe wersje technologii, na których bazuje aplikacja SALESmanago, oraz używanego przez nas oprogramowania do przechowywania i przetwarzania danych. Zaktualizowane systemy spełniają wyższe standardy i zapewniają większe możliwości technologiczne.
|
|
Wydanie 16.0.0 – 16.2.0 [wdrożenie: 12-17.10.2023] | ||
Aktualizacja i ulepszenie systemu SALESmanago |
Wdrożyliśmy nowe wersje technologii, na których bazuje aplikacja SALESmanago, oraz używanego przez nas oprogramowania do przechowywania i przetwarzania danych. Zaktualizowane systemy spełniają wyższe standardy i zapewniają większe możliwości technologiczne.
|
|
Wydanie 15.4.0 [wdrożenie: 3-4.10.2023] | ||
Email Design Studio: Wersja text/plain e‑maila |
SALESmanago wprowadza opcję zawarcia tekstowej (text/plain) wersji wiadomości w e-mailu utworzonym w Email Design Studio. Wersja text/plain jest jedyną wersją obsługiwaną przez klientów poczty nieopartych na HTML i może być wykorzystywana w sytuacjach, gdy e-mail stworzony w formacie HTML nie jest prawidłowo wyświetlany. Zadbaliśmy również o doświadczenie użytkownika, dostarczając opcję kopiowania całego tekstu e-maila poprzez kliknięcie w pojedynczy przycisk.
|
|
Workflow: Ulepszona analityka |
SALESmanago ulepsza analitykę Workflow poprzez wprowadzenie do Unified Workflow Console pasków postępu dla poszczególnych elementów. Teraz możesz z łatwością sprawdzać, jaki procent Kontaktów dotarł do poszczególnych etapów Workflow, określać, które ścieżki są najbardziej uczęszczane, oraz identyfikować wadliwe lub nieefektywne konfiguracje.
|
|
Segmentacja: Ulepszone filtrowanie po scoringu tagów |
Wcześniej, filtrując Kontakty po scoringu tagów, można było określić zakres scoringu za pomocą dwóch operatorów: większy niż oraz mniejszy niż. Teraz wprowadzamy bardziej zaawansowane opcje definiowania zakresu scoringu, w tym nowe operatory.
|
|
Konto Free Email Marketing: Ulepszony samouczek |
SALESmanago ulepsza doświadczenie użytkownika na kontach Free Email Marketing: teraz samouczek jest dostępny na pasku menu i można z niego skorzystać w dowolnym momencie.
|
|
Wydanie 15.3.0 [wdrożenie: 19.09-20.09.2023] | ||
Workflow: Notatki |
SALESmanago jako pierwsza platforma wprowadza opcję umieszczania Notatek na planszy Workflow. Z tego unikalnego rozwiązania, umożliwiającego np. dodawanie opisów procesów Workflow lub zadawanie pytań, mogą korzystać wszyscy użytkownicy konta. Narzędzie pozwala wybrać kolor każdej notatki oraz sformatować jej tekst.
|
|
Dashboard Workflow: Analityka dla 10 aktywnych procesów |
Dotychczas w sekcji Analityka wybranych Workflow na Dashboardzie Workflow można było wyświetlić maksymalnie 4 aktywne procesy. Teraz zwiększamy tę liczbę do 10.
|
|
Search Engine Turbocharger: Ulepszona wizualizacja analityki |
Przebudowaliśmy analitykę Search Engine Turbocharger, aby dostarczać dokładne dane w formie przyjaznych dla użytkownika wizualizacji.
|
|
Skrócone linki na podglądzie wiadomości mobilnych |
Wcześniej na podglądzie wiadomości mobilnych linki były zawsze wyświetlane w pełnej formie, nawet przy zaznaczonej opcji używania skróconych linków. Teraz to ustawienie będzie brane pod uwagę, a skrócone linki będą wyświetlane na podglądzie w takiej formie, w jakiej będą je widzieć odbiorcy. Ponadto wszelkie znaki interpunkcyjne oraz znaki specjalne (takie jak kropki czy wykrzykniki) następujące po linku nie będą do niego dodawane.
|
|
Dynamiczne Segmenty: Usunięcie edytora tekstowego |
Wcześniej Segment Dynamiczny można było utworzyć za pomocą edytora tekstowego lub graficznego. Teraz, aby zwiększyć intuicyjność naszego interfejsu użytkownika, usuwamy trudny w użyciu edytor tekstowy.
|
|
Wydanie 15.2.0 [wdrożenie: 5.09-6.09.2023] | ||
Integracja z Google Analytics 4 |
SALESmanago dostarcza zaktualizowaną wersję integracji z Google Analytics, spełniającą nowe wymagania Google.
|
|
Email Design Studio: Możliwość kopiowania i wklejania sformatowanego tekstu |
SALESmanago wprowadza opcję wklejania do Email Design Studio już sformatowanego tekstu, skopiowanego z zewnętrznego edytora (takiego jak MS Word).
|
|
Workflow: Indywidualne ustawienia wyświetlane na elementach i strzałkach |
W oparciu o sugestie naszych klientów, wzbogacamy Unified Workflow Console o opisy indywidualnych konfiguracji wyświetlane na poszczególnych elementach i łączących je strzałkach. Na pierwszym etapie wprowadziliśmy to ulepszenie do elementów związanych z wiadomościami e-mail i tagami.
|
|
Nowy Warunek Workflow: Wysłano e-mail do Kontaktu |
Do tej pory w procesach Workflow istniała możliwość sprawdzenia, czy Kontakt otworzył e-mail lub kliknął na link w e-mailu. Teraz SALESmanago wprowadza nowy Warunek Workflow: Wysłano e-mail do Kontaktu, który pozwala sprawdzić, czy do Kontaktu został wysłany dowolny lub konkretny e-mail.
|
|
Workflow: Możliwość tagowania procesów Workflow |
SALESmanago wzbogaca Unified Workflow Console o możliwość przypisywania tagów do procesów Workflow. Poprzez tagowanie poszczególnych procesów, możesz je klasyfikować i segmentować, a dzięki temu łatwiej poruszać się po liście Workflow.
|
|
Workflow: Lepsze wsparcie dla użytkowników macOS |
Ulepszyliśmy doświadczenie użytkownika dla klientów korzystających z systemu macOS poprzez dodanie nowych skrótów klawiaturowych i wskazówek w Unified Workflow Console.
|
|
Email Design Studio: Ulepszony podgląd wiadomości e-mail |
Wcześniej elementy wiadomości e-mail ukryte dla urządzeń stacjonarnych nie były widoczne na podglądzie otwartym w nowej karcie. Teraz takie elementy są wyświetlane, a przy tym oznaczone jako widoczne wyłącznie na urządzeniach mobilnych.
|
|
Lista eksportów: Krótszy czas ładowania |
Skróciliśmy czas ładowania Listy eksportów z 19 s do mniej niż 1 s.
|
|
Wydanie 15.1 [wdrożenie: 22-23.08.2023] | ||
Unified Workflow Console: Nowe ustawienia uruchamiania |
SALESmanago wprowadza dwie nowe opcje do Unified Workflow Console. Teraz możesz zdecydować, ile razy dany proces Workflow może zostać uruchomiony dla pojedynczego Kontaktu, a także określić minimalny odstęp czasowy pomiędzy uruchomieniami danego procesu Workflow.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie po statusie Workflow |
SALESmanago poszerza możliwości klientów w zakresie targetowania poprzez wprowadzenie nowego filtru Kontaktów: Filtrowanie po statusie Workflow. Teraz możesz wybrać Kontakty, które nadal uczestniczą w konkretnym procesie Workflow (W trakcie), bądź Kontakty, dla których konkretny proces już się zakończył (Zakończone).
|
|
Biblioteka Email Design Studio: Zapisywanie wielu sekcji jako pojedynczego elementu |
Ulepszamy nasz światowej klasy kreator e-maili poprzez dodanie możliwości zapisania w Bibliotece wielu sekcji jako jednego elementu.
|
|
Wydanie 15.0 [wdrożenie: 16-17.08.2023] | ||
Web Element Display Engine |
SALESmanago ulepsza swój Kod Monitorujący poprzez wprowadzenie Web Element Display Engine. Ten nowy mechanizm jest odpowiedzialny za wyświetlanie elementów takich jak Live Chat, pop-upy, formularze kontaktowe, Widżet Social Proof czy Ramki Rekomendacji na stronie internetowej, a także za płynne działanie Reguł Website Automation oraz modułów Personal Shopping Inbox i Voice Search. Czas ładowania tych oraz innych komponentów został skrócony o 50%, podczas gdy średnia wartość wskaźnika RPS (żądania na sekundę) wzrosła z 80 do 1500. Przekłada się to bezpośrednio na lepszą jakość działania twojej strony internetowej.
|
|
Wydanie 14.4 [wdrożenie: 08-09.08.2023] | ||
Email Design Studio: Dodatkowe czcionki |
W oparciu o sugestie naszych klientów, wzbogacamy Email Design Studio o możliwość stosowania dodatkowych czcionek w wiadomościach e-mail. Ze względu na fakt, że niestandardowe czcionki są wspierane przez większość klientów poczty w ograniczonym stopniu, funkcja ta umożliwia również wybranie czcionki zastępczej.
|
|
Email Design Studio: Obrazy w tle |
SALESmanago wprowadza opcję dodawania obrazów jako tła sekcji w kreatorze Email Design Studio. Wcześniej niestandardowe tła musiały być łączone z tekstem bądź przyciskami przed użyciem w Email Design Studio. Wpływało to negatywnie na jakość obrazu oraz utrudniało wyszukiwanie e-maili.
|
|
Email Design Studio: Dodanie linku do widżetu Odliczanie |
Zgodnie z sugestiami naszych klientów, wzbogaciliśmy Email Design Studio o możliwość dodawania linku do widżetu Odliczanie.
|
|
Unified Workflow Console: Dalsze ulepszenia |
Nieustannie ulepszamy Unified Workflow Console w oparciu o opinie klientów oraz nasze własne obserwacje. Od teraz możesz łączyć wiele elementów z pojedynczym elementem Koniec; przeciągać element poprzez złapanie go w dowolnym miejscu (nie tylko na górnym pasku); a także przybliżać/oddalać widok za pomocą touchpada lub kółka myszy. Dodatkowo rozszerzyliśmy listę wskazówek w kreatorze Workflow.
|
|
Ulepszona Segmentacja: Filtrowanie Kontaktów po statusie zgody marketingowej z wyborem przedziału czasu |
Na platformie SALESmanago Kontakty mogą być filtrowane na podstawie statusu zgody marketingowej. Teraz SALESmanago wzbogaca tę funkcję o wybór przedziału czasu. Dzięki temu możesz wybrać Kontakty, które wyraziły lub cofnęły zgodę marketingową w określonym przedziale czasowym.
|
|
Wydanie 14.3 [wdrożenie: 25-26.07.2023] | ||
Email Design Studio: Opcja przypisywania tagów do Kontaktu po kliknięciu w link |
SALESmanago wzbogaca Email Design Studio o nową opcję tagowania. Do tej pory dodanie tagu do Kontaktu, który kliknął w link w wiadomości e-mail, było możliwe jedynie za pośrednictwem Procesu Automatyzacji. Teraz każdy link w e-mailu możesz skonfigurować w taki sposób, aby do Kontaktu, który kliknie w link, zostały dodane odpowiednie tagi.
|
|
Live Chat: Ustawienia widoczności zakończonych rozmów |
Do tej pory zakończone konwersacje na Live Chacie były widoczne dla wszystkich konsultantów. Teraz, na podstawie uwag Klientów, wprowadzamy możliwość wybrania, dla kogo zakończone rozmowy mają być widoczne: dla wszystkich konsultantów; tylko dla superużytkowników; czy też tylko dla konsultantów, którzy brali udział w rozmowie.
|
|
Email Design Studio: Bezpieczne czcionki |
Dodaliśmy oznaczenia na liście czcionek dostępnych w Email Design Studio, aby wyróżnić te czcionki, które z największym prawdopodobieństwem będą wyświetlane poprawnie we wszystkich klientach poczty e-mail (takich jak Gmail czy Outlook) i na wszystkich urządzeniach. Wybierając te czcionki, możesz mieć pewność, że twoje e-maile będą się prezentować idealnie w każdej skrzynce pocztowej.
|
|
Email Design Studio: Tagi alt dla obrazów |
Wprowadzamy możliwość dodawania alternatywnych tagów do obrazów zawartych w e-mailach utworzonych w Email Design Studio. Tag alt to wiersz tekstu wyświetlany przed załadowaniem obrazu oraz po najechaniu na obraz kursorem myszy.
|
|
Mobile Marketing: Dokumentacja dotycząca nowych metod API |
Niedawno wprowadziliśmy cztery nowe metody API dla modułu Mobile Marketingu. Teraz przedstawiamy szczegółową dokumentację techniczną dla tych nowych metod, umożliwiającą ich sprawne wdrożenie.
|
|
Rejestracja wizyt bez ładowania strony za pomocą API |
SALESmanago wprowadza nowy mechanizm rejestracji wizyt, który jest szczególnie przydatny w przypadku Single Page Application (SPA). Teraz za pomocą JavaScript możesz przesyłać wizyty na twojej stronie do SALESmanago nawet w sytuacji, kiedy Kontakt nie przeszedł na inną stronę.
|
|
Łączne zliczanie ostatnio oglądanych produktów w Personal Shopping Inbox |
Wprowadzamy ulepszony mechanizm zliczania ostatnio oglądanych produktów w module Personal Shopping Inbox. Ostatnio oglądane produkty będą teraz zliczane łącznie dla komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych, czego rezultatem jest dokładniejsza analityka.
|
|
Rekomendacje API: Identyfikacja Feedu Produktowego na podstawie pola Lokalizacja |
Wcześniej Feedy Produktowe używane w rekomendacjach API były identyfikowane na podstawie nazwy, co mogło się wiązać z błędami. Teraz możesz skorzystać z opcji identyfikacji Feedu Produktowego na podstawie pola Lokalizacja, podobnie jak ma to miejsce w innych metodach API.
|
|
Zoptymalizowany mechanizm wyboru najlepszego momentu na wysyłkę e-maila |
Zoptymalizowaliśmy mechanizm wyboru najlepszego momentu na wysyłkę e-maila na podstawie aktywności Kontaktu (otwarć e-maili i kliknięć na linki w e-mailach). Wstępne testy wydajności pokazują, że proces wysyłki takich e-maili został przyspieszony 30 razy!
|
|
Usunięcie Listy Firm i Pracowników |
Usuwamy Listę Firm i Pracowników z modułu CDP. Zakładka ta stała się zbędna w związku z ulepszeniami i rozszerzeniami wprowadzonymi w innych obszarach platformy, a zwłaszcza na Karcie Kontaktu.
|
|
Usunięcie funkcjonalności Lead Routing |
Usuwamy funkcjonalność Lead Routing z systemu SALESmanago, aby zrobić miejsce na nowe, lepsze funkcje.
|
|
Wydanie 14.02 [wdrożenie: 11-12.07.2023] | ||
Nowy Warunek: Kontakt ma adres e-mail z określoną domeną |
SALESmanago wprowadza do Procesów Automatyzacji nowy element. Warunek: Kontakt ma adres e-mail z określoną domeną jeszcze bardziej zwiększy twoje możliwości filtrowania i targetowania, umożliwiając dopracowanie strategii w najmniejszych szczegółach.
|
|
Zaawansowany wybór Kontaktów na podstawie transakcji i innych Zdarzeń Zewnętrznych |
Dotychczas istniała możliwość filtrowania Kontaktów na podstawie szczegółów Zdarzeń Zewnętrznych. Teraz SALESmanago rozszerza opcje filtrowania na wszystkie pola danych w Zdarzeniach Zewnętrznych, takie jak Data, Wartość czy Produkty.
|
|
Nowy format ceny w Ramkach Rekomendacji |
SALESmanago wprowadza nowy format ceny (00,-) w Ramkach Rekomendacji. Opcja ta przeznaczona jest dla okrągłych cen, bez cyfr po przecinku.
|
|
Powiadomienie o błędzie w przypadku nieudanych prób pobrania e-maila z adresu URL |
SALESmanago ulepsza doświadczenie użytkownika poprzez wprowadzenie powiadomień o nieudanej próbie pobrania wiadomości e-mail z adresu URL. Jeżeli używasz Kreatora URL do pobierania gotowego szablonu wiadomości z adresu URL, możesz określić częstotliwość odświeżania szablonu. Od teraz, po trzech nieudanych próbach odświeżenia szablonu, system SALESmanago automatycznie powiadomi cię o tym problemie drogą mailową.
|
|
Usunięcie Kreatorów Automatyzacji z menu SALESmanago |
Zdecydowaliśmy się dezaktywować Kreatory Automatyzacji, aby uzyskać łatwiejszą w użytkowaniu platformę oraz skrócić czas wdrażania klienta. Teraz, aby uniknąć dezorientacji wśród klientów i usprawnić ich przejście do Unified Workflow Console, usuwamy nieaktywne Kreatory Automatyzacji z menu SALESmanago.
|
|
Usunięcie błędu: Problem w przypadku przekroczenia maksymalnej liczby punktów na ostatnim progu Programu Lojalnościowego |
Wprowadziliśmy mechanizm zapobiegający sytuacji, w której Kontakt na ostatnim progu Programu Lojalnościowego zdobywa więcej punktów niż określona wartość maksymalna i zostaje omyłkowo usunięty z Programu.
|
|
Wydanie 14.01 [wdrożenie: 27-28.06.2023] | ||
Nowy moduł Workflow |
SALESmanago wprowadza nowy, znacznie ulepszony moduł Workflow. Oparta na nowoczesnej technologii nowa konsola Workflow oferuje intuicyjny design wzbogacony o nowe menu elementów oraz szereg nowych opcji, takich jak: możliwość kopiowania i wklejania elementów i grup elementów, opcje zmniejszania/powiększania widoku oraz możliwość przełączania orientacji (pozioma/pionowa).
|
|
Dodanie nowych operatorów do elementów Workflow |
SALESmanago dodaje nowe operatory matematyczne do następujących Warunków Workflow: Kontakt ma szczegół, Kontakt ma szczegół słownikowy i Data ze szczegółu słownikowego. Nowe operatory pozwalają definiować bardziej szczegółowe warunki poprzez zwiększenie możliwości filtrowania Kontaktów.
|
|
Widżet Odliczanie w Email Design Studio |
SALESmanago wprowadza do Email Design Studio nowy widżet: Odliczanie, przeznaczony do informowania klientów, ile czasu pozostało do określonego momentu w przyszłości (np. jak długo rabat czy specjalna oferta pozostaną ważne). Nowy widżet oferuje trzy tryby odliczania: standardowy, ciągły i dynamiczny. Opcja dynamiczna pozwala skonfigurować widżet w taki sposób, aby odliczał czas indywidualnie dla każdego Kontaktu, na podstawie wartości wybranego szczegółu słownikowego.
|
|
Łatwiejsze używanie placeholdera odpowiadającego szczegółom Kontaktu |
Wcześniej w placeholderze odpowiadającym szczegółom Kontaktu była brana pod uwagę wielkość liter. Mogło to powodować problemy w sytuacji, kiedy nazwa szczegółu nie zgadzała się z nazwą podaną w placeholderze.
Teraz w formule $cst.detail_name$ nie jest rozróżniana wielkość liter, dzięki czemu możesz skupić się na ważniejszych sprawach.
|
|
Migracja modułu Mobile Marketing: Etap 2 |
Użytkownicy starego modułu Mobile Marketing zostaną stopniowo przeniesieni do nowego, w pełni wspieranego modułu Mobile Marketing, który oferuje większe możliwości, m.in. bardziej elastyczne metody API. W wyniku drugiego etapu procesu migracji ze starego modułu zostały usunięte opcje tworzenia i wysyłania nowych wiadomości SMS.
|
|
Opcja ponownego przeliczania Kontaktów przed wysyłką wiadomości w modułach Mobile Marketing i Web Push |
Kierując się sugestiami Klientów, dodaliśmy opcję ponownego przeliczania Kontaktów przed wysyłką wiadomości – wcześniej dostępną jedynie dla e-maili – do modułów Mobile Marketing oraz Web Push. Jeżeli skorzystasz z tej opcji, lista odbiorców wiadomości tekstowych i powiadomień Web Push zostanie zaktualizowana na godzinę przed zaplanowanym czasem wysyłki.
|
|
Nowa odsłona zakładki Kod Monitorujący w Centrum Integracji |
Dzięki rozlicznym usprawnieniom nieustannie ulepszamy nawigację po naszym systemie oraz ogólne User Experience. Teraz zoptymalizowaliśmy wygląd zakładki Kod Monitorujący w Centrum Integracji, aby ułatwić Klientom dostęp do potrzebnych informacji.
|
|
Ustandaryzowane limity znaków w wiadomościach SMS wysyłanych z Procesów Automatyzacji i RFM |
Ustandaryzowaliśmy limity na liczbę znaków w wiadomościach SMS wysyłanych z Reguł Automatyzacji, Workflow i modułu RFM. Dodatkowo wprowadzamy informację o liczbie wiadomości, na które zostanie podzielona dłuższa wiadomość SMS.
|
|
Wydanie 13.05 [wdrożenie: 06.06.2023] | ||
Nowy produkt: Konto Free Plan |
Wprowadziliśmy możliwość założenia całkowicie darmowego konta z podstawowymi funkcjonalnościami (import Kontaktów oraz Email Marketing). Konto Free Plan umożliwia import Kontaktów, skonfigurowanie konta wysyłkowego, tworzenie wiadomości e-mail w Email Design Studio (wzbogaconym o AI Studio), wysyłkę e-maili oraz analizę wyników.
|
|
Migracja modułu Mobile Marketing: Etap 1 |
Użytkownicy starego modułu Mobile Marketing zostaną stopniowo przeniesieni do nowego, w pełni wspieranego modułu Mobile Marketing, który oferuje większe możliwości, m.in. bardziej elastyczne metody API. W wyniku pierwszego etapu procesu migracji ze starego modułu zostały usunięte opcje tworzenia nowych grup i szablonów.
|
|
Możliwość wielokrotnego mapowania tagów w nowym kreatorze importu |
Od teraz, importując dane Kontaktów do SALESmanago, możesz zawierać tagi w wielu kolumnach pliku CSV/XLSX i wielokrotnie mapować tagi.
|
|
Wydanie 13.04 [wdrożenie: 25.05.2023] | ||
Email Design Studio: integracja z TikTokiem |
Do tej pory nasi klienci korzystający z Email Design Studio mogli umieszczać w
swoich e-mailach miniatury filmów z serwisów YouTube oraz Vimeo. Teraz, dzięki nowej
integracji, mogą zamieszczać również miniatury filmów TikTok. Wykorzystuj
rozszerzone możliwości Email Design Studio i skutecznie angażuj swoich odbiorców za
pomocą treści wideo.
|
|
Możliwość filtrowania Listy Kontaktów według Firmy |
Teraz możesz łatwo filtrować Kontakty według firmy, w której pracują. Wystarczy, że
zastosujesz filtr Firma na Liście Kontaktów.
|
|
Wydanie 13.02 [wdrożenie: 10.05.2023] | ||
Biblioteka szablonów dla Email Design Studio |
Od teraz nowy kreator SALESmanago, Email Design Studio, oferuje katalog gotowych
szablonów, które możesz wykorzystać przy tworzeniu własnych wiadomości e-mail.
Wybierz szablon i edytuj go poprzez wstawienie własnych treści. Szablony możesz dowolnie modyfikować w celu dostosowania do indywidualnych potrzeb. Nie musisz niczego kodować! |
|
Możliwość kopiowania elementów na Liście Kontaktów i Karcie Kontaktu | Nasi Klienci często potrzebują pozyskać indywidualne dane z Listy Kontaktów lub Karty Kontaktu. Teraz, dzięki nowemu mechanizmowi kopiowania, możesz to osiągnąć szybko i bez wysiłku. Wystarczy, że najedziesz kursorem na interesujący cię element, a pojawi się ikona kopiowania. Kliknij na tę ikonę, aby skopiować dane do schowka. |
|
Usunięcie błędu: Zablokowanie wysyłki e-maili po usunięciu banera personalizowanego |
Do tej pory, jeżeli edytowano baner personalizowany w pewien konkretny sposób
(usunięto wszystkie grafiki i zapisano zmiany), w bazie danych SALESmanago
pojawiała się błędna wartość. W rezultacie Klient nie był w stanie wysyłać wiadomości e-mail.
Teraz ten błąd został naprawiony. Ponadto wdrożono środki mające na celu zapobieganie podobnym problemom w przyszłości. |
|
Możliwość przeprowadzania testów A/B na e-mailach stworzonych w Email Design Studio i zawierających Ramki Produktowe | Testy A/B są kluczowym narzędziem zwiększania wskaźników OR i CTR. Od teraz możesz testować również e-maile stworzone w Email Design Studio, które zawierają Ramkę produktową. |
|
Email Design Studio: Opcja dezaktywacji trybu ciemnego na iOS |
Już wcześniej e-maile stworzone w Email Design Studio i zawierające co najmniej jeden
obraz automatycznie blokowały tryb ciemny na urządzeniach iOS. Teraz jest to możliwe
również w przypadku wiadomości niezawierających żadnych obrazów.
|
|