Checklista pomaga lepiej planować swoją pracę i wdrażać nowe procesy CDP i Marketing Automation. W wygodnej formie listy rzeczy do zrobienia zbiera w jednym miejscu zaawansowane działania, które warto wdrożyć podczas pracy z platformą CDP dla osiągnięcia lepszych wyników. Checklista pozwala także na tworzenie własnej listy zadań do zrobienia.
Aby korzystać z checklisty w SALESmanago aktywuj moduł klikając w ikonę dzwonka w prawym górnym rogu a następnie wybierz odpowiednią zakładkę
Marketing Insights → Checklista
Spis treści
- Ogólne informacje
- Twoja checklista
- Twoje zadania
- Filtrowanie
1. Ogólne informacje
Checklista to prosta w użyciu lista zadań do wykonania. Składa się z dwóch zakładek:
[1] Twoja checklista, która zawiera bardziej zaawansowane działania, które warto wdrożyć podczas pracy z platformą CDP.
Przy wdrażaniu platformy warto również skorzystać z podpowiedzi dotyczącej prostszych działań. Listę podstawowych działań znajdziesz w sekcji Jak zacząć na Dashboardzie głównym.
Pierwsze kroki w SALESmanago >>
[2] Twoje zadania, która zawiera listę zadań do wykonania, samodzielnie stworzoną przez osobę korzystającą z systemu.
2. Twoja checklista
Checklista pokazuje zarówno zadania oczekujące na wykonanie [1] jak i te wykonane[2]:
Aby zmienić status zadania zaznacz lub odznacz znajdujący się obok niego checkbox.
3. Twoje zadania
Lista Twoje zadania jest początkowo pusta. Aby z niej korzystać wprowadź własne zadania.
Aby to zrobić wybierz opcję Nowe Zadanie [1], wprowadź zadanie [2] i zatwierdź je enterem.
Lista Twoje zadania również pokazuje zadania niewykonane [A] i wykonane [B]. Dodatkowo oferuje możliwość usunięcia zadań z listy. Aby trwale usunąć wybrane zadanie kliknij znajdującą się obok ikonę kosza [1].
4. Filtrowanie
WAŻNE:W dowolnym momencie można zmienić status każdego zadania z Ukończone na Nieukończone i na odwrót. Aby to zrobić należy zaznaczyć bądź odznaczyć checkbox ukończenia przy wybranej wskazówce.