Workflow | Warunek: Kontakt ma przypisane Zdarzenie Zewnętrzne

Warunek ten jest spełniony, kiedy dla danego Kontaktu wystąpi nowe Zdarzenie Zewnętrzne, np. dodanie produktu do koszyka czy zakup.


Aby wprowadzić ten warunek do swojego procesu workflow, przejdź do 

PROCESY AUTOMATYZACJI → WORKFLOW


W kreatorze Workflow wybierz z listy elementów Warunek => Kontakt ma przypisane Zdarzenie Zewnętrzne.

Następnie wróć do listy elementów i wybierz akcję, która będzie uzależniona od zdefiniowanego warunku, to znaczy zostanie wykonana, jeżeli warunek zostanie spełniony. Połącz oba elementy strzałką (pomarańczową na białym tle).

PRZYKŁAD:

Następnie kliknij ikonę ustawień znajdującą się na linii łączącej warunek z akcją. Pojawi się okno, w którym należy wprowadzić ustawienia warunku.

Dowiedz się, jak zdefiniować ustawienia dla warunku: Kontakt ma przypisane Zdarzenie Zewnętrzne >>

Po zdefiniowaniu ustawień warunku kliknij Zapisz zmiany.

UWAGA: Możesz również określić akcję alternatywną, która będzie mieć miejsce, jeżeli warunek nie zostanie spełniony.

PRZYKŁAD:

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Luty 02 2024 Marzec 12 2024