Workflow | Warunek: Scoring kontaktu przekroczył

Warunek ten jest spełniony, gdy scoring kontaktu przekroczył bądź nie przekroczył wyznaczonej liczby punktów.

W Workflow, z listy elementów wybierz Warunki => Scoring kontaktu przekroczył.

Następnie przejdź przez ustawienia:

[1] Zaznacz NIE, aby odwrócić działanie całego warunku, tj. warunek zostanie spełniony jeśli kontakt nie przekroczył podanego scoringu.

[2] Score – wpisz wybraną liczbę punktów scoringowych.

Kliknij Zapisz zmiany, a w kolejnym kroku Workflow wybierz Akcję, która będzie uzależniona od ustawionego warunku i połącz ją strzałką.

WIĘCEJ: 

Podstawowe zasady przyznawania scoringu

Workflow | Warunek: Scoring kontaktu osiągnął

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na powyższy temat skontaktuj się z nami: support@salesmanago.com +48 533 600 808
Wrzesień 17 2024 Październik 04 2024