Zdarza się, że po wystąpieniu danego zdarzenia chcemy zmienić właściciela kontaktu lub przypisać innego współwłaściciela. Dzięki tej akcji nie musimy robić tego manualnie z poziomu karty kontaktu, czy zarządzania kontaktami.
W systemie SALESmanago poza kontem głównym, możemy ustawić konta dla innych użytkowników. Więcej na ten temat TUTAJ >>. Właściciel główny kontaktu to użytkownik, który importował kontakty na swoim koncie lub zostały one dodane poprzez API z owner: nazwa użytkownika. Natomiast współwłaściciel może zostać przydzielony dla danych kontaktów, tak aby również mógł na nich pracować (dotyczy to kont: sprzedawca, marketingowiec, zwykły użytkownik).
W tej akcji należy określić:
[1] Typ akcji: ustaw nowego właściciela / współwłaściciela.
[2] Typ właściciela: możemy wybrać główny właściciel / współwłaściciel.
[3] Właściciel: należy wybrać adres e-mail właściciela kontaktu.