Zwiększ moc swojego silnika wyszukiwania w sklepie internetowym wykorzystując rekomendacje AI, NLP, dane klientów i wyszukiwanie głosowe. Stwórz w 5 minut mechanizm, który wzbogaci działanie wyszukiwarki na twojej stronie i zwiększy Customer Experience klientów.
Aby stworzyć nową wyszukiwarkę przejdź do
Komunikacja WWW → Narzędzia personalizacji → Search Engine Turbocharger → + Nowa wyszukiwarka
Spis treści
- Podstawowe informacje
- Dane
- Filtry
- Sortowanie
- Podsumowanie
1. Podstawowe informacje
Search Engine Turbocharger to zaawansowany mechanizm, który zmieni oblicze wyszukiwarki na twojej stronie internetowej. Wymagane jest posiadanie e-shop z feedem produktowym, który zawiera kompletne informacje o produktach. Im dokładniejsze dane, tym wyniki wyszukiwań będą bardziej precyzyjne. Zalecamy, aby feed produktowy zawierał około 10 000 unikalnych marek lub kategorii / subkategorii.
Aby skorzystać z utworzonego Search Engine Turbocharger konieczne jest zintegrowanie swojej strony z metodą API udostępnioną przez wyszukiwarkę.
2. Dane
Pierwszym krokiem jest ustawienie podstawowych danych na temat wyszukiwarki:
[1] Nazwa – wpisz unikalną nazwę pod którą znajdziesz później swoją wyszukiwarkę wraz z jej analityką oraz ustawieniami zaawansowanymi. Maksymalna liczba znaków to 255.
[2] Opis – wpisz opis swojej wyszukiwarki, który pomoże ci później zweryfikować, jakie ustawienia w niej wprowadziłeś i odróżnić od innych wyszukiwarek.
[3] E-shop – z rozwijanej listy wybierz wcześniej skonfigurowany e-sklep ze swoim kontem w SALESmanago, dla którego stworzysz nową wyszukiwarkę.
WAŻNE: Nie ma ograniczeń dla liczby stworzonych wyszukiwarek w systemie, możesz stworzyć dowolną ich liczbę dla pojedynczego e-sklepu.
[4] Dalej – kliknij przycisk, aby przejść do kolejnego etapu ustawień.
3. Filtry
Najpierw, ustaw filtry, które pozwolą na dokładniejszą selekcję produktów na twojej stronie użytkownikom korzystającym z wyszukiwarki:
[1] Filtry – wybierz sposoby filtrowania, które będą dostępne w twojej wyszukiwarce, to znaczy, możliwości skrócenia listy wyszukiwanych produktów, do określonych, posiadających wybrane cechy. Np. kurtek na sezon zimowy. Zalecamy wybór przynajmniej 3 filtrów.
WAŻNE: W kreatorze wyszukiwarki SALESmanago należy wybrać filtry, ale ich wartości są zaciągane z twojego sklepu internetowego.
[2] Dalej – kliknij przycisk, aby przejść do kolejnego etapu ustawień.
4. Sortowanie
Kolejnym elementem ustawień jest wybór sposobów sortowania w twojej wyszukiwarce:
[1] Sortowanie – wybierz sposób, w jaki produkty twojej wyszukiwarki będą sortowane, to znaczy, w jakiej kolejności będą się wyświetlać. Np. od najpopularniejszych elementów do najmniej popularnych. Zalecamy wybór co najmniej 2 sposobów sortowania.
WAŻNE: W kreatorze wyszukiwarki SALESmanago należy wybrać sposób sortowania, ale ich wartości są zaciągane z twojego sklepu internetowego.
[2] Dalej – kliknij przycisk, aby przejść do kolejnego etapu ustawień.
5. Podsumowanie
To już wszystko. Nasz mechanizm potrzebuje 24h, aby przeprowadzić trening modelu i przeliczyć wszystkie dane. Po tym czasie wyszukiwarka będzie gotowa do użycia.
[1] Zapisz – kliknij, aby zapisać swoją wyszukiwarkę. Możesz wykonać tę akcję również klikając przycisk [3] Zapisz.
[2] Przejdź do ustawień zaawansowanych – aby usprawnić działanie swojej wyszukiwarki przejdź do ustawień zaawansowanych.
Sprawdź jak działają ustawienia zaawansowane w Search Engine Turbocharger >>