Zdarza się, że po wystąpieniu danego zdarzenia chcemy zmienić właściciela kontaktu lub przypisać innego współwłaściciela. Dzięki tej akcji nie trzeba już robić tego manualnie z poziomu karty kontaktu, czy zarządzania kontaktami.
W systemie SALESmanago poza kontem głównym, możesz ustawić konta dla innych użytkowników.
>>Dowiedz się więcej o tworzeniu i zarządzaniu kontami użytkowników
Właściciel główny kontaktu to użytkownik, który importował kontakty na swoim koncie lub zostały one dodane poprzez API z owner: nazwa użytkownika. Natomiast współwłaściciel może zostać przydzielony dla danych kontaktów, tak aby również mógł na nich pracować (dotyczy to kont: sprzedawca, marketingowiec, zwykły użytkownik).
PRZEJDŹ DO PROCESY AUTOMATYZACJI => WORKFLOW
W Workflow, z listy elementów wybierz Akcja => Ustaw nowego właściciela/współwłaściciela
Następnie należy wejść w ustawienia akcji.
[Typ właściciela]: możemy wybrać spośród dwóch opcji: główny właściciel / współwłaściciel.
[Właściciel]: należy wybrać adres e-mail właściciela kontaktu.
Po wprowadzeniu ustawień kliknij przycisk Zapisz zmiany.