Zdarzenie: Kontakt wszedł w strefę beacona

Zdarzenie to pozwala na uruchomienie reguły gdy kontakt znajdzie się w obszarze działania beacona zarejestrowanego w systemie poprzez integrację SALESmanago z beaconami.

 

Aby dodać zdarzenie do reguły automatyzacji należy przejść do

PROCESY AUTOMATYZACJI => REGUŁY AUTOMATYZACJI => DODAJ NOWĄ REGUŁĘ => ELEMENTY => ZDARZENIA


Spis treści

1. Ustawienia zdarzenia


1. Ustawienia zdarzenia

 

Z listy wybierz zdarzenie Kontakt wszedł w strefę beacona lub wpisz nazwę zdarzenia w wyszukiwarce. Następnie przeciągnij zdarzenie na pulpit i wejdź w ustawienia.

Beacon, który ma uruchamiać regułę można wybrać spośród dostępnych na liście.

[1] Beacon Id: w tym miejscu należy wybrać interesujący nas beacon.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Average rating:  
 0 reviews