Integracja SALESmanago i LiveChat Inc.

SALESmanago przedstawia integrację z LiveChat Inc., która umożliwia zbieranie i łączenie informacji z rozmów oraz formularzy LiveChat Inc. z danymi klientów z wielu źródeł, oraz wykorzystywanie ich w hiper personalizowanych kampaniach marketingowych omnichannel.

 SALESmanago pozwala w pełni wykorzystać dane sprzedażowe i behawioralne z wielu kanałów w celu zapewnienia spójnej komunikacji omnichannel.

Firmy z najsilniejszymi strategiami omnichannel customer engagement zatrzymują średnio 89% swoich klientów (Aberdeen Group).

Zbuduj eCommerce, do którego klienci będą chcieli wracać.

Najważniejsze możliwości

  • Głębokie rozpoznanie potrzeb klientów pozwalające tworzyć doświadczenie zakupowe 1:1
  • Relacje budowane w oparciu o zaufanie, co skutkuje długotrwałą zażyłością wykraczającą ponad typowe stosunki klient-marka
  • Kompletny ekosystem, najnowocześniejszych narzędzi martech do zbierania i zarządzania danymi o klientach
  • Precyzyjna realizacja kampanii 1:1 we wszystkich istotnych kanałach
  • Przejrzysta ścieżka atrybucji przychodów z wielu źródeł
  • Podejście no-code, ułatwiające marketerom sprawną realizację strategii
  • Praktyczne informacje o tym, jakie działania są skuteczne, a jakie nie
  • Wskazówki podpowiadające najlepsze działania
  • Szybka implementacja przez Centrum Integracji
  • Łatwe włączenie danych w procesy automatyzacji

Integracja SALESmanago i LiveChat Inc. – podstawowe informacje

Zbieraj i łącz informacje z rozmów oraz formularzy LiveChat Inc. z danymi klientów z wielu źródeł. Wykorzystuj je w hiper personalizowanych kampaniach marketingowych omnichannel.

Integracja SALESmanago i LiveChat Inc. | Zastosowanie w marketingu – zapoznaj się z podstawowymi informacjami na temat integracji z LiveChat Inc. Poznaj przykłady zastosowań marketingowych tej integracji.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024