Akcja: uruchom inną regułę automatyzacji

Akcja przydaje się w sytuacjach, gdy po danym zdarzeniu chcemy uruchomić reguły, które wcześniej przygotowaliśmy. Zazwyczaj tę akcję stosuje się przy bardziej skomplikowanych automatyzacjach, często związanych z wielopoziomowymi lejkami sprzedażowymi.

regula

W tej akcji należy określić:

[1] Typ akcji: uruchom inną regułę automatyzacji.

[2] Reguła: należy wybrać, która reguła ma zostać uruchomiona.

[3] Po: należy wybrać po jakim czasie od momentu spełnienia przez kontakt założeń reguły, ma zostać wykonana akcja.

WAŻNE: Reguła, która ma zostać uruchomiona w danej akcji, musi być aktywna – w przeciwnym razie nie zadziała.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024