Integracja z platformą WordPress z wtyczką WooCommerce

Wtyczka WooCommerce, dzięki której możemy zbudować sklep na WordPressie, została zintegrowana z SALESmanago. Dzięki tej integracji, adresy e-mail użyte podczas logowania lub rejestracji w naszym sklepie, trafią na konto SALESmanago i od tego momentu rozpocznie się monitorowanie kontaktu.

ZAKRES INTEGRACJI:

– Logowanie

– Rejestracja

– Monitorowanie kontaktów (dodanie cookies smclient)

– Dodanie eventów (zdarzeń zewnętrznych) CART i PURCHASE  – (koszyk i zakup), bez logowania

INSTALACJA WTYCZKI WooCommerce

W panelu administracyjnym WordPress wybierz „Wtyczki” oraz „Dodaj nową”. Wyszukaj WooCommerce i kliknij „Zainstaluj”.

screen-1

Otwórz sekcję „Wtyczki” w panelu administracyjnym WordPress, a następnie „Zainstalowane wtyczki”. Obok pozycji „WooCommerce” naciśnij „Włącz”.

INSTALACJA WTYCZKI SALESmanago

Ponownie wybierz Wtyczki. A następnie kliknij Dodaj nową [1]. W wyszukiwarce wpisz SALESmanago [2], Zainstaluj [4]

LUB

Kliknij tutaj, aby pobrać „Plugin WooCommerce” i Wyślij na serwer [3].

Otwórz sekcję „Wtyczki” w panelu administracyjnym, dalej „Zainstalowane wtyczki”. Obok pozycji „SALESmanago” naciśnij „Włącz”.


Główne kroki przy tworzeniu nowego konta
1. Utwórz konto
2. Dostosuj ustawienia integracji
3. Dostosuj ustawienia konta
4. Aktywuj rozszerzenie
5. Dostosuj ustawienia rozszerzenia

Główne kroki przy logowaniu
1. Zaloguj
2. Ustawienia użytkownika


TWORZENIE KONTA

1. UTWÓRZ KONTO

[1] Wpisz adres e-mail – wprowadź adres e-mail, którym będziesz później logować się do systemu SALESmanago.

[2] Wprowadź hasło – wprowadź hasło.

[3] Wybierz język – wybierz język, w którym chcesz używać systemu SALESmanago.

2. DOSTOSUJ USTAWIENIA INTEGRACJI

[1] Wybierz język – wybierz język, którego chcesz używać na platformie SALESmanago. Język, który wybierzesz będzie używany w funkcjach, które aktywujesz.

[2] Wybierz kolory – wybierz schematy kolorów, które będą występować w funkcjach, które aktywujesz.

Ustawienia synchronizacji dla WooCommerce

[3] Eksportuj historyczne dane transakcji – do systemu SALESmanago zostaną przeniesione dane transakcji, czyli wszystkie zamówienia, które mają status zrealizowany.

[4] Eksportuj kontakty do SALESmanago – przenieś wszystkie kontakty do SALESmanago, które pozyskałeś w swoim sklepie (osoby które założyły konto).

3. DOSTOSUJ USTAWIENIA KONTA

Wybierz z listy funkcjonalności, które możesz włączyć z poziomu wtyczki. W przypadku zaawansowanych ustawień, kliknij przycisk Edytuj w SALESmanago, po czym zostaniesz automatycznie przeniesiony do aplikacji, gdzie będziesz mógł personalizować ustawienia modułów.

To są Twoje aktywne moduły na platformie SALESmanago, które możesz spersonalizować z poziomu wtyczki, klikając przycisk Edytuj w SALESmanago pod przyciskiem Włączone.

[1] ID klienta – jest to zewnętrzny identyfikator klienta. Informacja ta pochodzi z systemu SALESmanago. Zostaje ona automatycznie przeciągnięta do pola. Można ją znaleźć w zakładce Ustawienia => Integracje => Dostęp do API.

[2] Endpoint – informacja w tym miejscu pochodzi z systemu SALESmanago. Zostaje ona automatycznie przeciągnięta do pola. Można ją znaleźć w zakładce Ustawienia => Integracje => Dostęp do API.

[3] E-mail właściciela kontaktu – wprowadź adres e-mail, który zostanie właścicielem pozyskiwanych kontaktów.

[4] kod formularza Web Push – po stworzeniu formularza zgody, który dodajesz do powiadomienia Web Push, zostaje wygenerowany do niego kod, który należy wkleić do pola [4].

4. AKTYWUJ ROZSZERZENIE

Po włączeniu wtyczki WooCommerce możesz aktywować rozszerzenie WooCommerce z SALESmanago. Po aktywacji rozszerzenia można spersonalizować ustawienia dla wtyczki WooCommerce (ekran 5 poniżej). Po aktywacji ekran będzie podpięty do dashboardu SALESmanago. W chwili, kiedy rozszerzenie WooCommerce z SALESmanago jest aktywne, do systemu przesyłane są tagi (nadane kontaktom po rejestracji i logowaniu), a także zdarzenia zewnętrzne: dodanie produktu do koszyka i zakup.

5. DOSTOSUJ USTAWIENIA ROZSZERZENIA

[1] Tagi przypisywane po rejestracji – możesz dodać tag do kontaktów, które zarejestrowały się w sklepie. Ta opcja pozwala na rozróżnienie kontaktów pozyskanych przez rejestrację w sklepie.

[2] Tagi przypisywane po logowaniu – możesz dodać tag do kontaktów, które zalogowały się w sklepie.


 LOGOWANIE

  1. ZALOGUJ SIĘ NA KONTO

Wprowadź swoje dane do logowania do platformy SALESmanago.

2. DOSTOSUJ USTAWIENIA KONTA I ROZSZERZENIA

To są Twoje aktywne moduły na platformie SALESmanago, które możesz spersonalizować z poziomu wtyczki, klikając przycisk Edytuj w SALESmanago pod przyciskiem Włączone.

Po włączeniu wtyczki WooCommerce możesz aktywować rozszerzenie WooCommerce z SALESmanago. Po aktywacji rozszerzenia można spersonalizować ustawienia dla wtyczki WooCommerce (ekran 5 wyżej). Po aktywacji ekran będzie podpięty do dashboardu SALESmanago. W chwili, kiedy rozszerzenie WooCommerce z SALESmanago jest aktywne, do systemu przesyłane są tagi (nadane kontaktom po rejestracji i logowaniu), a także zdarzeń zewnętrznych: dodanie produktu do koszyka i zakup.

[1] Tagi przypisywane po rejestracji – możesz dodać tag do kontaktów, które zarejestrowały się w sklepie. Ta opcja pozwala na rozróżnienie kontaktów pozyskanych przez rejestrację w sklepie.

[2] Tagi przypisywane po logowaniu – możesz dodać tag do kontaktów, które zalogowały się w sklepie.

aby otrzymywać
newsletter

Śledź nas